M
Mie
Vieras
Iltapäivälehdissä on, että rakennetaan uusi BB-talo Espooseen. Tietääkö kukaan minnekkä päin Espoota??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myy:no eiköhän se oo se sama talo joka vuosi, sisustukset vaan vaihdetaan
Alkuperäinen kirjoittaja OU MAI GAAAAAD:Ja turhaa rahan tuhlausta sisustaa uudelleen ja uudelleen vaan siksi että taas kasa känniääliöitä pääsee spyttäämään niille limenvihreille ja karamelli-pastelli-yökötys sohville ja raheille jotka maksaa älynä. Ei voi Y.M.M.Ä.R.T.Ä.Ä.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja OU MAI GAAAAAD:Ja turhaa rahan tuhlausta sisustaa uudelleen ja uudelleen vaan siksi että taas kasa känniääliöitä pääsee spyttäämään niille limenvihreille ja karamelli-pastelli-yökötys sohville ja raheille jotka maksaa älynä. Ei voi Y.M.M.Ä.R.T.Ä.Ä.
Tulispa semmonen BB, et ne ei sais koko aikana viinaa!!! Eix ihmiset tosiaankaan osais pitää hauskaa ilman känniä!!??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks bb ei voi näkyy antenni kampissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks bb ei voi näkyy antenni kampissä![]()
Älä sure! Se ohjelma on turhista turhin (paitsi niille, jotka saavat sen tekemisestä elantonsa). *silittää päätä* :saint:
(Ensimmäisiä kausia pystyin vielä katsomaan, mutta esimerkiksi viimeisintä en oikeastaan edes vilkaissut. Tiedän siis ohjelman idean aika tarkkaan, mutta liian hapokasta...)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks bb ei voi näkyy antenni kampissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks bb ei voi näkyy antenni kampissä![]()
Mulla on joka vuosi ollut 24/7 netissä ja minusta toimii netin kautta todella hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks bb ei voi näkyy antenni kampissä![]()
Mulla on joka vuosi ollut 24/7 netissä ja minusta toimii netin kautta todella hyvin.
Mulla niin törkeen hidas kone ettei varmasti toimisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:vieläkö sitä idiootti sontaa tulee sieltä tuutista ulos ja kuka pölvästi sitä enää jaksaa katsoa?? eikö se ikinä lopu!!!!!!!!!!!!????????????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks bb ei voi näkyy antenni kampissä![]()
Mulla niin törkeen hidas kone ettei varmasti toimisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toivottavasti uusi talo on tosi ankee, ois kiva nähdä kaikkien pikkulissujen ja alkoholi-aapojen ilmeet kun talo ei olisikaan tänä vuonna mikään bilemesta.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toivottavasti uusi talo on tosi ankee, ois kiva nähdä kaikkien pikkulissujen ja alkoholi-aapojen ilmeet kun talo ei olisikaan tänä vuonna mikään bilemesta.
Viime vuonna toinen puoli talosta oli niin ankea eikä siellä ollut bileitä ja alkoholia, se oli kyllä tylsääkin tylsempää katsomista.