uusi tuttavuus keskustelupalstalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin tässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin tässä

Vieras
Mites ootte toimineet tällaisessa tilanteessa:
"Sain uuden äiti-kaverin keskustelupalstan kautta. Tavattiin ja minusta meillä ei ollut oikein mitään yhteistä, ja ei hänestä minulle ystävää koskaan tule. Mutta toinen osa puoli oli innoissaan ja haluaa ystävystyä. Miten ihmeessä toimin? En haluaisi loukata tätä ihmistä. hänellä jo muutenkin huono itsetunto. kaipailen oikeeta sydänystävää, mutta ei se hän ole. Hyvänpäivän tuttuja on kertynyt, joten ei oikein ole aikaa ja voimaa uudelle hyvänpäivän tutulle... "

minä jatkaisin hyväpäivän tuttuna, ehkä tapailisin harvemmin ja harvemmin ja siihen se sitten loppuisi jos loppuisi.
Mutta en minä voi ajatella että minä nyt päätän sen sydänystävän jostakin löytää, se löytyy jos löytyy ja kehittyy sille asteelle jos kehittyy.
ystävyys on kaksipuolinen juttu ja molemmat saa ja molemmat antaa. Mitä sinä haluat enemmän? vai voitko olla jossakin ystäsyyssuhteessa enemmän antava? kun kuitenkin jos haet sydänystävää, tulee ajatus että haluat olla enemmän siinä ystävyydessä saaja, valita juuri sen sopivan ystävän yms.

Mietin vain, että ekalla kerralla toinen saattaa olla kovin ujo ja ehkä hiljainen siksi tai vastaavasti puhua pälpättää puuta heinää kun ei oikein tiedä mistä alottaa.
Mitäs jos suostuisit tapaamaan ko. henkilön vaikka pari kolme kertaa vielä ja katselisit sitten? Uskoisin että hänkin aika pian sitten huomaa jos teillä ei synkkaa ollenkaan :$

Yhteistyössä