Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Uusia ystäviä?

Viestiketju osiossa 'Uusia ystäviä?' , käynnistäjänä Mimmiskä, 05.10.2008.

1. Karhu Vierailija

Kyllä herään mutta kai lomalla nukuttaa joskus .Mutta lomalla voin ottaa päikkärit kato.

2. ilves Vierailija

Minä en olekaan noita päikkäreitä vielä keksinyt. Taidanpa hipsiä peittoihin ja otan taasen uuden kirjan käteeni. Oletko sinä kova lukemaan?

3. Krhu Vierailija

Olen ennemmin lukenut paljonkin .Esimerkiksi päätalot melkein kaikki.Mitä nyt luet siellä peiton alla.

4. ilves Vierailija

Aloitin eilen Reijo Mäkeä; "kolmijalkainen mies", sain sen joululahjaksi. Minä en ole lukenut Päätaloa. Olen aina pitänyt sitä vähäsen miesten juttuna. Paasilinnaa ja Tuuria olen joskus lueskellut. Lukemalla saa ajatukset niin hyvin pois arjesta. Aivan ihana aamu tänään kun aurinko nousi ja taivaanranta oli niin kauniin värinen, huomasitko?

5. karhu 53 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä mä huomasin.Mitä puuhasit tänään .Mulla oli sulatusta

6. ilves Vierailija

Kaikenlaisia paperihommia. Sait sitten niitä neuvoja, kun näytät rekisteröityneen....eli mitäs nyt sitten?

7. ilves Vierailija

minusta tuntuu, että sinun pitäisi käydä postilla, ennen kuin lähdet töihin..

8. samassa jamassa21 Vierailija

hei! itekkin asuin oulussa ja olin koko viime kevää ihan yksin. olo ei ollut kyllä hirveen mukava, kun ei voinut jakaa kenenkään kanssa kesän ja kevään tapahtumia, tai käydä jossakin. Harmi kun en enää asu siellä, muutin justiin Turkuun ja täällä vasta tylsää on ja yksinäistä . Vapaana kun haluais käydä kattomassa baari elämää viikonloppusin, niin seuraa ei löydy :/. Ja urheilukaan ei kiinnosta kun ei oo kaveria. ei paljoa tennistä pelata :D

mutta voin olla sulle netti kaveri, jos haluat :)
    [email protected]

9. Minja83 Vierailija

Työssäkäyvä, sosiaalinen, fiksu kohta 30 v nainen hakee uusia ystäviä
    biletykseen, shoppailuun ja lenkkeilemään mieluiten pääkaupunkiseudulta.
    Laitapa viestiä osoitteeseen:[email protected]

10. mörrimöykky Vierailija

Heissan!
    Kuopiosta ja muualtakin ympäri suomen etsin aikuisia ystäviä sukupuoleen/näköön/kokoon jne katsomatta, niin mailailuun/chattailuun kuin livenä lenkkeilyyn, baariin, shoppailemaan jne! Välimatkatkaan eivät ole ongelma, jos juttu luistaa mailaillen, onhan junat ja linja-autot keksitty :).
    Olen reilu kolmekymppinen äiti, iloinen, rauhallinen ja puheliaskin tutustuttuaan. Laittakaahan mailia tulemaan :)! [email protected]

11. Nani Vierailija

Täällä ois 23-vuotias avoliitossa asuva neiti-ihminen PK-seudulta vaikka uusia IRL/mese/maili kavereita! Luonteeltani oon tempperamenttinen, hauska, luotettava, kova puhumaan, huumorintajua löytyy, joskus liikaakin mutta kyllä musta se vakavempikin puoli löytyy.
    Tulen suurimmaksi osaksi kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen.

Rakastan musiikkia ja se näkyy siinä et kuuntelen musaa missä ja milloin vaan voi, käyn festareilla ja keikoilla minkä kerkeän ja rämpytän kitaraa tylsyyden tullen. Suurimmaksi osaksi tulee kuunneltua rokkia ja metallia. Muuten tulee vapaa-aikaa vietettyä kavereiden kanssa, hämyisissä rokkibaareissa, kotosalla kirjotellen, piirrellen ja ulkona kameran kanssa valokuvaten.

Muita sydäntä lähellä olevia asioita on: blogit, shoppailu, materia, tummat värit, syksy, kesä, grillaus ja auringossa makoilu, laiskottelu, ruoanlaitto, sisustaminen, Nemi, vaatteet, joulu, tatuoinnit/lävistykset, elokuvat ja monet monet muut.

Olen sitä mitä haluan olla, vaikka joskus saan osakseni pitkiä katseita ja kritiikkiä. Olisi mukavaa jos olisit samaa ikäluokkaa kuin minä, persoonallinen, yhteisiä kiinnostuksen kohteita löytyisi, olisit valmis vaikka lähtemään kahville/baariin ja tykkäisit puhua pitkästi ja asiasta kuin asiasta. Sama oste käy sekä meseen että sähköpostin lähettelyyn!

[email protected]

12. carita63 Vierailija

moi olen 48v. nainen äiti ja mamma. avioliittoni kesti 18 v ja mulla on neljä kaunista lasta ja itsepäistä tytöt ovat 20 ja 25 ja pojat 11 ja 13 vuotiaat etsin mukavaa ja empaattista naisystävää ei lesboa vaan sydänystävää olen nytten avoliitossa ollut 6 vuotta kerro itsestäsi asun turussa ja mun sähköposti os. on [email protected] kirjoittele

13. 11 Vierailija

14. JossuTossu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hei :)
    Olen kahden lapsen äiti Tuusulasta (poika 8v ja tyttö 7v).
    Kahdeksan vuotta täällä asuneena on jo löytynyt muutama kaveri mutta tosi ystävälle olisi paikka vapaana :).
    Oikeastaan aina olen sellaista ihan todellista ystävää etsinytkin. Kovin on hankala löytää.. Missä siis olet...
    Olisi mukava jos meillä olisi yhteisiä kiinnostuksen kohteita.
    Itse rakastan tietenkin lapsia, pidän ulkoilusta ja liikunnasta.
    On mukava jutella muustakin kuin säästä ja sehän tarvitsee tiettyä sanatonta luottamusta toiseen ja kuuntelevan korvan.
    Mies jo löytyy omasta takaa joten etsin vain naispuolisia Ystäviä. Olisi mukava jakaa sinun kanssasi ilot ja surut vielä vanhainkodissakin. Etsin siis jotain ikuista ja kaiken kestävää :)
    Laitahan meiliä:
    [email protected]

15. JossuTossu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  16. JossuTossu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  17. Tikru81 Vierailija

Paras kaverini töistä muuttaa miehensä kanssa ulkomaille kohta ja jään yksin.Olen Parisuhteessa elävä nainen ja asun Vantaalla jonne muutin noin vuosi sitten . Kaipaisin nyt kaveria jonka kanssa käydä messuilla,keikoilla, shoppailemassa ja ulkona syömässä laittakaa viestiä [email protected]

18. Nana Vierailija

Olen 36-vuotias naimisissa oleva teinin äiti. Kaipaisin tosiystäviä shoppailun, ulkoilun, liikunnan yms. parissa. Viestiä voi laittaa:[...]

[viestiä moderoitu]

Lasted edited by : 23.09.2011
  19. Täällä kirjeenvaihtoystäviä (perinteisiä paperisia kirjeitä)naisista kaipailee 39-v.uskovainen avioliitossa oleva nainen. Härrastan esim.käsitöitä ja kirjeenvaihtoa. [email protected]

20. kirsikka1989 Vierailija

Mullakin on ystäviä hakusessa, olisi todella mukavaa tutustua, Turusta minäkin. :)

[email protected]

21. tikutii Vierailija

Hei, olen muuttanut Lappeenrantaan ja etsin uusia ystäviä vaikkapa lenkkeilyn, harrastuksien, kahvittelun ja retkeilyn merkeissä. Olen itse 30-kymppinen, työssäkäyvä, perheellinen ja puhelias nainen - olisi todella kivaa löytää kavereita uudelta kotipaikkakunnalta. Meilaillaan [email protected]

22. maryne40 Vierailija

Heippa Sinulle. Kirjoitan Sinulle ystävänä, koska olen paljon vanhempi kuin Sinä. Olet ainoa jonka olen näin tavoittanut J:suusta, olen kyllä etsinyt. Tarkoitan mitä sanon - vain ystävää etsin ja jonkinlaista "auttajaa"
    Olen Turkulainen ja muuttamassa J:suuhun ja hyvät neuvot olisi tarpeen, siis todella vain sellaista apua. Olisi kiva jos kirjoittaisit minulle aikasi kuluksi, ethän siinä mitään menetäkään. Olen kaikin puolin siisti ja asiallinen mies, savuton, alkoton ja akaton. (perheeni kuoli) siksi muutan asuinkaupunkiisi, muistoja karkuun. Olen nyt hyvin yksinäinen siksi kyseinen apu olisi tarpeen.

23. maryne40 Vierailija

Naista 165-172 / 55-65kg joka voisi olla ainakin aluksi ystävä, aika sitten näyttäisi miten tiemme etenee.
    Olen Turkulainen mies ja muuttamassa Joensuuhun mutta kun kaupunki on vieras niin olisin tarvinnut ihmistä joka tuntee seudun. Olen leski, lapseton, poikani kuoli myös, nyt olen yksin.
    En polta, en käytä alkoholia, ehkä joskus siideri tai pari saunassa. Pukeudun siististi ja pidän muutenkin itsestäni hyvää huolta. Etsin siis tervettä ihmissuhdetta ilman taka-ajatuksia - ystävää, luotettavaa sellaista. Niin, ikäni on 55+ joten toivoisin Sinunkin olevan jotain sellaista, vaikka ystäväksi minulle kelpaa kaikki asialliset naiset.
    Liikun paljon luonnossa, pyöräilen ja kaikki terveellinen liikunta sopii minulle. Etsin asuntoa ja siihen olisin tarvinnut apua, ASO asuntoa kaupungilta, numero minulla jo on.

Vastaa ja kirjoitellaan niin tutustutaan paremmin, vaikka jäätäisiinkin vain s-posti ystäviksi.
    Kaikki hyvät neuvot otan vastaan.

24. Sanna Vierailija

25. ohdear Vierailija

Minäkin kokeilen, josko tätä kautta löytäisi kivoja ihmisiä :)
    Mulle ei ihmisten sijainnilla ole niinkään väliä; välimatkat voidaan halutessa taittaa vaikka miten :)
    Itse olen ns. "juureton", vastikään kuitenkin muuttanut Turkuun suorittamaan opintoja perheeni kera. Sen jälkeen ei tiedä, minne se tie vie :D
    Olen kiinnostunut musiikista ja taiteista, tatuoinneista, hyvästä ruoasta ja hyvistä viineistä. Tulen toimeen kaikkien kanssa enkä herkästä tuomitse :)
    Minulla on yksi eskari-ikäinen poika ja perheeseemme kuuluu kohta yksi cornish rex,lisäksi meillä on iso koira. Emme tunne kovinkaan paljon perheitä tai muitakaan ihmisiä turusta.
    s-postiosoitteeni on [email protected]

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri