Uusia kavereita Oulusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaapo-05
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaapo-05

Vieras
Hei te oululaiset odottajat ja äitiliinit,
oon vasta kaupunkiin etelästä miehen ja työn perässä muuttanut yliopisto-opiskelija jolla 5 kk onnellista odottelua takana :flower:

Nyt ois kiva saada uusia kavererita ja tuttavuuksia lenkille, jumppaan, shoppailemaan ja kahvittelelmaan sekä Oulun yöhön ja teraseille... :)

Olen fysioterapeutti ja töissä päivät mutta iltaisin ja viikonloppuisin on aikaa. Olen aika liikkuvaista ja puheliasta sorttia, aina valmis kaikkeen kivaan toimintaan! Toisaalta löhöily ja maailman parantaminen viinilasin ääressä maistuu myös... siis maistuu sitten taas beibin synnyttyä... ;)

Laittelehan y-viestiä jos olet samanlaisilla taustoilla varustettu tai samanhenkinen niin jatketaan juttua!

Kuulostat just sellaselta ihmiseltä johon olisi kiva tutustua :)
Meillä on poika 2,5v -tällä hetkellä olen hoitovapaalla .. :) Olen myös sosiaalinen ja liikkuvainen ihminen-toiseen samanlaiseen tutustusin mielellään!
Laitappas sähköpostia jos kiinnostaa tjaasko@luukku.com

me ollaan muuttamassa viikon päästä oulun suunnalle, etelästä myös ja kavereita kaivataan. olemme kolmekymppisiä ja perheeseen kuuluu kaksi lasta, tyttö n. 2,5v ja poika vajaa puolivuotta. mirjamic@hotmail.com

Yhteistyössä