Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Uusia sydänystäviä Pirkanmaalta/Suomesta ( myös kirjekaverit huomioidaan )

Viestiketju osiossa 'Uusia ystäviä?' , käynnistäjänä vierailija, 27.03.2020.

1. vierailija Vierailija

Moikka!

Olen 38-vuotias nainen Tampereelta ja etsin uusia tosiystäviä elämän pyörteisiin. Ei se määrä vaan laatu =)
    Osa ystävistäni on hävinnyt elämän pyörteisiin tai asuu toisilla paikkakunnilla.
    Olisi huippua jos olet täältä Tampereelta niin voisi nähdä ja pitää yhteytttä tiiviimmin, mutta voit toki olla mistä päin Suomea tahansa.
    Harvemmin vietetty laatuaika ystävien kesken on välimatkan arvoista ja tosiystävyys sen kestää. =)

Olen herkkä, ( erityisherkkä), tunteellinen, kohtelias, oikeudenmukainen, kiltti, empaattinen, toiset huomioiva ja kunnioittava ihminen, olethan sinäkin.
    Omaat sydämen sivistystä, arvostat ja kunnioitat erilaisuutta, etkä tuomitse.
    Et myöskään pelästy vaikka elämä ei aina olisikaan kohdellut armollisesti vaan arvostat sitä, millä jaloilla ihminen tällä hetkellä seisoo, vahvuuksineen ja heikkouksineen.

Tykkään syvällisistä keskusteluista, usein huomaankin hyppääväni sinne syvään päätyyn, en pelästy vakavempia aiheita, toivottavasti et sinäkään.
    Kevyelle keskustelulle, naurulle, ilolle myös iso paikkansa.
    Positiivisin mielin katson kohti tulevaisuutta. Ja odotan mitä ihanuuksia sillä on vielä minulle tarjota =)

Huomaan tulevani parhaiten toimeen tunneihmisten kanssa, jotenkin ollaan aina samalla aaltopituudella.
    Järki-ihmisten kanssa olen vähän hukassa ja välttämättä yhteistä säveltä ei aina löydy.
    Voit lukeutua kumpaan tyyppiin tahansa.

Etsin miehiä ja naisia ystäviksi ja toki se rakkauskin olisi elämään tervetullut, jos se ihmeen kaupalla tätä kautta vastaan tulisi =)
    Jos koit , että viestini jollain tapaa kosketti Sinua niin otappa yhteyttä!
    Toivottavasti kuulen Sinusta vielä... =)

Voit kirjoittaa mulle osoitteeseen: [email protected]

2. vierailija Vierailija

Lähetin sinulle meilin, herätit kiinnostukseni ☺️

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri