Uskomattoman kaunis kuva urheilijan mitalisateesta sai mielensäpahoittajat liikkeelle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ens vuonna ne löytyy sen toosasta ja sit se pahottaa mielensä kommenteista...

Naisystävä kehuu taitojani ja kestävyyttäni maasta taivaaseen

Saat olla ihan vapaasti kade
Ja sä uskot sitä sokeasti? Thaikulta tulevia? Thaikkunaiset kasvatetaan ylenpalttiseen kehumiseen, ts. paskan puhumiseen, länsimaisille miehille, jotta saavat miehen haksahtamaan ja pian elättämään koko suvun. Varaudupa setis siihen, että pian hyysäät ja elätät thaikkusi koko laumaa. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen "mai biig laaverboi" häpiendingiä odotellessa.

Ja sä uskot sitä sokeasti? Thaikulta tulevia? Thaikkunaiset kasvatetaan ylenpalttiseen kehumiseen, ts. paskan puhumiseen, länsimaisille miehille, jotta saavat miehen haksahtamaan ja pian elättämään koko suvun. Varaudupa setis siihen, että pian hyysäät ja elätät thaikkusi koko laumaa. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen "mai biig laaverboi" häpiendingiä odotellessa.
Minullapa on valioyksilö siinä, aito ja ah niin sydämellinen, ja jota muuten odottaa todella suuri perintö, vaikka saa ”vain” puolet siitä.

Onneksi tapasi minut, eikä ketään huijaria. Hän pitäköön omansa, minulla on sijoituksia ja mm iso Okt isolla tontilla. Eli minä olen köyhä poika häneen verrattuna jonain päivänä, huolimatta +3.000 €/kk bruttoeläkkeestäni.

Yhteistyössä