Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Uusia ystäviä?

Viestiketju osiossa 'Uusia ystäviä?' , käynnistäjänä Mimmiskä, 05.10.2008.

1. Mimmiskä Vierailija

Lueskelin tässä noita aikaisempia viestiketjuja, ja huomasin, että yllättävän moni on samassa tilanteessa kuin minäkin. Eli "etsimässä" uusia ystäviä aikuisena. Jos olet vaikka juuri muuttanut, eronnut tai jonkin muun syyn takia ystävien tarpeessa, niin ehkä tämä olisi varteenotettava vaihtoehto?

Itse olen jokin aika sitten uusiosinkkuuntunut, ja nyt arjen asettuessa uomiinsa, huomaan, että ei se oma ystäväpiiri olekaan niin kovin laaja...No kuitenkin ajattelin, että jos vaikka tätä kautta löytyisi joku toinenkin, joka on halukas tutustumaan uusiin ihmisiin ja löytämään uusia ystäviä, tuttuja jne.
    Olen pk-seudulta, 32-vuotias nainen, ja tämä on tosiaan tarkoitettu nimenomaan YSTÄVIEN ei treffiseuran löytämiseksi;)

-Mimmiskä-

[keskustelu siirretty]

2. Johanna79 Vierailija

Moi,

Laitatko tänne sp-osoitteesi, niin katsotaan, josko meistä tulisi uudet ystävät =).

3. SatuN74 Vierailija

Hei!
    Olen myös pk-seudulta, 33-vuotias ja olen ihan samassa tilanteessa. Olisi ihan mahtavaa löytää uusia ystäviä - tässäkin iässä :)

4. hman22 Vierailija

Myös minä etsin ystävää lappeenrannasta,lenkkeilyn,hauskanpidon ja ennen kaikkea keskustelun merkeissä.Olen 37 ja perheellinen.Olen myös luotettava ystävä,ilonen ja rehellinen.Joskin tästä syystä on myös ystävyys kariutunut,koska haluan, että asiat puhutaan suoraan.Mutta hauskaa syksyä kaikille!

5. Anni62 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Minä haen uusia ystäviä salo-turku linjalta. Olen menettänyt muutaman, joita kyllä pidin ystävinä muttei sitten olletkaan.
    Minä 46-v avioliitossa, neljä lasta ja kaksi lastenlasta, tään vuoden lopussa lastenlapset lisääntyvät kahdella.
    Olisi kiva tutustua muihinkin nuorena mummiksi päässeitä tai miten sen nyt sanoisikaan.

6. Johanna79 Vierailija

Ensimmäisenä rohkeana laitan sp-osoitteeni tähän: [email protected] Olen Helsingistä, 29-v., ja samassa tilanteessa kuin ketjun aloittanut. Ystäviä ei koskaan voi olla liikaa!

7. Hei!

Olen 25-vuotias nainen Kouvolasta. Minäkin olen löytänyt itseni kiireisten opiskeluvuosien jälkeen samasta tilanteesta kuin ylläolevat; kaipaan ystävää / ystäviä. Ryyppäys ja rälläys eivät kiinnosta kuin satunnaisesti, enemmän kaipaan lenkki- tai harrastuskaveria, juttuseuraa tm elämän iloja ja kiemuroita jakamaan. Löytäisinköhän sielunsiskon tai muuten vaan kivaa seuraa tätä kautta?

8. Anni62 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Vissiinkin voin laittaa osoitteenikin, [email protected]
    Minulla on muutama sellainen tosi ystävä ja loput sitten tuttavia. Naapurini kans ollaan kyllä parhaimmat ystävät ja hänen viidelle lapselleen olen pikkuystävä.

9. Savanna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minäkin huhuilen niitä uusia ystäviä vielä kolmenkympin paremmalla puolen!

Muutin juuri pääkaupunkiseudulle jäätyäni yksin eläväksi naiseksi n. vuosi sitten ja huomasin myös että ei se tuttavapiiri kovin runsas olekaan. Ois ihanaa tavata viikonloppuisin kohtalotovereita ja saada ehkä seuraa teatteriin, elokuviinn jne....

Kaikienlaisten yli kolmekymppisten naisten yhteydenotoista s-postiini; [email protected] ilahtuisin toisi paljon ja muuten eikö ois kiva kokoontua joskus vaikka porukalla ulso syömään , tutustua toisiimme jne...

Ystävien toivossa aina vaan elävä

10. gilda42 Vierailija

hei! olen utelias ja miten havahduit tai mitä ystävät tekivät sellaista mistä huomasit etteivät olekkaan ystäviäsi? nimittäin..itse myös olen menettänyt pari ystävää ja anteeksi on vaikea antaa.

11. Mimmiskä Vierailija

Anteeksi kaikille, olin hölmöyksissäni unohtanut koko ilmoituksen:( Mutta edelleen ylläoleva on voimassa ja kaikkien meilit ovat enemmän kuin tervetulleita!
    Laitan tähän nyt sen osoitteenkin, minkä viimeksi olin näköjään unohtanut myös...
    Eli :
    [email protected]

-Mimmiskä-

12. hannele65 Vierailija

Jonkinasteinen yksinäisyys vaivaa myös minua. Perhe on (mies ja poika 7 v), muutama ystäväkin, jotka hajaantuneet sinne tänne. Harvoin mahdollista tavata ja kaipaisin uusia kavereita/ystäviä, joiden kanssa harrastaa, shoppailla, käydä eri tapahtumissa tai vaikka vaan kahvilla. Baarissakin mukava poiketa joskus, vaikka mikään hirmubilettäjä en ole koskaan ollutkaan.
    Olen 43 v ja asun Vantaalla. Harrastan mm.ulkoilua, jumppaa, ratsastusta. Harrastuksia tärkeämpää kuitenkin, että ollaan samalla samalla aaltopituudella :)

13. Anni62 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Tää yksi jota pidin ystäväni vuosia osoittautuikin aikamoisen kateelliseksi muuten en hänen käytöstään voi selittää ja sekin tuli ihan yhtäkkiä esille. Kävi meillä silloin tällöin ja me ollaan tunnettu ihan kouluajoista lähtien.
    Toinen taas tuli niin uskovaiseksi, ettei hänen kanssaan voinut ees jutella ja häntäkin pidin ihan ystävänä. Käytiin 19-vuotta sitten samaa kurssia ja siitä asti ollaan tunnettu. Niin yhtäkkiä voi tilanteet muuttua.

14. -N38- Vierailija

Olen 38 v. nainen Joensuusta. Olisi tosi mukavaa löytää uusia ystäviä mm. lenkille tms.
    Ystäviä minulla on, mutta valitettavasti he asuvat muualla.
    [email protected]

15. -hepskukkuu72- Vierailija

Mä taas muutin monien monien ulkomaanvuosien jälkeen takaisin Suomeen (pk-seudulle) jokin aika sitten, ja vaikka olen aika hyvin saanut hommat käyntiin lisää ystäviä ei pahaa tee. Nyt ei tähän hätään ole anonyymiä sp-osoitetta, mutta pistän viestiä ylläoleviin... josko saataisiin jonkunlainen verkosto aikaan. Nainen olen myös ja 35 v.

16. minä myös Vierailija

Minä taas vaikutan Pirkanmaan suunnalla ja kaipailisin myös uusia ystäviä. Olen kolmekymppinen ja kiinnostunut liikunnasta, teatterista, leffoista, musiikista, konserteista ja vaikka vaan shoppailusta ja juttelusta kaffekupin ääressä tai meilailusta. Mieheni kanssa ollaan liikkuvaista sorttia ja harrastuksemme takia tulee välillä matkailtua ympäri Suomea. Siispä yhteydenotot asuinpaikkakunnasta riippumatta ovat tervetulleita :) Osoite on [email protected]

17. -N35- Vierailija

Myös minä kuulun joukkoon - jossa uusia kavereita kapailen. Olen muuttanut pääkaupunkiin yksin ja yksin edelleen täällä olen. Joten saanko ja miten voin tutustua teihin?

18. -N35- Vierailija

Myös minä kuulun joukkoon - jossa uusia kavereita kapailen. Olen muuttanut pääkaupunkiin yksin ja yksin edelleen täällä olen. Joten saanko ja miten voin tutustua teihin?

19. YxVaan Vierailija

Olen 3-kymppinen erittäin rento,nuorekas, pirteä ja puhelias tapaus Turusta ja etsin myös uusia ystäviä.Iälläsi ei ole väliä.Tulen toimeen parhaiten suht. sosiaalisten, erittäin mustan ja värikkäänkin huumorintajun omaavien ihmisten kanssa.Tosikot eivät viihdy seurassani, eivätkä turhasta nipottajat tai arvostelevat luonteet. Pistähän sähköpostia ossaan: [email protected]

20. -N24- Vierailija

Kokkolasta kaivataan ystäviä! Mukavia, rentoja ihmisiä kahvitteluun, leffailtaan, lenkkeilyyn yms.
    Olemme vasta avopuolisoni kanssa muuttaneet tänne, emmekä siis vielä tunne täältä ketään.
    Itse olen 24-vuotias, luotettava ja kaikin puolin ok tyyppi :)
    Laita postia, jos kaipailet ystävää:
    [email protected]

21. vm.62 Vierailija

Myös täällä kaivataan uusia ystäviä. Erityisesti olisi kiva käydä yhdessä taidenäyttelyssä ja mahdollisesti konserteissa. Myös lenkkeily ja hiihto sekä luistelu sopisi ohjelmaan - tavallisen maailmanmenosta, kirjallisuudesta ym.keskustelun lisäsäksi. Laitathan postia : [email protected]

22. Savanna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Moikka !

kuinka moni teistä jotka kaipaa kavereita ois kiinnostuneita teatteri-illasta ? Katsoin tänään Helsingin kaupungin teatterin ohjelmistoa ja siellä menee Rebekka. Siis se upea mystinen tarina josta selkäpiitäkarmiva elokuvakin , Hitchkock in . Liput maksaa noin 40 euroa enkä nyt ehtinyt katsomaan esityspäiviä, mutta joskus tammi-helmikuussa joulun viettämisen jälkeen. Teatteri-illan jälkeen vois sitten mennä parille ja kulttuurielämyksen avattua puhehanat juttua syntyisi varmaan muistakin asioista ja me seuraa kaipaavat voisimme tutustua toisiimme ja jakaa tuntemuksia siitä miltä tuntuu, houkutella kavereita alennusmyyntishoppailuun tai jos talvikin tulee siihen mennessä innostaa hiihtää/luistelemaan tai mitä muuta nyt vaan voikaan olla.

Itse ehdottelen tätä rentoa illan viettoa ja kasvotusten käytyä ajatusten vaihtoa koska minä en ainakaan voi meilien perusteella sanoa millainen ihminen on ja jotkut asiat kuten huumorintaju ja puhelahjat tulee esiin " luonnossa "

Mitä ladyt sanovat ajatuksesta ??

23. Nelumbo Vierailija

Moi!

MInä ainakin kannatan Savannan ajatusta! Olen 29-vuotias pääkaupunkiseudella asuva nainen. Nyt työt kutsuvat, mutta palailemisiin!

24. Karkki83 Vierailija

Kokeillaan löytyisikö täältä uusia ystäviä nuorelle 25v. naiselle. Mielellään joku iloinen, menevä ja luotettava tyyppi joka jaksaa aina innostua kaikesta eikä marise ja valita aina joka asiasta ja jonka maailmankuva ei pyöri vain oman navan ympärillä. Mielellään 03-alue mutta muutkin käy. Tykkäät urheilusta, muodista, baarissa käymisestä ja jopa vähän yleissivistävistä aiheista ja lisäksi olet huipputyyppi niin uskon, että maailmankuvamme kohtaavat...

25. Karkki83 Vierailija

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri