Uusi pakkaus tullut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä-85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Pitäisi olla vaan muutama rajattu väri jota saisi käyttää. Ruskea, vihreä, beige ja valkoinen. Ja mahdollisesti jossain ripaus keltaista tai oranssia. Sitten kaikki ehkä olisivat tyytyväisiä.

tähän tavallaan peesi.olis kiva jos esim kerran vuodessa olis jonkinmoinen äänestys tms jossa vois vähän kun rajata että mitä värejä siihen seuraavaan tulisi.. ja sit aina seuraavana vuonna olis erilaiset vaikka mut samalla idealla. jotain pojille ja jotain tytöille ja jotain neutraalia unisexiä.. mut kyllä must vauvalla pitäis olla jotain väriäkin.ei mitään kirkuvaa ja mustaa jne vaan vaikka edes sävy väätteessä.. ja jos vielä pystyis sellasen kuvion/kuosin keksii joka olis ajaton ja sopii vauvoille..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi jatkaa:
Eikö nykyään ole enää sitä kevytvanupukua kevääksi/syksyksi?

Ei näköjään ainakaan tuossa ole.

se on korvattu villasekoitepuvulla.

Ei linkissä näkynyt vai olenko sokea?

se on toi :

Potkupuku/haalari
70 cm, 70 % villa, 28 % polyesteri, 2 % elastaani.

ja sit kun katselin tuota taas kuvina(livenäkin siis nähty) niin huomasin että kaikki nuo harmaat eli osa pussin sydämistä, yhdet housut ja oloasun raidat on samaa sävyä kuin toppapuku. eli harmaat.. ihastuttava väri vauvalle.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mä voin vain ihmetellä (sori et juuri sun aloituksen valitsin) miten ei viitsitä katsoa vähän taaksepäin ja huomata, et aiheesta on jo aloituksia :whistle:

No näin tein, että ensin laitoin hakusanaks äitiyspakkaus..Sillä ei tullu mitään, niin sitten tein alotuksen. En nyt ajatellut että tämä vaarallista on sentään..

haku on ihan persereiästä, kaikkihan sentietää :o

Uus pakkaus tullut..http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?OpenDocument

Ihan kiva, mutta minun ymmärrykseni ei yllä siihen, että vauvanhoitoon tarvitaan tuttipullojen asemesta liukuvoidetta ja kondomeja.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Uus pakkaus tullut..http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?OpenDocument

Ihan kiva, mutta minun ymmärrykseni ei yllä siihen, että vauvanhoitoon tarvitaan tuttipullojen asemesta liukuvoidetta ja kondomeja.

Mutta ne kuuluu tavallaan parisuhteen hoitoon, eikö se sinusta ole tärkeä asia? Tuttihommelitkin olisi kivoja, mutta musta on hyvä että myös vähän muuta jakavat vauvajuttujen ohessa.

Ei hullumman näkönen toi pakkaus. Puvun väriksi mielsin harmaan, vaikken oo luonnossa nähnyt.

No eipäs oo meille pakkausta tulossa, kun ei elävää lastakaan, joten mitäs mun sanomisillani on väliä...

Otin tällä kertaa rahana, ei harmita. Vanupuku oli ainakin meillä käytetyin vaate kaikista, harmi jos sitä ei enää ole.

Minä en jättänyt pakkausta ottamatta ulkonäkösyistä, en vaan halunnut mitään ylimääräistä vaan ostin mielummin suoraan ne tavarat, joita tiedän tarttevani.

Yhteistyössä