Uupumus ja kiukuttelevat lapset

  • Viestiketjun aloittaja jaksaa jaksaa...
  • Ensimmäinen viesti
jaksaa jaksaa...
Mun täytyy vain päästä purkamaan tätä, ja kirjoitan kännyllä, joten voi olla vähän sekavaa...
Mie oon vaan niin uupunut, en oikein tiedä miten jaksan kohta enää :'( Oon niin väsynyt, tekee mieli itkeä mutta kyyneleet ei tule. Ylös noustessa humisee ja särkee päätä. Ja vaikka tuntuu että voisin nukahtaa pystyyn niin illalla ei tule uni ja herään yöllä valvomaan.
Minulla on 2 pientä lasta, 1,5 v ja 3kk. Ja vaikka kuinka heitä rakastan niin en tiedä mitä tehdä. Esikoinen kiukuttelee 24/7 kun mutsi on tylsä ja käyttää voimansa vauvaan , ja vauvalla alkoi juuri se 3kk kiukuttelu eikä se halua tissiä ilman. Järjetöntä huutoa. Tuo on toki ohimenevää (toivottavasti!!) mutta nyt jotenkin tuntuu että sekoan näiden huutajien kanssa -_-

Mies tässä taloudessa myös on, mutta hän ei lastenhoitoon oikein suostu. Hän käy töissä ja sen lisäksi käy kaupassa ja tekee ruuan ym ym, eli tavallaan mulla kai pitäisi olla kaikki ok... Tukiverkko on aika olematon, esimerkiksi esikoinen ei ole koskaan ollut yökylässä missään. Yksi mummolaa on olemassa mutta sinne en jotenkin saa aikaiseksi viedä tuota vaivaamaan.
Neuvolassa koittavat saada ottamaan heidän kotiapua vastaan (kovasti oon sanonut et ei tarvita, ehkä en ole hyvä valehtelemaan??), mutta en kertakaikkisesti kehtaa meille päästää ketään. Asutaan vanhassa talossa joka kaipaa kipeästi remppaa ja vielä kipeämmin siivousta muttamutta, ei siitä mitään tule. Talo pursuaa lelua ja kaikkea rojua, ja esikoinen ripottelee ihan kaiken (vaatteet, vaipat, keittiötavarat ym) pitkin kämppää kun olen ruokkimassa vauvaa. Eli koti on ERITTÄIN kaoottinen.

huoh, en tiedä mitä tehdä... Ja pahinta minusta tosiaan on kun en osaa olla parempi äiti. Oon niin epäonnistunut
 

Yhteistyössä