Uudistettu facebook, mistä löydän tilapäivitykset? Ei mua kiinnosta milloin kukakin on saanut uuden kaverin jne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tajusko kukaan??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tajusko kukaan??

Vieras
pelkät uutiset tulee kun etusivulle menen, vasemmassa sivussa ei ole tilapäivitys kohtaa ollenkaan, sen haluaisin ylimmäiseksi laittaa (saako niitä nykyään edes siirrettyä?

Tai edes pelkät farmvillen jutut etusivulle, ärsyttää kun nyt on puolet uutisista toisten kaveripyyntöjen hyväksymisiä yms.

Ennen oli paljon parempi, kun sai pelkät farmvillen jutut ja pelkät tilapäivitykset katsottua erikseen

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
onneksi ei ole automaattinen päivitys käytössä, saa mennä vanhalla.

Siitäköhän se sit johtuu, että mullakaa ne ei ole vaihtunu... En kyllä tietääkseni ole ottanut automaatti päivityksiä pois käytöstä.

Mistä mä voin kattoo onko automaattiset päivitykset pois käytöstä?

Välillä tosin tulee ilmotus, "ei näytettäviä julkaisuja." kun yrittää etusivulle mennä. Tulee siis ihan tyhjä sivu. jossa vaan tuo ilmotus.. (ja sit jotain julkaisujen lisäämisestä). Sit kun päivittää sivun niin muuttuu normaaliksi. :o

Itsekään en kaikkea ymmärrä mutta sain kyllä homman toimimaan näin: Etusivulla vasemmalla lukee allekkain "uutiset", "linkit" jne. riippuen vähän siitä mitkä sulla on asetukset. Paina siitä nappia "lisää" ja sitten voit järjestellä niitä vetämällä haluamaasi järjestykseen. Käsittääkseni ylimpänä on se, minkä etusivu näyttää. Laita ylimmäksi "tilapäivitykset" (vai olikohan se pelkkä päivitykset).. Sitten jossain kohdassa näkyy sellainen viiva niiden välissä, itse vedin viivan alle kaikki mikä ei kiinnosta ja se auttoi, mutten siis oikein ymmärrä loppuun asti mitä tein :)

MUTTA sitä ongelmaa en osannut ratkaista, etten haluaisi että mun kaikki tekemiset näkyy kavereille. Esim. jos kirjotan jonkun seinälle tms, se näkyy automaattisesti kavereiden etusivuilla ellei he ole järjestäneet omia sivujaan kuten yllä kuvasin. TURHAUTTAVAA!

On the other hand there are some more reasons behind the particular rising popularity associated with online looking. michael zimmerman prentice You can find most of these solutions for free or perhaps you are able to join a affiliate marketing organization and also advertise by yourself as an copy writer for use.

Yhteistyössä