Uskotko enneuniin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no en. näen muutenkin ihan hirveästi unia, joku 5kpl yössä, niitä jos alkas kaikkia miettimään niin siinä menis ihan sekaisin. paremminkin iloitsen hassuista unistani, joissa pääsee seikkailemaan. mielekästä nukkua :D

Uskon, kun itsekin näen niitä. Ihan samanlaisia unia ne sillä tavalla on kun muutkin unet, näen todella paljon unia joissa paljon yksityiskohtia ja tapahtumia. Sillon kun sellaisen enneunen näkee ja mistä sen erottaa tavallisesta unesta niin tulee sellainen jännä hyvin voimakas tunne, ihan kuin joku kuiskaisi että tämä tulee oikeasti tapahtumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
no en. näen muutenkin ihan hirveästi unia, joku 5kpl yössä, niitä jos alkas kaikkia miettimään niin siinä menis ihan sekaisin. paremminkin iloitsen hassuista unistani, joissa pääsee seikkailemaan. mielekästä nukkua :D

:D
Itse uskon ja siksi kaipaisin kokemuksia.
Omat uneni joita vain muutama siis niitä erilaisia ovat toteutuneet ja sukulaiseni on nähnyt aina enneunia ja "pelkään" tuon "taidon" olevani itsellänikin...
On jotenkin pelottava...

Niin mistä sen tietää että on enneuni. No mulla se uni on jotenkin voimakkaampi, en osaa selittää oikein. Siinä on enemmän läsnä ja jotenkin tietää, että se pitää ottaa vakavasti. Yleensä ne unet tallentuu muistiin pitkiksi ajoiksi ja palaavat viimeistään sitten mieleen kun toteutuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutta miten ihmeessä enneunet ovat selitettävissä?

Siten että kaikki on koko ajan olemassa mutta eri tasoilla. Herkkä ihminen voi kulkea tasojen välillä ja unessa mieli menee eri taajuudelle, joten "vastaanotto" helpottuu. Tää on mun teoria, varmaan kuulostaa aika hölmöltä sellaisesta joka ei tällaseen usko :D

no, mä näin unta että kävelin alakertaan ja katselin olkkarin pöytään, jossa oli musta pöytäliina, ja maljakko, jossa kuihtuneita luonnonkukkia, siitepölyä varissu liinalle. ja unta seuraavana päivänä mun sukulainen sai raskausmyrkytyksen ja joutui hätäsektioon. musta liina viittasi vaaraan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilokummitin:

Siten että kaikki on koko ajan olemassa mutta eri tasoilla. Herkkä ihminen voi kulkea tasojen välillä ja unessa mieli menee eri taajuudelle, joten "vastaanotto" helpottuu. Tää on mun teoria, varmaan kuulostaa aika hölmöltä sellaisesta joka ei tällaseen usko :D

Jep, eikä enneunet ole uskon asia vaan tosiasia. Vielä viime vuosisadalla eli kaikkein tunnetuin nukkuvana profeettana tunnettu edgar cayce. Hänen tasoisiaan enneunia en ole nähnyt, mutta olen silti nähnyt nuorena joitakin, lisäksi paappani näki aikoinaan todistetusti varsin yksityiskohtaisen enneunen

Alkuperäinen kirjoittaja ---:

Jep, eikä enneunet ole uskon asia vaan tosiasia. Vielä viime vuosisadalla eli kaikkein tunnetuin nukkuvana profeettana tunnettu edgar cayce. Hänen tasoisiaan enneunia en ole nähnyt, mutta olen silti nähnyt nuorena joitakin, lisäksi paappani näki aikoinaan todistetusti varsin yksityiskohtaisen enneunen

Edgar Caycehan myös profetoi, että kadonnut Atlantis löytyy 60-luvun lopulla Bahamalta ;)

oletteko nähneet että enneuni kohdistuisi teihin itseenne?
Itse olen vain nähnyt muihin kohdistuvia unia ja nyt näin itseeni kohdistuvan ja se tuntui aika...... noh pelottavalta...
Ei siis pahaa tapahtunut, mutta kuitenkin...

Oon nähnyt itseni vanhempana, kahden tyttäreni seurassa, hautajaisten jälkeen eräässä asunnossa. Tämä oli ennen kuin olin edes ekaa kertaa raskaana. Toivon, ettei kyseessä ollut mieheni :'(

Alkuperäinen kirjoittaja uni:
oletteko nähneet että enneuni kohdistuisi teihin itseenne?
Itse olen vain nähnyt muihin kohdistuvia unia ja nyt näin itseeni kohdistuvan ja se tuntui aika...... noh pelottavalta...
Ei siis pahaa tapahtunut, mutta kuitenkin...

Empä ole kuullut kuin että muihin kohdistuvia ovat olleet...

Oon nähnyt itseni vanhempana, kahden tyttäreni seurassa, hautajaisten jälkeen eräässä asunnossa. Tämä oli ennen kuin olin edes ekaa kertaa raskaana. Toivon, ettei kyseessä ollut mieheni :'(

Tuo on kammottavaa kun näkee noita ikäviä :'(
Itsekin olen nähnyt kaksi vastaavaa unta ja molemmat toteutuneet...
Nyt itsellä niin yllättävä uni ja niin elävä kuin olisin "ohjelmaa" katsonut että hirvittää. no tämä selviää noin 6kk sisään eli aika vain näyttää...

Yhteistyössä