Uusi suhde ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olemme 2 nelikymppistä eronnutta uudessa suhteessa (noin 3 kk). Kaikki on ihanasti ja natsaa todellakin. Paitsi seksi.

Seksi on hyvää kun sitä on kyllä. Ja mies muuten hellii mua paljon. Mutta hänellä on sairaus (psoriasis), josta seuraa että on välillä haavaumia peniksessä. Eli silloin ei seksiä. Silloinkin on kyllä pusuja ja lähellä pitoa. Mies sanoo kyllä että nyt on tämä tilanne että ei tarvi arvailla. Ja koettaa hoitaa sitä voiteella.

En saa itse sanottua, että silloin kun on näin niin toivon että hän tyydyttää mut muuten kunnolla. Sormin, suulla, dildolla. En tiedä miten on niin vaikeaa pyytää tätä. Itse otan kyllä suihin pyytämättä esimerkiksi jos on menkat. Muulloinkin koska mies pitää siitä. Pelkään kai että se on liikaa koska sit on kiihottunut ja se seisominenkin sattuu...

Mitä tekisitte.. mietin että avaudunko asiasta viesteissä tai humalassa koska siinä tilanteessa se on vaikeaa sanoa.

Ollaan kuitenkin kunnolla ihastuttu ja tosissaan rakastumassa niin ikävää olis tämän takia lopettaa koko juttu. Seksi on mulle hirveän tärkeä asia.

Munmielestä ois reilua hoitaa asia ihan omakätisesti jos kerran kiihottuminen sattuu. Ja toisekseen, vittumaista on sit miehen jäädä kiihotuttuaan puutteeseen...

No niinhän mäkin jään kun otan esimerkiksi suihin kun on menkat. Mies ei halua seksiä menkkojen aikaan.

Musta olis reilua että silloin tällöin vois tyydyttää toisen ihan vaikka itse ei saa.

Oon nyt siis kärvistellyt siinä vieressä ja hoitanut sitten omin käsin itseni kun hän nukkuu tai oon yksin. Haluun ihan hirveesti just tätä miestä.

ap

Ota asia puheeksi varovasti. 10 vuoden kuluttua seksi ei ole ehkä enää sinullekaan niin tärkeä asia.

En tiedä vaikka olisikin. Oon aina ollut hyvin seksuaalinen ja mies tietää sen.

Miten ihan konkreettisesti voisi ottaa puheeksi... voisko kirjoittaa että oisko paha ajatella että silloin kun sä et voi tämän takia rakastella niin mä saisin kuitenkin toisinaan sulta käsin, suulla tai dildolla tyydytystä... jos sit ei niin ei.

Mietin myös että jos tää etenee niin että toi on joskus pysyvää... miten sitten???

Hmm... Totta!

Seuraavien menkkojen aikaan otat sit puheeksi. Tasapuolista sen olla pitää.

Niin... nyt oli just menkat. Nyt kun ei oo niin hänellä onkin pahat haavaumat. Näin että häntä itseäänkin harmitti se tosi paljon. Menee siis varmaan viikko että ei onnistu eli käytännössä lähes 2 viikkoa ilman seksiä kun ensin oli ne menkat... mulle se vaan on liian vähän. Ei voi mitään. Olis ok jos viittis pari kertaa nyt viikon aikana tyydyttää mut muuten.

Mä elin 5 vuotta miehen kanssa just tolleen etten vaan saanut suutani avattua. Ei ollut miehellä siis mitään psoria, mutta välillä ei kestävyyttä paljoa ja jäi USEIN iteltä saamatta. Menkkojen aikaan kyllä myös harrastettiin yleensä.

Jossain vaiheessa sitten totesin sen jälkeen kun mies oli tullut että voisko se hoidella mut loppuun käsin ja ei mitään vasta väitteitä tullut. Muutenkin jos miehellä muna kipeenä (tarvii seksin jälkeen AINA yhden välipäivän taukoa), nykyään vihjaan hitsi kun tekee mieli yms. ja jos sanoo että kipeetä tekee (yleensä yrittää panna kuitenkin) niin nykyään tajuaa hoitaa homman muuten loppuun.

Ärsyttää että olin niin monta vuotta hiljaa asiasta kun kyllähän se pitemmän päälle rupee turhauttamaan.

Tilannehan on hankala kun kerran seisokki sattuu. Mutta jos mies saa haavaumat hoidettua voiteella viikossa niin oisko mahdollisesti jokin voide jota jatkuvasti käyttämällä haavaumat pystyis ennaltaehkäistä? Toki jos vaan kortisoni auttaa niin sit ei onnistu. Mut eikö siinäkin tapauksessa kannattais aloittaa hoito heti kun haavaumia alkaa tulla eikä vasta sitte ku ne on pahat? Onko mies keskustellut lääkärin kanssa tilanteesta?

Mä elin 5 vuotta miehen kanssa just tolleen etten vaan saanut suutani avattua. Ei ollut miehellä siis mitään psoria, mutta välillä ei kestävyyttä paljoa ja jäi USEIN iteltä saamatta. Menkkojen aikaan kyllä myös harrastettiin yleensä.

Jossain vaiheessa sitten totesin sen jälkeen kun mies oli tullut että voisko se hoidella mut loppuun käsin ja ei mitään vasta väitteitä tullut. Muutenkin jos miehellä muna kipeenä (tarvii seksin jälkeen AINA yhden välipäivän taukoa), nykyään vihjaan hitsi kun tekee mieli yms. ja jos sanoo että kipeetä tekee (yleensä yrittää panna kuitenkin) niin nykyään tajuaa hoitaa homman muuten loppuun.

Ärsyttää että olin niin monta vuotta hiljaa asiasta kun kyllähän se pitemmän päälle rupee turhauttamaan.

Joo. Kai se on vaan uskallettava sanoa. Oon oikeasti ihan rakastunut ja haluun ihan koko ajan tätä miestä... vaikka vaan istutaan autossa niin mä mietin että Jeesus se on himoittava :)

Silloin kun sitä seksiä on, niin se on kyllä mua erittäin hyvin tyydyttävää ja ihanaa että siinä ei oo ongelmaa. Mies todellakin harrastaa pitkiä esileikkejä ja tuun siinä jo pari kertaa ja usein vielä yhdynnässä päälle.

Tilannehan on hankala kun kerran seisokki sattuu. Mutta jos mies saa haavaumat hoidettua voiteella viikossa niin oisko mahdollisesti jokin voide jota jatkuvasti käyttämällä haavaumat pystyis ennaltaehkäistä? Toki jos vaan kortisoni auttaa niin sit ei onnistu. Mut eikö siinäkin tapauksessa kannattais aloittaa hoito heti kun haavaumia alkaa tulla eikä vasta sitte ku ne on pahat? Onko mies keskustellut lääkärin kanssa tilanteesta?

En oo kovin perehtynyt tähän psoriin vielä. Ei oo nyt käynyt lääkärissä ja edellisen vakavan suhteen aikana tilanne ei ollut tämä vielä (psori on siis vähän pahentunut). Se voide on kai silleen myrkkyä että sitä ei kai voi koko ajan käyttää. Voin yrittää kysellä että kävisikö lääkärissä. Tää voide on siis kyllä saatu lääkäriltä mutta ennen mua.

Ne haavaumat tulee tosi nopeasti että ihan päivässä. aina ei tuu kauhean pahat että voi kestää joku 3-4 päivää ennen kuin voi olla yhdyntää mutta näin kyllä itsekin nyt että on pahana kun oltiin saunassa. Hän on ihan avoin tämän asian suhteen kyllä. Monta kertaa sanoi siitä että hän haluaa niin paljon mua ja harmittaa kun nyt just on toi tilanne.

Me ollaan käytännössä joku 5-6 yötä viikossa yhdessä ja paljon vapaa-aikaa yhdessä vaikka tosiaan on noin tuore suhde. Molemmat on tosissaan.

Voithan sä vaikka seuraavalla kerralla kun tilanne päällä, eikä yhdyntä mahdollista sanoa että voithana sä tehdä muutakin ja vaikka ohjata miehen käden omaan jalkoväliin ja katsoa miten mies reagoi.

En tiedä vaikka olisikin. Oon aina ollut hyvin seksuaalinen ja mies tietää sen.

Miten ihan konkreettisesti voisi ottaa puheeksi... voisko kirjoittaa että oisko paha ajatella että silloin kun sä et voi tämän takia rakastella niin mä saisin kuitenkin toisinaan sulta käsin, suulla tai dildolla tyydytystä... jos sit ei niin ei.

Mietin myös että jos tää etenee niin että toi on joskus pysyvää... miten sitten???

Esittäisin asian toisella tavalla. Että haluaisit rakastella vaikka varsinaista yhdyntää ei voitaisi tehdä. Seksi on paljon muutakin kuin peniksen laittamista emättimeen. Mieskin alkaa haluta sitä kunhan tajuaa ettei penistä välttämättä aina tarvita.

Voithan sä vaikka seuraavalla kerralla kun tilanne päällä, eikä yhdyntä mahdollista sanoa että voithana sä tehdä muutakin ja vaikka ohjata miehen käden omaan jalkoväliin ja katsoa miten mies reagoi.

Niin... on se muutaman kerran tyydyttänyt mut sormin ihan alussa ja esileikin aikana koskenut ja sillä tää tilanne tuli vähän silleen puskan takaa että miksi ei oma-aloitteisesti sitten silloin kun ei voi?

Hän tietää että mulla on pari lelua myös ja on sanonut että haluais joskus katsella kun leikin itselläni. Toi tunnemyrsky vaan ujostuttaa että ei oo sitten ollut kuitenkaan sitä rohkeutta...

Esittäisin asian toisella tavalla. Että haluaisit rakastella vaikka varsinaista yhdyntää ei voitaisi tehdä. Seksi on paljon muutakin kuin peniksen laittamista emättimeen. Mieskin alkaa haluta sitä kunhan tajuaa ettei penistä välttämättä aina tarvita.

Täähän on näin ja olen sanonut noin että mulle ei oo ongelma jos ei voi olla yhdyntää, että tärkeämpää on toi muu läheisyys ja hellyys ja kaikki esileikki. Olen siis sanonut kun mies on kysynyt että miltä se tuntuu kun hän ei voi ton takia viedä tuota loppuun. Siinä ei viitsi sanoa että haluun oikeasti myös munaa ja jos ei voi niin ihan lelukin käy mutta mielummin jotain ettei tarvi yksin käyttää...

Kyllä mä tiedän että pitää vaan uskaltaa puhua ihan kasvotusten... hirveän vaikeaa se on kun en missään nimessä halua loukata ja nämä on herkkiä asioita.

Hän on ihana mies kaikin tavoin ja pelkään kai että menetän hänet jos loukkaantuu.

Haluaisin sanoa että silloin tällöin silloin kun hän ei voi noiden haavaumien takia harrastaa yhdyntää niin mä toivon että silti tyydyttää mut jollain muulla tavalla sitten.

Yhteistyössä