Hae Anna.fi-sivustolta

Uskottomuus

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä Tero, 27.02.2006.

1. Ja paskat Vierailija

terapia tekee vaan lisää hulluja.

2. Olet liian fiksu Vierailija

Elämä on raakaa. älä ole liian fiksu.Sinua on loukattu pahemman kerrran eikä se koskaan unohdu.Minua petti seurustelu -aikana mies 36v,sitten yhä minua harmittaa varsinkin kun silloin tällöin näen tuon naisen,inhottava narttu.Nykyisin ja aviöliitossa mies on ollut uskollinen.Uhkailen jos hän pettpäisi minua ,pakkaisin heti tavarani ja häipyisin ja sen tekisinkin .Minulla menee jossain raja ,en missää tapauksessa jäisi katsomaan mitä tapahtuu seuraavaksi.Älä sinäkään ,pahojen itsetuntoa loukkaavien asioiden kanssa on tosi paha elää se aina jollain tapaa muistuttaa ja salpaa onnen....kannattaa miettiä onko huonon onnen arvoinen ,minusta sinä ansaitset hyvä mies täyden ONNEN......................

3. petetty Vierailija

kyllä varmaan on vaikeaa enää luottaa vaimoon ja voitko rauhassa tehdä työmatkojasi, tosi kurja juttu ja sattuu varmaan kovasti. Itse en voisi antaa anteeksi enkä saisi asiaa mielestäni ja naapuria en kestäisi enää siinä vieressä mutta ehkä sinulla on enemmän luonnetta? Jos suhteenne on muuten hyvä ja sinusta tuntuu, että voit antaa anteeksi ja luottaa jatkossa vaimoosi niin toivon että onnistutte ja tämä kamala asia vain syventää suhdettanne, kai niinkin voi käydä?

4. olli Vierailija

Voi poika parka...muista että tulee myös uusi syksy,talvi,kevät......

5. lattiarättikö? Vierailija

Entä jos järki sanoo, mitä täytyy tehdä, mutta ei vaan pysty siihen. Rakastaa edelleen liikaa...

Eikö kukaan ole koskaan enää onnellinen suhteessa, jossa toinen on pettänyt? Onko pettäjä mennyt niin pilalle päästessään maistamaan jotain ""uutta"" ettei kykene ottamaan opikseen ja ajattelemaan kuinka hirveän virheen onkaan tehnyt. Olemaan kiitollinen siitä loppuelämänsä, että toinen haluaa vielä jatkaa...

6. Z Vierailija

""Että jos arvoisa ex ei pitäisi itse maailmaa musta-valkoisena, ja olettaisi että kaikki ollaan samasta puusta veistettyjä...""

Oletko itse keskustellut puolisosi kanssa asiasta? Ja olette yhdessä tuumiin päättäneet, että uskottomuuskin on ok?

Jos et, silloin sinä olet tässä se joka olettaa ihmisten olevan samasta puusta veistettyjä. Päätit, et vain omasta moraalistasi, vaan myös kumppanisi moraalista.

7. kokenut Vierailija

Vaimosi on lumppu, anna kenkää tai kadut myöhemminkin.

8. Aikuinen nainen Vierailija

Elämässä sattuu ja tapahtuu ei satunnainen syrjähyppy maailmaa kaada, mutta se on varma ett jos niin tapahtuu niin pitää myös pitää suunsa kiinni eikä hakea helpotusta syyllisyydestä kertomalla toiselle.

9. vierailijaolli Vierailija

et ole munamies vaan munaton mies, vaimo pihalle

10. Toinen aikuinen Vierailija

Justiinsa sammaa mieltä. Onhan sitä joka parilla montakin asiaa, joista olisi syytä pitää mölyt mahassa, satunnainen repsahdus muitten mukana.
    Tämän kyseessä olevan tapauksen kohdalla vahinko on jo tapahtunut eikä naapurusten välit taida kaksiset olla nekään. Joku tästä nelikosta ihan varmasti tekee ratkaisuja, jotka saavat aikaan vielä syntisemmän olon noille typeryksille. Kova hinta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri