Hae Anna.fi-sivustolta

Uusia kavereita Uusimaa!

Viestiketju osiossa 'Uusia ystäviä?' , käynnistäjänä vierailija, 11.03.2018.

1. vierailija Vierailija

Moikka! 33v Mies etsii uusia kavereita/ystäviä Uudeltamaalta.Vanhat lapsuuskaverit on menny eri teille, perustaneet perheen tai saaneet parisuhteita. Nyt olisit sitte tarve uusille. Olisi kiva tehdä yhdessä kaikkee, mennä kahville, shoppailemaan, lenkille. Itse olen työtön ja haen töitä. Tuntuu että kaikilla on niin kiireitä nykyään ja omia menoja ja töitä sun muuta, ettei ole aikaa nähdä. Tuntuu että itsellä on niin paljon aikaa, siksi tuntuu usein yksinäiseltä. Olen vähän masentunut kun on paljon just yksin kotona.Olen mukava,rehellinen ja luotettava kivan puhelias mies. Harrastan lenkkeilyä, luen, käyn salilla, ja kuuntelen musaa. Jos kiinnostaa tutustua niin sähköpostia tulemaan ja kerro itsestäsi.

anton_ekman@hotmail.com

2. vierailija Vierailija

Sä valitat et sun kavereilla on töitä joiden takia ne ei kattele sua koko aikaa? Pitäiskö sunki oikeesti ettii töitä eikä valittaa netissä?

3. vierailija Vierailija

4. vierailija Vierailija

Moikka! Onpa kiva kun ilmoitit itsestäs täällä! Mä olen 36v nainen Espoosta. Mul on vähän samanlainen tilanne, kun mä asun yksin ja ystävät on jäänny suurimmaks osaks omaan asuntoon! Sit mä mietin et miten tässä vois tutustuu uusiin kavereihin?
    Mäkin tykkäään käydä kahviloissa, oikeestaan mä käyn siel joka kuukaus!
    Mä olen työelämäs. Ja sit mä aion jatkaa kesken jääneitä opiskeluja!
    Olen loistotyyppi, luotettava, omapäinen, suora, harmoninen.
    Täytyypä tässä miettii mitä harrastuksii pitäis aloittaa uusista lajeista!
    Mua kiinnostaa myös matkustelu, elokuvat, lenkkeily, luonto, menestyminen.
    Eipä mul muuta.
    Toivottavasti sä vastaat!
    T:)Satu
    satu.lehtonen7@gmail.com

5. vierailija Vierailija

6. vierailija Vierailija

Miten tästä Annan kaverinhakupalstasta on tullu tämmönen? Viimeksi kun kävin täällä joskus noin vuosi sitten, niin mitään ilkeitä kommentteja ei näkynyt. Nyt niitä on melkein joka ilmoituksen perässä! Onkohan joku yksittäinen sekopää löytänyt tämän palstan "kohteekseen", vai onko joku kusipäiden parvi pörähtänyt paikalle..ihme homma.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri