Uusi kuvaketju!

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaantunut:
En laita kun en koskaan saa muita kommentteja kuin ilkeitä :(

Vaikea kuvitella että saisit vain ilkeitä kommentteja...kai sinne nyt jokunen positiivinenkin väliin mahtuu :)

Ihan tosi. Joko kukaan ei sano mitään tai sitten sanoo jossain toisessa kejtussa että olen ruma :(

Vaikea kuvitella että saisit vain ilkeitä kommentteja...kai sinne nyt jokunen positiivinenkin väliin mahtuu :)

Ihan tosi. Joko kukaan ei sano mitään tai sitten sanoo jossain toisessa kejtussa että olen ruma :(

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos moiset :) Tää palstahan on ihan täynnä paskapäitä (toki myös hyviä tyyppejä löytyy) jotta ei niiden päänaukomisesta pidä välittää :)

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos moiset :) Tää palstahan on ihan täynnä paskapäitä (toki myös hyviä tyyppejä löytyy) jotta ei niiden päänaukomisesta pidä välittää :)

Mietin että ehkä on noin, mutta ne kuvaketjun on aika lailla aina täynnä samoja tyyppejä mutta hekään ei sano mitään. En kyllä enää edes yritä, enkä enää kirjaudukaan nikilläni, heti alkaa joku jotain aukomaan päätään jostain mitä olen viime syksynä sanonut.

Mietin että ehkä on noin, mutta ne kuvaketjun on aika lailla aina täynnä samoja tyyppejä mutta hekään ei sano mitään. En kyllä enää edes yritä, enkä enää kirjaudukaan nikilläni, heti alkaa joku jotain aukomaan päätään jostain mitä olen viime syksynä sanonut.

No mähän olen tunnetusti reikäpää, vähä-älyinen, uusavuton ja vaikka mitä
:D Ei tuommosesta kannata välittää.

Mä tiedän olevani hyvä tyyppi ja se riittää mulle. Ei mulla välttämättä aina välähdä, välillä olen jopa se uusavuton...mutta ei mun tarvii harmaana mennä kellekään mitään huutelemaan koska on mulla kuitenkin senverran munaa että voin sitten mustanakin naamaani aukoa jos haluan laittaa turpani laulamaan.

Et sä välttämättä ole kaunis (en mä siis tiedä kun en tiedö kuka olet ja miltä näytät) mutta veikkaan että sisäisesti kuitenkin kauniimpi kuin yksikään niistä rumanhuutelijasta :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä olen ainakin aina koettanut sanoa jotain nättiä....
Mutta jopa minäkään en jaksa lukea monen sivun mittaista kuvaketjua(kaan) joka välissä.

Mä en nyt palstatyrkkynä osallistu tähän.... :saint: tällä kertaa :whistle:

Määkin yritän sanoa kivasti aina. Joskus jos en oo lukenut tai ees avannut kuvaketjua, niin musta sanotaankin, että olen tosi k.pää, ku en kehu koskaan muita. Sit kun kehun, sanotaan, että en oikeasti tarkoita sitä, vaan teen sen vaan, jotta musta pidettäis. :D Aikast jees.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä olen ainakin aina koettanut sanoa jotain nättiä....
Mutta jopa minäkään en jaksa lukea monen sivun mittaista kuvaketjua(kaan) joka välissä.

Mä en nyt palstatyrkkynä osallistu tähän.... :saint: tällä kertaa :whistle:

Määkin yritän sanoa kivasti aina. Joskus jos en oo lukenut tai ees avannut kuvaketjua, niin musta sanotaankin, että olen tosi k.pää, ku en kehu koskaan muita. Sit kun kehun, sanotaan, että en oikeasti tarkoita sitä, vaan teen sen vaan, jotta musta pidettäis. :D Aikast jees.

Palstan syvin olemus koskien kuvaketjuja ja heitä jotka notkuu palstalla ja muistetaan..... :D

Yhteistyössä