Hae Anna.fi-sivustolta

Uskonvapaus

Viestiketju osiossa 'Elämänkatsomus' , käynnistäjänä allelujaa, 13.10.2017.

1. allelujaa Vierailija

Uskonvapaus on mm suomessa kaikille kansalaisille Lailla suojattu oikeus.
    Mutta,
    yksikään, pienenä lapsena; sylivauvana kastettu ei sitä lapsia lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden lapsikastetta ole saanut itselleen Lain antamalla oikeudella valita!
    Ja
    pahinta siinä on sekin pirullisuus, ettei kirkko oppeineen eikä liioin papisto ota siitä rikoksesta rikoksena vastuuta vaan asettavat sen lapsiaan kastattavien lasten vanhemmille perisynniksi, mm tällaisella opillaan jota ei raamatun Jumala ja Jeesus ole asettanut:
    ####
    Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
    Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
    Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!"
    ####
    Jätin tietoisesti pois tiedon lähteen koska asianomainen pappi ei ole tällä palstalla kirjoittanut.
    Katsotaan hiukan tutkien tuota papis tekstiä...
    "Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista."
    Jeesus ei käskenyt kastaa ketään, lapsiakaan, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäseniksi, uskovaisiksi tai edes sen rikollisuuden rahoittajaksi.
    "Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa."
    TÖRKEÄ VALE! Ei tarvitse edes perustella.
    "Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiks..."
    Jeesuksen käyttämä "SALLIKAA" oppia...
    "SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää pitää kastaa lapsia tappaneen rikollisuuden edustajan toimesta joka usein on myös vapaamuurari, lähetystyö rikollisuuden tukija ja kenties vielä pedofiilikin!
    "SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin tappavan rikolliSjärjestön jäsenyyteen kastettavaksi!
    "SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin seksuaalisesti hyväksi käyttävän rikollijärjestön edustajajien kastettaviksi!
    -
    ".... ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!"
    Jeesus siunasi lapsia ja SAMASSA tilaisuudessa toisin lapsia kohteleville antoin myllynkivien käyttöohjeet.
    ja
    ei uskossa olleen kastamattoman ryövärin Jeesus otti mukaansa paratiisiin. Tuomitseeko kristittyt pappeineen Jeeuksen helevettiin kun ei lapsia kastanut?
    ----------------
    Laitan tähän Jeesuksen "kaste" asetuksen selvyyden... Faktat saatte tarkistaa linkeistä...
    http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
    "Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."
    -
    HUOMATKAA SANA "PESTÄ" JOKA KÄYTÄNNÖSSÄ TARKOITTAA MYÖS "PESEYTYMISTÄ."
    Tämä pelastaa "kaste pelastaa" päivittäin tuhansia mm sairaaloissa...
    Johanneksen evankeliumi:
    13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
    13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
    13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt."
    TUO, JEESUKSEN ASETTAMAN OPIN väärentäminen on törkeää eksytystä.
    Jeesus on useita oppejaan omilla teoillaan vahvistanut, mutta kristityille ei kelpaa Jeesuksen vaan heidän oma jumalan ja jeeuksen opit.
    -
    Eksyttäjien raamattu on muutenkin väärenetty sairasta JAKOMILISYYTTÄ aiheuttavaksi, kasteestakin mm väärää todistusta antamalla näinkin, Samalla matkalla muistaakseni Damaskuksessa opetuslapsineen Jeesus muka "kastoi" ja ei "itse kastanut."
    Jeesuksen evankeliumia Johannes mukaan:
    3:22 Sen jälkeen Jeesus meni opetuslapsineen Juudean maaseudulle ja oleskeli siellä heidän kanssaan ja kastoi.
    JA
    4:2 2 vaikka Jeesus ei itse kastanut, vaan hänen opetuslapsensa
    ----
    Joten kannattee lukea tarkoin Matt. 24:23-26
    --
    JK. Jos olette lapsenne kastattaneen niin rokenen toivoa, että eksyttäjät ovat rikoksesta vastuussa eikä eksytetyt. Tuomio on Jumalan Valtakunnan oikeus eikä herra jumalan jonka valtakuntaa ei tietääkseni ole, ainakaan virallisesti.
    -----------
    Saa arvostella asiallisesti, olen ihan tavallinen, puutteinen ihminen vaikkakaan en ole uskontunnustuksen kaltainen, sitä antamattomana.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri