Hae Anna.fi-sivustolta

Uusi elämän alku terveydelle ja liikunnalle.

Viestiketju osiossa 'Kilot kuriin' , käynnistäjänä Senttu81, 10.01.2019.

1. Senttu81 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Heippa kaikki!

Onko ongelmia painon kanssa ja haluisit tiputtaa painoa tai haluatko vireyttä elämääsi tai onko hiukset, kynnet tai iho huonossa kunnossa?! Onko tressiä tai onko ongelmia verenpaine / kolesteronin kanssa ja kamppailet jatkuvasti elämäsi kanssa.
    Tässä sulle vinkki eli Juice Plus -tuotteet.

Kerron sinulle nyt oman tarinani:
    Kärsin kroonisesta kivusta ja yöt meni tosi huonosti nukkuessa, pyörin ja hyörin jatkuvasti enkä jaksannut nousta aamulla ylös sängystä. Olen kahden lapsen äiti, pojallani vaikea dysfaasia ja meidän arjen pyörittäminen oli todella raskasta ja piti tehdä sitä sun tätä. En vain jaksannut.
    Tressiä ja huutamista ja kivun kanssa taistelua myös kärsin verenpainetaudista. Hiukset / kynnet ja iho oli huonossa kunnossa. Suolisto ei oikein toiminut ja turvotti.
    Katsoin peiliin ja mietin, että tälle elämälleni pitää tehdä jotain..

Mä tutustuin Juice Plus -tuotteihin viime syyskuussa ja olen nyt syönnyt 4kk kasvis, marja ja hedelmäsekoitus kapseleita. (ravintolisiä)
    Muitakin vaihtoehtoja myös kyllä löytyy.

Nyt haluan auttaa muita ihmisiä.

Itse saannut näistän Juiceplus tuotteiden avulla elämäni takaisin. Mua ei enään väsytä aamuisin ja se iltapäivä väsymys lähtenyt pois. Saan unen päästä kiinni iltaisin ja nukun koko yön ihan rauhallisesti. Verenpaineen lukemat hyviä, syön paremmin. Iho, hiukset ja kynnet voi paremmin ja kasvaa nopeammin. Myös pääsin eroon karkeista ja suklaata.
    Se olikin minulle haave, että pääsen makean himosta eroon.

Jos sua kiinosti tämä, niin ota minuun yhteyttä ja voidaan jutella tai jos on kysymyksiä tuotteista, niin ilman muuta autan. Tehdään tänä vuonna UUSI elämän muutos ja saadaan oma hyvinvointi parannettua ja kehon ja mielen vireyttä. Puhalletaan yhteen hiileen.
    AUTA ITSEÄSI, LÄHIMMÄISTÄSI, KAVERIA TAI SUKULAISTA.

NÄMÄ TUTKIMUSTI: Juice Plus
    HAMPAIDEN TERVEYS
    IMMUUNIJÄRJESTELMÄ
    OKSIDATIIVINEN STRESSI
    IHON TERVEYS
    VERISUONET
    HOMOKYSTEIININ AINEENVAIHDUNTA

Liitetyt tiedostot:

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi