Uusi miesystäväni ei anna minun muuttaa luokseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eronnut355
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikä ole, mies on oikeasti kiinnostunut minusta ja on vakavissaan kanssani. Hän iski silmänsä minuun vielä kun olin naimisissa ja minäkin annoin itseni kiinostua hänestä, kun aviomiestä ei tunutunut kiinnostavan minä eikä avioliittomme. En vain ymmärr äjos mies kerran on kanssani vakavissaan miksei hän anna minun muuttaa luokseen, tai edes etsiä kanssani uutta yhteistä kotia. Kun mitään validia estettä yhdessäasumisellemme ei mielestäni edes ole!

Paitsi se, että mies on vain seksin perässä.

Olette tapailleet puoltoista kuukautta? ja nyt pitäisi päästä saman katon alle asumaan? en yhtään ihmettele ettei uus mies halua sinua sinne kun nythän et osaa edes lähteä edellisen suhteen kämpästä pois. sinnehän sinä jäisit vaikka mies löytäisi uuden hoidon
Edelleenkin. Jos on vietetty jo paljon aikaa yhdessä ja synkkaa tosi hyvin näin muutenkin ja molemmat haluaa asua yhdesäsä, niin miksi pitäis sitten turhaan pitkittää sitä yhteenmuuttoa?(Uusi mieheni siis haluaa kyllä muuttaa yhteen mutta nyt on muka liian aikaista hänen mielestään siihen.) Ja minulla tosiaan on myöls omankin kämpän haku päällä mutta en vain tajua kun olisi niin paljon helpompaa jos mies antaisi minun muuttaa hänen luokseen samantien. Toki muutan täältä eksän ja minun yhteiseistäkodista heti kun joko uusi mies antaa minun muutaa hänen luokse tai sitten saan toisen kämpän muualta.

Edelleenkin. Jos on vietetty jo paljon aikaa yhdessä ja synkkaa tosi hyvin näin muutenkin ja molemmat haluaa asua yhdesäsä, niin miksi pitäis sitten turhaan pitkittää sitä yhteenmuuttoa?(Uusi mieheni siis haluaa kyllä muuttaa yhteen mutta nyt on muka liian aikaista hänen mielestään siihen.) Ja minulla tosiaan on myöls omankin kämpän haku päällä mutta en vain tajua kun olisi niin paljon helpompaa jos mies antaisi minun muuttaa hänen luokseen samantien. Toki muutan täältä eksän ja minun yhteiseistäkodista heti kun joko uusi mies antaa minun muutaa hänen luokse tai sitten saan toisen kämpän muualta.
Relaa nyt vähän

Lyhyen kokemuksen perusteella tämä uusi miesystäväsi tietää, että sinuun ei välttämättä voi luottaa, vaikka seksi kanssasi olikin ok. Koska hän ei halua sinusta ongelmaa, haluaa hän ensin nähdä kestääkö sitoutumisesi häneen paremmin kuin ex-mieheesi. Koeaika (esim. 2 vuotta) on järkevää.

Yhteistyössä