Uupunut yksinäinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laulaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laulaja

Vieras
Meneeköhän mun elämä hukkaan? Olen tässä vakavasti miettinyt eroa rakastan kyllä miestäni ja on aivan ihana ihminen ei mitään vikoja ja meillä on lapsia. Asiassa on kuitenkin muutama mutta, olen muuttanut hänen perässään hyvin pienelle paikkakunnalle enkä siis tunne täältä aivan ketää.

Mieheni tuntee ja hyvinkin paljon, mutta minulla ei ole mahdollisuuta mennä esim töihin tai harrastaa mitään olen vain lasten kanssa kotona kaiken ajan vuodesta toiseen ja aina aivan yksin. Paitsi silloin kun mieheni tulee elikkä n 18.00 aikaan illalla jolloin hän valvoo muutaman tunnin ja sitten nukumaan .

Olen siis ajatellut muutavani sille paikkakunnalle, jossa asuin ennen missä on sukulaiseni kaverini ja enemmän tekemistä, mutta tilanne on siksi vaike kun miehessä ei ole vikaa ja hyvä isä. En vain voi olla näin eikä mies edes paljoa kotona ole viikonloput on jossei ole kavereillaan ym.

Mitä te tekisitte minun tilanteess sitkuttelisitteko lapsien takia ?

Kurja juttu jos ihan toimiva parisuhde loppuu, vaikka oikeasti on vikaa lähinnä olosuhteissa.. Ootko ehdottanut miehelle muuttamista? Vai onko miehen töiden takia ihan mahdotonta? Ehkä sä tunnet nyt olevas ns. loukussa kotona/ pienessä kylässä ja alitajuisesti syytät miestä siitä.. vaikea tilanne : /

En kykene koska olen ujo. Olen kyllä yrittänyt käydä yhdessä ja ainoassa kerhossa mikä täällä on ja muita ei ole ja ei ole autoa niin pitkät matkat , että ei voi aivan kaikkialle kävellä.

Kurja juttu jos ihan toimiva parisuhde loppuu, vaikka oikeasti on vikaa lähinnä olosuhteissa.. Ootko ehdottanut miehelle muuttamista? Vai onko miehen töiden takia ihan mahdotonta? Ehkä sä tunnet nyt olevas ns. loukussa kotona/ pienessä kylässä ja alitajuisesti syytät miestä siitä.. vaikea tilanne : /

Kiva , että ymmärrät en tietenkään syytä mun miestä tiedän, että hän viihtyy täällä koska on täältä kotoisin ja tntee ihmisiä . Olen yrittänyt puhua muutosta, mutta ei ala muutamaan koska olemme joskus asunut paikkakunnalla josta minä olen eikä mies viihtyny vaikka tutustuikin uusiin ihmisiin.

Joo minun kohdalla on tdella vaikeaa sillä olen vielä melko nuori ja haluaisin joskus edes tehdä jotain muutakin kuin katsoa lapsia ja haluasin mennä töohin mikä ei ole täällä mahdollista .

Onko sinulla minkäikäiset lapset? Entäs sitten kun lapset ovat isompia, tätä vauhtia olet siinä vaiheessa jo ihan syrjäytynyt. Anteeksi töksäytys. Mutta todellakin molemmat vanhemmat tarvitsevat sisällökkään elämän, muuten tulee lapsillekin aika outo kuva maailmasta. Keittiksen ehdotus toisesta autosta on hyvä.

Yhteistyössä