Uskotko yliluonnolliseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enpä juuri usko ennustamiseen tai horoskooppeihin. Uskon, että kaikki yliluonnolliset ilmiöt on jollain tavalla selitettävissä, joten niistä tulee siis luonnollisia ilmiöitä. Niistä vain ei vielä tiedetä, että mitä ovat ja miksi niitä tapahtuu. En siis ole aina kieltämässä, jos joku kertoo nähneensä tai kokeneensa jotain selittämätöntä.

Ennustajista ei ole kokemusta eikä oikein kunnollisista horoskoopeista. Mutta, semmosta mitä en osaa itse järkeilemällä selittää, joo uskon. Varsinkin niihin mitä itse oon kokenu. Muuten en varmaan uskoisikaan.

en horoskooppeihin tai ennustajiin mutta muuten kyllä osittain uskon.
Asuin aiemmin vanhassa vuosisadan vaihteen tienoolla rakennetussa talossa jossa edellinen omistaja oli tehnyt itsemurhan. Kaikenlaista "laidasta laitaan" tapahtui, ja lemmikit käyttäytyi oudosti yhdessä ainoassa paikassa koko taloa, muuten ok.
Kun muutettiin sain tietää että siinä paikassa oli se ex om löydetty kuolleena jossa nuo elukatkin meillä säpsi. itsemurhankin sain tietää vasta sitten. Kuolinpesä ostettiin eikä kukaan puhunut asiasta mitään.
Muutenkin oli muutamia outoja tapahtumia, mm. telkkari itestään päälle (nappulasta) ja ovikello soi kun ollaan ihan vieressä kahvilla keittiössä, ketään ei ovella ollut kuitenkaan. jne jne. huumorilla kuitenkin otettiin vastaan mitä tuli eikä mitään ylihörhötyksiä, itekin uskoin vasta oikeastaan koko asian (vaikka mulle kävi tuolla vaikka mitä ) kun veli silloin kävi olemattomalle ovea avaamassa ja painoi kokeillakseen ovikelloa joka ei edes toiminut, palasi takas kahvipöytään ja taas soi ovikello heleästi kun mikä... siinä sitten toisiamme katteltiin ja ihmeteltiin :D

En ole kyllä törmänny sellaseen horoskooppiin tai ennustajaan, johon olisin uskonu. Kangasajuruoho sano kyl kans hyvin et uskon et on sellasta mitä ei vielä ihmisen järki ymmärrä, vaa ei oo välttämättä yliluonnollista. Olis voinu kivikauden ihminenki autolla ajoa kummeksua...

Uskon tähtikarttojen mukaan tehtyihin- ja luonnehoroskooppeihin koska useimmat mitä olen nähnyt ovat pitäneet paikkansa. Ennustajalla (yhdellä ja samalla) olen käynyt usein ja aina on tiennyt asioita ja edelleen kokoajan tapahtuu juttuja joista voin todeta että no tämänhän se ennustaja kertoikin tapahtuvan. Eli uskon. Toki uskon myös että on olemassa monenlaista ennustajaeukkoja enkä puhu nyt kuin tämän yhden tapauksen pohjalta. Uskon myös enkeleihin ja henkiolentoihin ja sen semmoisiin mikäli nämä ovat asioita mitä ihmiset pitävät "yliluonnollisina". Uskon näihin siksi että minulla on niistä niin paljon omakohtaisia kokemuksia. Olen mm. saanut keskustella edesmenneiden sukulaisteni kanssa meedion välityksellä ja tavannut henkioppaani. Kotonani on myös tapahtunut paljon ns. slittämättömiä asioita. En vain osaa pitää näitä asioita mitenkään ihmeellisinä. Näin lyhyesti. :)

Yhteistyössä