Uskovaiset, tänne profetioita koskien maailman tulevaisuutta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maranatha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maranatha

Vieras
Kiinnostaa kaikki profetiat mitä eri puolilla maailmaa on profetoitu. David Wilkersonia olen jonkin verran lukenut ja etsinyt muitakin sivustoja.
Jos tiedätte, laittakaa vaikka linkkejä ja keskustelua haluan myös herättää.
Pilkkaajat älkööt vaivautuko tähän ketjuun, kiitos!

Mä en usko mihinkään laskelmiin maailmanlopusta. En nyt muista sanatarkasti, mut raamatussa sanotaan jotain, et älkää laskeko päivää milloin Hän tulee, sillä sitä ei tiedä kukaan jne.. Hän tulee kuin varas yöllä.

En siis usko, että maailmanloppu tulee yhtenäkään päivänä milloin ihmiset on ennustaneet.

Noin miljardin vuoden kuluttua Auringon säteilyvoimakkuus on kasvanut niin paljon, että elämä Maapallolla on mahdotonta. Hyvä puoli tässä on se, että kauempana sijaitsevalla Mars-planeetalla on lämpimämpää. Voimme siis muuttaa joksikin aikaa sinne. :) Pientä pintaremonttia planeetta luultavasti tarvitsee, mutta onhan tässä jonkun verran aikaa ennen muuttoa.

Ennen pitkää meidän täytyy kuitenkin muuttaa kauemmaksi, sillä ensin Aurinko paisuu punaiseksi jättiläistähdeksi ja lopulta hiipuu valkoiseksi kääpiöksi. Kumpikaan tilanne ei suosi ihmisasutusta. Korvaavan planeetan etsintä kauempaa on jo nyt käynnissä, joten olen luottavaisin mielin, että ihmiskunta säilyy elossa vielä pitkään Auringon sammumisenkin jälkeen. :) Hyvältä siis näyttää tulevaisuus!

Mä en usko mihinkään laskelmiin maailmanlopusta. En nyt muista sanatarkasti, mut raamatussa sanotaan jotain, et älkää laskeko päivää milloin Hän tulee, sillä sitä ei tiedä kukaan jne.. Hän tulee kuin varas yöllä.

En siis usko, että maailmanloppu tulee yhtenäkään päivänä milloin ihmiset on ennustaneet.

kyllä, näin juuri. Kaikki ennustukset ovat tähänkin asti meennet harhaan. Vain Jumala tietää yksin kun Jeesuksen on aika palata.

Olen ehkä väärässä ketjussa, mutta ihmettelen uskovaisten ja erilaisten hihhulien itsekeskeisyyttä. Miten se, että erittäin itsekäs ja vittumainen ihmislaji häipyisi maapallolta, olisi maailmanloppu?
Miten "maailmanloppu" muuten määriteltäisiin? Sillätavoinko, että koko maapallo jotenkin loppuisi ja haihtuisi olemattomiin? Hah hah, sellaista ei tapahdu kuin vasta noin 5 miljardin vuoden kuluttua, kun Aurinko räjähtää. Siihen asti Maapallo kyllä on olemassa.
Se on sitten eri asia, onko ihmiskunta olemassa vai ei, tuhoaako ihmiskunta tyhmyyksissään itsensä vai ei, mutta maailma ei lopu.
Asteroidi tuhosi dinosaurukset n. 65 miljoonaa vuotta sitten.
Se tuhosi dinosaurukset, mutta eihän se maapalloa tuhonnut, eikä ollut mikään maailmanloppu. Pikemminkin, jos ajatellaan, jos sitä ei olisi tapahtunut
niin nisäkkäät lajina eivät olisi päässeet edes kehittymään.

Yhteistyössä