Uudelleensynnyttäjät - oliko ennakoivia supistuksia ja millä rv?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja senni.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

senni.

Vieras
Mietin täällä vain, kun aamuyöt rv 36+5 ja 37+0 menneet ikävien supistusten kanssa. Ei TOSI kipeitä, mutta epämiellyttäviä - pitävät hereillä. Edellisestä synnytyksestä aikaa 1,5 vuotta ja esikoinen syntyi vasta rv 41+4. Silläkin mietin, että antavatko nää supparit turhaa toivoa :D

Mulla kaks ekaa käynnistetty yliaikaisina, kolmas syntyi rv 36. Kolmannessa alkoi päivää aikaisemmin kipeät kuukautiskipumaiset jomotukset, ja tiesin jo n. 24h etukäteen että kohta syntyy. Löin muuten asiasta vetoakin, ja voitin.:D Oli siinä muutakin kun nuo kivut, sellainen seesteinen olo, ja nukuin "vikan" yön ihan uskomattoman hyvin. Kyllä sitä tiesi että kohta on lähtö... <3

Mulla oli , tosin melko kivuliaita(tai siis
Sen verran kivuliaita että mietin suihkuun menoa. En kuitwnkaan mennyt) kesti puoli yötä, neljän aikaan olin kai nukahtanut. Aamulla alko tulla ruskeanveristä limatulppaa ja tiesin koko päivän että seuraavana yönä se syntyy, niinkuin syntyki. Tää oli 39+3

Kiitos vastauksista! :)

maikku, mulla kanssa noita menkkakipumaisia ollut, paitsi tulee aallottain. Mutta tarkottaako mitään, se on sitten toinen juttu. Ekana yönä kesti vaivaiset tunnin, tänä yönä jo kaksi tuntia. Välissä oli yksi yö supistuksitta.

Eli voi olla jotain tai sitten ei :D En vain haluaisi taas odotella viikkokausia ja nukkua huonosti, kun supistelee öisin. Tosin olen huomannut, että vauvan kamoja olen laitellut sellaisella tahdilla valmiiksi, ettei ole ennen nähty ;) Että voihan sekin jotain kertoa...

Mulla on samoilla viikoilla tullut ennakoivia kipeitä supistuksia, esim viime viikonloppuna tuli reilun tunnin ajan melko napakoita supistuksia n 10 min välein. Ja sitten ne loppui. Nyt on iltaisin tullut aina muutama kipeä supistus ja sitten ei mitään. Viikkoja 37+

Edelliset synnytykset on käynnistyneet heti siitä, kun kipeät supistukset alkoivat. Eli supistukset tulleet heti säännöllisinä ja voimistuneet koko ajan. Raskaudet olleet silloin todella tarkasti lasketun ajan kohdalla :) Nuorimman sain syliin muutama tunti ekan supistuksen jälkeen. Nyt taitaa mennä ihan eri tavalla tämä loppu raskaus...

vieras, mäkin täällä ihmettelen, kun ei mullakaan esikoisesta tälläistä ollut... Siis oli ennakoivia rv 41+2 ja 41+3 mutta kipeämpiä ja harvemmin kuin nämä. Tunneissa kestivät pidempään, mutta päivällä ei mitään. Odotellaan, odotellaan siis...

Mulla oli esikoista odottaessani, viikolla 40+ sellaista kipua, että menkat alkaa nyt. Monta kertaa oli käytävä yölläkin vessassa tarkistamassa että vuodanko. Sit kun alkoi se menkoista tuttu selkäsärky niin muksu olikin sylissä alle vuorkauden siitä.

Nyt olen rv 32 ja heräilen supistuksiin öisin. Nyt on vasta hankala olo, toivottavasti kipeät supparit tulevat vasta aikojen päästä.

Yhteistyössä