Uskotko yliluonnolliseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumo

Aktiivinen jäsen
01.04.2008
1 069
1
36
Niin... Uskotko? Mihin uskot ja jos et, niin miksi et? Onko sinulla kokemuksia yliluonnollisesta?

Minä uskon. Uskon oikeastaan melkein kaikkeen kummituksista vampyyreihin :D Tuntuisi vaan jotenkin hassulta olla uskomatta, koska miten me ihmiset voidaan loppujen lopuksi tietää tai ymmärtää ihan kaikkea :)

Uskon. Tai no oikeastaan en. Koska uskon että ne on luonnollisia eikä yliluonnollisia. :whistle: Mä vaan uskon...ihan jo tarinoitten perusteella, ja on tuota jotain tosi pientä iteki kokenu. Semmosta mihi monikaan ei kiinnittäis huomiota tai selittäis ihan joksiki muuksi. Miksi en uskois.... =)

Enneuniin. Äitini näki niitä, itse nään vähän ja voih, lapsikin taitaa nähdä. Ei kiva, jos alkaa nähdä ikäviä asioita niinkuin mummonsa. Itse näen vai tavallisia, mitättömiä ja ei kammottavia enteitä...

Lumo, uskotko yliluonnolliseen Jumalaan jota ei voi sanoa edes luonnolliseksi koska Hän on Kaikkivaltias, mutta minun uskoni Häneen on luonnollista.
Se vasta on hassua jos uskot yliluonnolliseen pahaan, mutta et yliluonnolliseen hyvään.

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Lumo, uskotko yliluonnolliseen Jumalaan jota ei voi sanoa edes luonnolliseksi koska Hän on Kaikkivaltias, mutta minun uskoni Häneen on luonnollista.
Se vasta on hassua jos uskot yliluonnolliseen pahaan, mutta et yliluonnolliseen hyvään.

Kyllä mää uskon että jotain tän kaiken takana on :) Millaista se on, en tiedä :) Vaikea heti tyrmätä, ettei sellaista muka olisi, koska eihän koskaan voi tietää varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:

Kyllä mää uskon että jotain tän kaiken takana on :) Millaista se on, en tiedä :) Vaikea heti tyrmätä, ettei sellaista muka olisi, koska eihän koskaan voi tietää varmasti.

Niinpä, se on juuri sitä uskomista =)
Ei Jeesukseenkaan uskottu vaikka ihmiset omin silmin näkivät ja saivat koskeakin silloin kun Hän eli maan päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kiva välttämättä:
Enneuniin. Äitini näki niitä, itse nään vähän ja voih, lapsikin taitaa nähdä. Ei kiva, jos alkaa nähdä ikäviä asioita niinkuin mummonsa. Itse näen vai tavallisia, mitättömiä ja ei kammottavia enteitä...

Meillä myös minun mummoni näki ja äitini näkee enneunia...
lahja on myös minulla (4 sisarusta ja vain minä näen niitä)

On sekä hyviä että pahoja...

Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kiva välttämättä:

Meillä myös minun mummoni näki ja äitini näkee enneunia...
lahja on myös minulla (4 sisarusta ja vain minä näen niitä)

On sekä hyviä että pahoja...

Utelen, että onko sulla jotain tiettyjä aikoja, milloin näet enneunia? Ku mulla on nyt alkanu tulla päiväunilla :o ehkä siksi, että oon iltasin niin väsyny, etten muista yöunia ollenkaan, tai sitte en tarkoituksella muista tai halua muistaa.. Mutta siis päiväunet on kyllä muuttuneet nyt puolen vuoden aikana huimasti.

Yhteistyössä