uskovaisena ihmisenä olen lopettamassa ennen niin kivan farmvillen peluun :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maud
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maud

Vieras
koko ajan syytää viinapulloa minun etusivulle, enkä usko ehtoollisviineiksi, pulloa on niin montaa sorttia.
Mitä lie viinastehtaita ovat nyt perustaneet ?
turmeluttavat itsensä ja todella monella kaverilla on juuri viinitehdas vaikka olisi muitakin voinut valita.
Kyllä minulle riitti ihan Herran viljan kylvö ja eläinten hoito.
Poistan koko sovelluksen jos ei lopu tuo viinien kanssa läträäminen.
Ainakin nuo viinatehtailijat poistan kavereista.
En olisi uskonut!
Mitä mieltä muut FV-pelaajat?

sama juttu my triben kanssa, eka oli kiva vaan oleskella siellä saarella, viljellä maata, hakata puuta ja kiveä ja rakennella rakennuksia ja selvittää mysteereitä. Nyt siellä on niin viittäsataa erilaista härpäkettä, joka toinen minuutti rantautuu joku laatikko, tynnyri tai aarrearkku (ennen oli vain noita laatikoita), missä on sisällä joko jotain tavaraa ja sit noi aarrearkut on vähän sellasia kun keräis keräilykortteja. Talot oli ennen silleen, että siihen kun sen pystytit, niin jos haluat siirtää niin jysäytät koko höskän palasiks ja rakennat uuden muualle. Nyt talon päälle tulee sellanen siirrä-nuoli joka on tosi ärsyttävä, ja taloa voi siirrellä vaikka tuhat kertaa päivässä jos huvittaa. Samoin farmaripalstoja voi siirrellä, vaikka ne on ilmasia ja ennen oli silleen, et jos tuli väärään paikkaan niin voi tuhota sen vanhan ja rakentaa uuden muualle.

Nyt kun jotku hitsin penskat valitti tosta että plää plää jos mä kasvatan jotain kuuden päivän kasvia, niin sitku haluunki siirtää kaikkee just sillä hetkellä, niin en voi, niin kehittäjät keksi, että tekevät kaikki objektit tollaseks painalluksella siirrettäviks, ja tää siirto-optio näkyy joka kerta kun minkä tahansa yli pyyhkäsee hiirellä.

En tajuu miks kaikkien ihmisten pitää päästä tekee kaikkee just sillä sekunnilla (ja kärsimättä mitään haittaa). Mun mielestä olis paljon parempi ettei tarvii katsoo niitä ärsyttäviä nuolia ja että koko saari on joku hiton ikean sisustussimulaattori. Se on haaksirikkosaari huhuu!
Jos jotku haluu leikkii sisustusohjelmaa niin siitä vaan mut tekisivät edes eri version.

Pitäs varmaan tehä oma peli niin noi hitsin pällit ei menis ainakaan sitä muuttelee : p

Heheh, sulla on melkoisia ystäviä, mun ystävillä on jotain herkkuja, kylpylöitä ja muuta mukavaa perustettu. Ei vika ole FV:ssä vaan ystävissäsi. Jokainen saa valita ihan itse mitä alkaa tuottaa...

joo ois pitäny munki valita joku muu tehdas kun se viinitehdas. mun hahmo ei oo muuta tehny kun ryypänny siitä lähtien kun sai ekat saket valmiiksi. kohta on tila vasaran alla ja kahden naapurinkin kanssa se oli jo nyrkkitappelussa. koira tuli hulluksi kun ei kestänyt virtuaalista viinan tuoksua vaan kävi isäntänsä päälle. virtuaalipiikki mokomalle annettava. :(

Yhteistyössä