Uteliaisuuttani :P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli siis kuinka pitkään tämä on "toimiva" juttu?? Jos edes voidaan sanoa toimivaksi..

Riippuu. Mun on ihan turha ajatellakaan moista ehkäisyksi, kun meillä se on paras tapa saada lapsia aikaan. Eka sai alkunsa kertalaakista keskeytetyllä yhdynnällä, jonka luulin olevan ajoissa keskeytetty. Ei ollut :D

Tokaa yrittämällä yritettiin 7kk kunnes tärppäsi.

Kolmannen kohdalla oli trakoitus keskeyttää, mutta mies keskeytti liian myöhään...ja tulin siis taas raskaaksi.

Pitänee varmaan taas kohta ottaa sessio keskeytyksellä, kun sillä tapaa meidän lapsilukumme lisääntyy huomattavasti helpommin :D

Riippuu. Mun on ihan turha ajatellakaan moista ehkäisyksi, kun meillä se on paras tapa saada lapsia aikaan. Eka sai alkunsa kertalaakista keskeytetyllä yhdynnällä, jonka luulin olevan ajoissa keskeytetty. Ei ollut :D

Tokaa yrittämällä yritettiin 7kk kunnes tärppäsi.

Kolmannen kohdalla oli trakoitus keskeyttää, mutta mies keskeytti liian myöhään...ja tulin siis taas raskaaksi.

Pitänee varmaan taas kohta ottaa sessio keskeytyksellä, kun sillä tapaa meidän lapsilukumme lisääntyy huomattavasti helpommin :D

mitä ? suunnitteletteko te lisää lapsosia ?

Ja moni sanoo, että "toimii, ei mitään ongelmaa". Nyt ollaan mieheni kanssa otettu käyttöön tämä keskeytys.. Mies kun ei halua vielä lapsia :P :P Ja kyllähän se minulle käy :D

:wave: Mutta miehellä oli kyllä aavistus siitä, ettei kaikki ollut just siinä kuussa mennyt ihan niin kuin piti :kieh::D
Aiemmin ollaan monta vuotta käytetty kyseistä menetelmää ihan onnistuneesti. Sopii vaan siinä tapauksessa, että mahdollinen raskaus ei ole katastrofi.

ihan vaan haluan kysäistä, mutta tiedättekö että siemennestettä tulee vaikka ei siemensyöksyä saakkaan? näin ollen siis keskeytetty yhdyntä on yhtä tyhjän kanssa.

ihan vaan haluan kysäistä, mutta tiedättekö että siemennestettä tulee vaikka ei siemensyöksyä saakkaan? näin ollen siis keskeytetty yhdyntä on yhtä tyhjän kanssa.

Tiedän, tai siis tiedän että joillakin miehillä sitä tulee ja varmoja päiviä vältellen tuota voi käyttää ehkäisynä, jos mahdollinen raskaus ei tosiaan ole katastrofi, kuten zizilisko sanoi.

En väittäisi että se on siis iahn yhtä tyhjän kanssa...paitsi ehkä mun kohdallani :D

minä myös siis olen näin raskautunut, kerrasta. sitten otin selvää tästä suhteellisen paljon ja omalla kohdallani siis yhtä tyhjän kanssa. ei ollut tarkoitus niin yleistää.

Yhteistyössä