uskovat, outo uni yöllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "fiona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

"fiona"

Vieras
osaakohan joku selventää mitähän uneni tarkoitti?

näin unta jossa olin jossain talossa, missä oli kolme henkilöä, ja nämä kaikki olivat saatanan vallassa, ja unessa näin jonkin hahmon myös joka oli ilmeisesti paholainen. minua pelotti kovasti, mutta aloin toistaa jotain sanomaa Jeesuksen verestä ja lopulta paholainen katosi näistä ihmisistä, tai viimeiseen se vielä jotankin jäi mutta sain senkin lähtemään toistamalla tuota samaa.. ja unen lopussa joko minä tai jokin toinen sanoi että Jeesuksen nimessä ja veressä kaikki synnit anteeksi..

sen jälkeen olo oli jollain tavalla tosi rauhallinen, mutta nyt hereillä mietityttää tää uni, en yleensä nää mitään tuollaista

Se tarkoittaa sitä että Jeesuksen nimessä ja veressä kaikki synnit annetaan anteeksi ja paholainen pelkää tuota asiaa ja lähtee karkuun. Jeesus on voittaja!

voikohan liittyä siihen että olen aloittanut yhden asian selvittämisen ja hoitamisen mikä on ollut jo kauan rempallaan ja olen rukoillut siihen rohkeutta. olen elänyt valheessa monta vuotta itseäni ja muita ja Jumalaa kohtaan?

Yhteistyössä