Uskotteko tähän? Arto Nyberg ja mentalisti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jaa-a"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27513421]Eihän tuo ole mikään uskon asia. Ihan selitettävissä oleva juttu, joka on selitetty ihan siinä jutussa jo.[/QUOTE]

Ai. Ne selitätkö sinä sen vielä minulle. Ja kenties muutamalle muulle joilta tuo selitys meni ohi?

[QUOTE="Lizard";27513447]Ai. Ne selitätkö sinä sen vielä minulle. Ja kenties muutamalle muulle joilta tuo selitys meni ohi?[/QUOTE]

"Nyberg kysyi, että missä tällaisia temppuja oppii, kun oletti ettei mentalisti kuitenkaan suostu tempun salaisuutta paljastamaan.

– Näitä keksii ja oppii, kun elämä vie. Tietyt tekniikat on hallussa ja niitä pitää sitten vain osata soveltaa, hän selitti

Ennen temppua Karma sanoi, että mentalismi pohjautuu siihen, että huijattavalle syötetään tietoa, jota sitten käytetään tempussa hyväksi."

"Mit

Mä olisin kirjoittanut jotain ihan ihmeellistä. Ei varmana olis ollut missään lehdessä. Vaikkapa jotain että "Superkalaosaaja" tai muuta... Siin ois ollukkin naurussa pitelemistä kun mentalisti olis ollut nolona...

Itse olen käyttänyt tuota esim. sillä lailla hyväksi, että jos tiedän, että vaikka äiti on tulossa käymään niin lähetän hänen ajatuksiinsa viestiä, että tuo mulle esim. sokeria tai mitä nyt tarviin.
Sain myös siskoni tuomaan toiselta puolen maapalloa kaksi asiaa vain lähettämällä ajatuksia. Varsinkin siis sukulaisten kesken tuo telepatia toimii hyvin.

Itse olen käyttänyt tuota esim. sillä lailla hyväksi, että jos tiedän, että vaikka äiti on tulossa käymään niin lähetän hänen ajatuksiinsa viestiä, että tuo mulle esim. sokeria tai mitä nyt tarviin.
Sain myös siskoni tuomaan toiselta puolen maapalloa kaksi asiaa vain lähettämällä ajatuksia. Varsinkin siis sukulaisten kesken tuo telepatia toimii hyvin.

Niin voihan sitä kännykkää telepatiaksikin kutsua.

Mentalistin tempuilla ja telepatialla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, joten et käytä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012111216320301_vi.shtml

Mielenkiintoista. Ja ne lehdet, joista Arton piti valita tietty sivu, olivat "taikurin" omaisuutta, joten joku juju noissa on, mutta silti ihmisaivot toimivat "tietyllä" tavalla. Ja veikkaan, että Noora oli aika hyvin opetellut ulkoa ne kolme lehteä, ja "kykenee" arvaamaan, mihin sanoihin tai kuviin tietyllä sivulla yleensä ihminen kiinnittää huomiota.. kai?

http://www.noorakarma.com/

..ja niin, Arto valitsi lehden, ja Juha Tapio sivun.. ja mahtoiko olla niin, että ennen lähetystä Noora oli
"pakkosyöttänyt" sitä sivunumeroa Juhalle jollain keinolla, ja osasi sitten kaikkien kolmen lehden ko, sivut ainakin ulkoa.. kuten oli tuo "sisilisko", että oli plärätty sanakirjaa ennen lähetystä, ja ko. sana oli sieltä "piirtynyt" mieleen..

Yhteistyössä