Uusia miespuolinen kaveri, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aapee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aapee

Vieras
Tutustuin erääseen mieheen jokunen viikko sitten harrastuksemme parissa. Vaihdoimme silloin meseosoiteita, kun lupasin tutustuttaa häntä kaupunkiimme, jonne hän on vastikään muuttanut. Tänäiltana mies sitten kysyi, että lähtisinkö huomeniltana kävelylle hänen kanssaan, kuten puhetta on ollut.

Kysyin mieheni mielipidettä asiaan ja hänen mukaansa asia on ok.

Onko teillä kellään vastaavanlaisia kokemuksia? Voiko miehen ja naisen välinen kaveruus olla mahdollista ja vieläpä niin, ettei oma puoliso tunne mustasukkaisuutta?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Onko se ajatusmalli kovinkin yleinen, että nainen ja mies eivät voi olla kavereita vaan naisten on oltava ainoastaan toisten naisten kanssa kavereita?

Entäs päinvastoin? Onko sun miehesi löytänyt kavereita samanlailla kuin sä, ja lähtenyt heidän kanssaan kävelylle?

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Onko se ajatusmalli kovinkin yleinen, että nainen ja mies eivät voi olla kavereita vaan naisten on oltava ainoastaan toisten naisten kanssa kavereita?

Entäs päinvastoin? Onko sun miehesi löytänyt kavereita samanlailla kuin sä, ja lähtenyt heidän kanssaan kävelylle?

Mitä se tähän liittyy? Kaikki eivät ole yhtä sosiaalisia luonteeltaan tai ylipäätään harrasta lenkkeilyä.

Mitä se tähän liittyy? Kaikki eivät ole yhtä sosiaalisia luonteeltaan tai ylipäätään harrasta lenkkeilyä.

Siten se liittyy, että sama "oikeus" miehelläsikin on sitten lenkittää muita naisia. Mielestäni hidas kävely kaupungilla ei ole lenkkeilyä.

Siten se liittyy, että sama "oikeus" miehelläsikin on sitten lenkittää muita naisia. Mielestäni hidas kävely kaupungilla ei ole lenkkeilyä.

Missä lukee, että kyseessä olisi hidas kävely? Sä taidat nyt olettaa ihan omiasi.

on :|

ja jos erehtyy kaveriksi jonkun sellaisen ihmisen kanssa jonka puoliso ajattelee niin, siitä saa kärsiä nahoissaan

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

on :|

ja jos erehtyy kaveriksi jonkun sellaisen ihmisen kanssa jonka puoliso ajattelee niin, siitä saa kärsiä nahoissaan

Tämä kyseinen henkilö on tällä hetkellä vapaa, joten sen puoleen en ole saamassa ketään kimppuuni.

Sulla taitaa olla omakohtainen kokemus?

Mä olen pukista niin sukkainen että en antais sen kävelyttää ketään tuntematonta naista ilman että olisin itse mukana.Mä en oikein ymmärrä sellaista.

No kyllä mun mielestä miehen ja naisen välinen ystävyys voi toimia, mutta hyvin avointa sen pitää olla. Yksi mun parhaista kavereistani on mies, ja olisi hyvin outoa jos kumppanini ei hyväksyisi häntä elämääni. Mutta tämä kaverini ei ole hetero, että se toki vaikuttaa jonkin verran.

No jos miehelles on ok niin mitä ettei. Ainakin ootte rehellisiä ja hienoa kun voitte asioista puhua. Ja jos vaan kavereita niin eikös mieheskin voi tohon ukkoon tutustua, ne vois jotain poikien juttuja harrastella

Yhteistyössä