Hae Anna.fi-sivustolta

Uusia kavereita/ystäviä/seuraa/chattailua

Viestiketju osiossa 'Uusia ystäviä?' , käynnistäjänä vierailija, 11.07.2018.

1. vierailija Vierailija

Hei! Kuten otsikko sanoo, etsin uusia ihmisiä elämääni, sillä olen muuttanut Kokkolaan opintojeni takia ja tuntuu, että entiset kaverini ja ystävät elävät juuri sellaisia aikoja eri kaupungeissa, ettei heillä ole aikaa juuri nyt minulle. Olen 20-vuotias mies ja olisi mukava löytää Kokkolasta ja lähialueelta uusia ihmisiä, iällä ja sukupuolella ei ole niin väliä, sillä arvostan ja pidän kaikenlaisista ihmistä. Olen erittäin sosiaalinen ihminen ja pidän siitä, että pääsee juttelemaan ihmisille, pelaamaan vaikka jotain tai viettämään ylipäätänsä aikaa heidän kanssaan. En ole sellainen ihminen, joka viihtyy vain pelaamassa tietokoneella pelejä jne. kaikki päivät niin kuin monet muut ikäiseni tekevät. Minun kanssani voi jutella lähes kaikesta maan ja taivaan väliltä ja saa varmasti luotettavan ja reilun ihmisen elämäänsä. Lisäksi ihmiset ovat sanoneet, että olen hyvin ymmärtäinen ja auttavainen ihminen, mutta en vain viihdy yksin. Toivottavasti tämä muutto toisi mukanaan uusia mukavia ihmisiä vuosien varrelta, ehkä sinä voisit olla yksi heistä?:)

Ps. Jos et asu lähellä, olisi silti mukava saada jutella/kirjoitella netin välityksellä.

Voit lähettää sähköpostia minulle
    Jonezz977@gmail.com

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus