C
Cella
Vieras
Itse olen perustamassa yritystä.Hain starttirahaa ja sain sen,Nyt hieman jännittää ja mietin kuinka estää pahimmat karikot itseltäni?Mihin tulee varautua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varaudu siihen että eka toimintavuosi on pelkkää menoa ja tulos ei päätä huimaa. Myös mätkyjä todnäk tulee ekan vuoden jälkeen joten nosta veroprossaa paljon.
Ja tietenkin se tosiasia kannattaa tiedostaa, että yrittäjällä ei ole vapaapäiviä eikä sairastamiseen ole varaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varaudu siihen että eka toimintavuosi on pelkkää menoa ja tulos ei päätä huimaa. Myös mätkyjä todnäk tulee ekan vuoden jälkeen joten nosta veroprossaa paljon.
Ja tietenkin se tosiasia kannattaa tiedostaa, että yrittäjällä ei ole vapaapäiviä eikä sairastamiseen ole varaa.
Voiko ekana vuonna maksaa itselleen palkkaa?Kuinka voin määrittää palkkani?Olen miettinyt tuota yrittäjän sairasvakuutus turvaa-onko kokemusta?