Hae Anna.fi-sivustolta

Uusi mainoskeskustelu-inhokit ja suosikit?

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä SerafinaJ, 11.10.2009.

1. SerafinaJ Vierailija

Täällä aina välillä pyörii mainoksista ketjuja, aloitetaanpa uusia. Mistä tämän hetken mainoksista pidät ja mitä inhoat? Itseäni jotenkin viehättää tuo Atria Fresh-ruokamainos, jossa vanhempi nainen haaveksii siitä nuoresta pojasta, kivasti tehty mainos, itse ruokahan siinä jää jotenkin sivuseikaksi ;)
    Inhokkini on Ifan lakusalmiakkipastillimainos, jossa mies alkaa vouvata ja heiluttaa persettä jossain pariterapian pakeilla, ällöttää suorastaan..
    Kertokaa omat ällötykset ja tykkäämiset :)

2. örrin Vierailija

Se lakusalmiakkimies on todella tökerö mainos. Miksei siinä voitu laittaa seksiä ja erotiikkaa peliin, kuten silloin kun mainoksissa esiintyy nuoria vähäpukeisia naisia, vaan vedettiin se homma noin överiksi. Luulevatko mainosmiehet tosiaan, että tuollainen persettään vatkaava idiootti saa naiset ostamaan karkkia. Mehän vaadimme hyvännäköisiä miehiä, jotka osaavat tarjota hyvää naisille. Mistä kiikastaa?

3. Serafinalle Vierailija

Mun oli jo aiemmin tarkoitus aloittaa ketju tosta Atrian Fresh-mainoksesta. Siihen on saatu se tunnelma ja kihelmöinti luotua aivan upeasti. Mä pidän siitä mainoksesta. Tietääkö kukaan onko mainoksen nainen ja nuori poika näyttelijöitä vai aivan tavallisia ihmisiä? Hyvin he ainakin eläytyvät rooleihinsa. Aivan kuten sanoit, niin itse ruoka tuossa kyllä jää sivuseikaksi.

4. Serafinalle Vierailija

Mun oli jo aiemmin tarkoitus aloittaa ketju tosta Atrian Fresh-mainoksesta. Siihen on saatu se tunnelma ja kihelmöinti luotua aivan upeasti. Mä pidän siitä mainoksesta. Tietääkö kukaan onko mainoksen nainen ja nuori poika näyttelijöitä vai aivan tavallisia ihmisiä? Hyvin he ainakin eläytyvät rooleihinsa. Aivan kuten sanoit, niin itse ruoka tuossa kyllä jää sivuseikaksi.

5. Serafinalle Vierailija

6. Serafinalle Vierailija

7. auts* Vierailija

Ja minun inhokkini on no. Atrian Fresh! Aivan ällöttävä.
    Nainen on väärä valinta, kauniita vanhempiakin naisia olisi ollut varmaan tarjolla, tästä jää vain kulmikas ja suttuinen olo. Vaikka ymmärränkin mainoksen idean, noin siloposken ja noin epäviehättävän suhde tökkii.
    Nounou, vaikka puuma-liike tekeekin tuloaan, jotain rajaa sentään.
    Ällöt varpaatkin!

8. Grrrrrrr Ifa Vierailija

Ifan mainos on ehdottomasti karsein. Se on niin nolo, moukkamainen, huono, se mies on ruma ja ärsyttävä eikä siinä ole kertakaikkiaan MITÄÄN ideaa. Ainoa hyvä puoli siinä on, että paska mainos jättää tuotteen nimen mieleen. En tosin sitä tuotetta koskaan osta, mutta nyt varmaan puoli Suomea tuntee Ifa lakritsit. Toi mainos on myös mieheni suosikki-inhokki ja aina tulee varsinainen ryntäys kaukosäätimelle kun mainos tulee, että kuka ehtii vaihtamaan kanavan.

Suosikkia pitääkin sitten hetki miettiä. Jo mainittu Atria-mainos on hyvä, siitä diggaan.

9. Se päänsärkymainos -tum tum tum grrrrrrrrr

10. Poika parka Vierailija

on joutunu imemään tuollasta vanhaa kapakalaa.
    Aivan törkeä Atrian mainos, aivan samaa luokkaa kuin perseen pyörittjä "beibe beibe -mies".
    Kupariseppä jutut ovat jo last season vaihtasivat ainakin ne päänsä takojat jos eivät parempaa keksi.
    Myötähäpeä on huipulla kun nämä mainokset tulevat.

Saunalahden mainos jossa nainen antaa kaupanpäällisiä on NIIN MAINIO! "Käytättekö hattuja?" ;)))) Gate walk kamaa, ellei ihan top ten!

11. En pidä Anna Puusta, mutta Atrian mainoksessa on ihan kiva.Mainos muuten epäonnistunut.

12. Samaa mieltä Vierailija

Musta tuo mainos on kans ihan huippu! "Tää on just nyt klassikko", hih :). Kalssikkohan on klassikko aina eikä "just nyt", mutta se kaikki nuo höpölauseet tekeekin mainoksesta niiiin hauskan.

13. RonsuRonsu Vierailija

Eilen heti miellyttävän Atria Fresh-mainoksen perään tuli se kaamea norsumainos, jossa norsu töräyttelee. Norsu menee ryskyen läpi aitojen ja roskikset kaataen, jotta saa kaatuneet mehut yms. imettyä. Aivan ällös mainos! Pitää olla nopea, jotta ehtii vaientaa sen mainoksen.

14. RonsuRonsu Vierailija

Eilen heti miellyttävän Atria Fresh-mainoksen perään tuli se kaamea norsumainos, jossa norsu töräyttelee. Norsu menee ryskyen läpi aitojen ja roskikset kaataen, jotta saa kaatuneet mehut yms. imettyä. Aivan ällös mainos! Pitää olla nopea, jotta ehtii vaientaa sen mainoksen.

15. RMHL Vierailija

Mä tykkään siitä Best-in -koiranruokamainoksesta missä ne koiravat ovat patalakit päässä. Ne jotka aikanaan katselivata Vanamoa ja Kolmosta Patakakkosessa, huomannevat yhteyden...
    Ja toinen on Veikkauksen mainos, missä vanhan suomalaisen elokuvan konstein mainostetaan Veikkausta, se mies on niin loistava "jalitsunsa" kanssa.

16. Täytyy mainita, että tuo norsumainos voi kyllä lasten mielestäkin olla pelottava. Jos vahingossa putoaa maitolasi lattialle, niin lapsi voi jo kuvitella raivoisan norsun tulevan ja potkaisevan sitä roskista vielä kaupan päälle.

Mielestäni tuo Atria-mainos on kiva, siinä on hyvä tunnelma.

17. Atria not-so-fresh Vierailija

Minä puolestani en tykkää siitä Atrian mainoksesta. Se on nolo! Vanha (siihen poikaan verrattuna) nainen haaveilee nuoresta lihasta. Oisivat edes ottaneet siihen miehen näköisen nuorukaisen, ei sellaista pojankloppia.

Ifa-mainos on vielä ällömpi. Ja kun Panadol Zapp -mainos alkaa, meillä vaihtuu kanava ja vauhdilla. Ne Saarioisten äiti-mainokset on ärsyttäneet mua aina, vaihtaisivat jo ideaa.

18. Atria not-so-fresh Vierailija

No pehmennetään vielä tuota kommenttia. Yhtä nololta tuntuis katsoa mainosta toisin päin, vanha (okeiokei, keski-ikäinen) mies haaveilisi nuoresta tyttösestä. Yritin miettiä jotain kivaa mainosta, mutta ei nyt tuu mieleen mitään ylivertaisen hauskaa.

19. yörk Vierailija

se floora-mainos on ällöttävä, jossa poika järsii ranskanleipää, jonka välissä lötköttää valtava raaka kala!

20. Missä ovat kaikki aidosti humoristiset mainokset, joissa ei ole liikaa kuvalla kikkailua tai ylikäyvää liioittelua kuin lasten piirretyissä?

21. Bonggo Vierailija

käytösoppaat ovat ihania. Niissähän siniset ja punaiset hahmot touhuaa mainoskatkon alkaessa kaikkea sitä, mikä on huonoa käytöstä: puhuvat kännykkään leffassa, rynnivät metroon ja kaatavat vastaantulijan, seisovat liukuportaissa tukkona, eivät kerää koiran kakkaa, pitävät jalkoja vastapäisellä penkillä jne. Mainoskatkon lopussa ja ennen ohjelman alkamista tulee sitten sama asia, mutta nyt siinä on hyväkäytöksiset hahmot. Näitä eri aiheita on kiva bongailla.

22. hyvä mainos Vierailija

Pitkästä aikaa olen kilpailutulosten kanssa samaa mieltä, tämä mainos oli hyvä:
    http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1740004

23. Mainoskatkolta Vierailija

Mikä tuo moneen otteeseen mainittu Atria-mainos mahtaa olla, enpä ole nähnytkään!

Hauskoja/hyviä ovat nuo Saunalahden kaupanpäällismainokset ;-) "Olisko kanootille tarvetta". Ja ainakin ensinäkemältä hieman suuta veti hymyyn Mäkkärin mainos, jossa Suomi-asuihin pukeutuneiden jääkiekkofanien keskuuteen pölähti Ruotsi-kostyymiin pukeutunut hemmo, jolta kysyttiin tiukasti, että "mikä toi on??" ja tyyppi näyttää laupea ilme kasvoillaan kädessään olevaa hampurilaista ja kertoo sen olevan euron juustohampurilaisen. Ihan mukava tarina oli myös aikanaan tämä Roy Korhonen, joka tuli Suomeen etsimään perillisiään.

Lähes kaikki muut mainokset ovatkin sitten huonoja. Täällä mainitut beibe-beibe-salmiakit jäävät taatusti kauppaan ja päätä takovat kuparisepät ovat myös erittäin ärsyttäviä (mainoksesta huolimatta ostan yleensä Panadolia, sillä se sopii vatsalleni parhaiten käsikauppalääkkeistä).

Ärsykkejä on vielä paaaljon lisää ;-)

- Paula-vanukasrenkutusmainos

- mainos, jossa lapsi heittelee pizzaa, pizza päätyy lattialle ja vaatteille ja äidin suurin huoli on se, että millä rasvatahrat saa pois

- "lastenvaatteita netissä" -mainos(riittäisi, jos tuo "lastenvaatteita netissä" hihkaistaisiin vain kerran)

- rasvamainos, jossa ollaan tyytyväisiä, että ko. rasvasta saa nyt samoja ravintoaineita kuin kalasta, avokadoista ja kananmunista (miksei voisi syödä ko. tuotteita mieluummin, miksi ne pitäisi korvata rasvalla?)

- Actimelia tms. syövät tyypit, etenkin se versio, jossa nainen pudottaa tussin, kumartuu nostamaan sitä ja vesiautomaatti "pörähtää" vieressä ja nainen kertoo, että vatsa sekaisen, eikä kiireessä ehdi syödä kunnolla - ja toinen sen kun popsii hartaana jogurttia

- Pikku nälkä -mainokset, eivät kai ihmiset säilytä näitä vanukkaitaan tai rahkojaan pöydän kulmalla siltä varalta, että nälkä yllättäisi

Nämä nyt tulivat sadasosasekunnissa mieleeni ;-)

24. Mollukkapullukka Vierailija

Muakin tuo aluksi ärsytti, mutta sitten huomasin että sillä "pikkunälällä" on aika hauskat ilmeet... Se on suorastaan soma!

25. Alpoo Vierailija

Se mainos jossa tämä entinen hiihtäjänainen (vai vieläkö se hiihtää?) mainostaa Alpron soijamaitoa. Kaataa lasiin sitä Alproa ja juo siitä kulauksen. Jättää lasin pöydälle ja lähtee kävelemään. Se ärsyttää suunnattomasti. Ei kai niitä levitteitä ja maitoja siihen pöydälle koko päiväksi jätetä muhimaan?!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri