Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Uusia ystäviä?

Viestiketju osiossa 'Uusia ystäviä?' , käynnistäjänä Mimmiskä, 05.10.2008.

1. odotushuone Vierailija

Heippa,
    täällä myös yksi ystävää kaipaava neiti.
    Olen 22-vuotias, muutin pari kuukautta sitten Helsingistä Kouvolaan miehen perässä enkä tunne sieltä yhtikäs ketään! Suurin osa kavereista on jäänyt jonnekin matkan varrelle tai muuttaneet ulkomaille niin ettei niistä oikein enää mitään kuule ja olisi tosi ihanaa saada joku mukava juttukaveri ja mahdollisesti sellainen, jonka kanssa voi puuhastella kaikkea kivaa!

Tykkään kokkailusta (opiskelen kokiksi), musiikista, leffoista, valokuvista, tatuoinneista, kisuista yms.
    Tuun tosi helposti toimeen ihmisten kanssa!

Jos joku haluaisi uuden ystävän tai vaikka vaan juttuseuraa niin laittakaa ihmeessä viestiä: [email protected]

2. Minney-Mouse Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Moi!

Kirjotteisitko mun kanssa. Olen just 30-vuotta täyttävä nainen Helsingistä.
    Olisi kiva saada uusia ystäviä =)
    Opiskelen ja lopetin juuri iltatyö ja etsin , jotain mielenkiinotoisempaa.
    Vapaa-ajalla teen varmaan ainakinmonia samoja asoita kuin sinäkin, käyn kaupungilla ravintolassa syömässä tai viinilasillisella, käyn silloin tällöin nauttimassa Helsinkiläisestä iltaelämästä, käyn kahvittelemassa kaverin kanssa ja ostosten lomassa lukemassa lehtiä.
    Etsin miesystävää ja kävin just muutama päivä sitten koe treffeillä, mutta olin unohtanut tsekata miehen iän ja se kymmenen vuotta oli vähän liikaa, mutta sanottiin ystävällisesti hyvää jatkoa ja menin sitten itsekseni viinilasilliselle. SE oli meidän ensimmäinen treffikokemus vähään aikaan, joten tästä se vasta pikkuhiljaa alkaa. Pitää olla sisukas ja määrätietoinen niin varmasti se ihana tulee vastaan.
    Olen perusluonteeltani positiivisesti elämään suhtautuva ja uusia kokemuksia ja uudenlaisia elämyksiä etsivä kaupunkilainen ja olisi kiva löytää normaaliin mukavaa ajanviettoon siis elämästä nauttimiseen kavereita=)
    Harrastan liikuntaa, uin ja pelaan silloin tällöin ja käyn ulkona kävelyillä ainakin.
    Jos haluat lähteä pitämään hauskaa,kirjoita minulle osoitteeseen: [email protected]
    Mukavaa alkavaa talvea!Have fun!=)

3. Hansku Vierailija

26- vuotias pirkanmaalla asusteleva tyttönen haluaisi tutustua uusiin ihmisiin.
    Puolisen vuotta asunut Tampereella, tuntuu etten tunne ketään täältä. Suurin osa ajastani menee töissä ja koti-askareissa, kaipaisin jotain muutakin elämääni.

Elän parisuhteessa, joka toimii hyvin. Seuraa olisi kiva saada vaikka lenkille, juttuseuraksi ja mikseipä vaikkapa teatteriin sekä erilaisiin näyttelyihin yms. Tai vaikka kaupungille shoppailemaan.

Olen luonteeltani iloinen, empaattinen ja huumorintajuinen.
    Musiikki on lähellä sydäntä samoin kun lukeminen ja leffat. Tykkään kovasti kotimaisista elokuvista.

Ikäsi voisi olla siinä 23-35 vuoden tietämillä. Olisi positiivista jos omaisit huumorintajua, omia mielipiteitä, avoimuutta ja ennen kaikkea rohkeutta olla oma itsesi :) Palataan asiaan.. tottakai muuallakin suomessa asuvat saa ottaa yhteyttä.

[email protected]

4. Minney-Mouse Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kirjoitin sinulle ihan parisen päivää sitten, vastaisitko minulle [email protected] nimeni on MINNEY-MOUSE.Olisi kiva jos laittaisit oman osoitteesi sähköpostilla minulle=)
    Tsekkaa se vastaus aiemmin lähipäivinä=)

5. veteenpiirretty Vierailija

Olen 35-vuotias avioliitossa elävä nainen, 4-vuotiaan mukulan äiti, opiskelija. Tunnen itseni tosi yksinäiseksi ja sitä sureskelen harva se päivä. En osaa tutustua oikein kehenkään ja varmasti osasyy on se etten käytä lainkaan alkoholia enkä käy baareissa. Vanhat ystävät ovat kaikonneet kuka minnekin. Olen kärsinyt toistuvasta masennuksesta vuosia ja muutenkin elämän pimeämmät kujat ovat tulleet tutuiksi. (Huom, en tarkoita esim. päihdeongelmaa.)

Olen varautunut, kyseenalaistava, seurassa jännittävä, myöhästelijä, rahaton, kärttyinen, hermoileva, unohteleva, huono äiti- ja huono ihminen-syndroomasta kärsivä, saamaton, sosiaalisen fobiansa kanssa alati taisteleva...

MUTTA MYÖS

herkkä, ajatteleva, keskusteluista ja väittelyistä nauttiva, avarakatseinen, sisustamisesta, kuvataiteesta sekä vaihtoehtoisista elämänmuodoista kiinnostunut, aika huumorintajuinen, pienen ja heikon puolella oleva, luovuutta ja toisin ajattelua erittäin paljon arvostava...

En enää varmasti osaa olla luonnollisesti ystäväporukassa tai muuten sosiaalisessa tilanteessa, olen niin paljon yksin tai ainoastaan perheeni kanssa. Opiskelu tämän ikäisenä keskiasteen oppilaitosessa tarkoittaa sitä että suurin osa on nuorempaa porukkaa. Olisi niin ihanaa kun olis tyyppi joka tulisi kylään tai jonka luokse voisi mennä iltateelle. Joku jonka kanssa vois lähteä kirpparille (joista tykkään tosi paljon, 95% kotimme irtaimistosta ja vaatteista olemme hankkineet käytettyinä, niiden tuunailu on intohimoni!). Joku jonka kanssa vois sopia kahvilatreffit, pidän kovasti kahviloista ja istuksin niissä seurailemassa ihmisiä ja kirjoittelemassa... :)

Ihmisen kanssa synkkaa tai ei synkkaa. Jos jokin syttyy, se syttyy. Ellei syty, ei kannata väkisin yrittää. Minä elän mielikuvituksestani, luovuudesta, ne ovat pinnalla pysymiseni edellytys. Ellei mulla olis mielikuvaa tavoittelemisen arvoisesta ideaalielämästä, en jaksaisi tätä elämää joka on täynnä outoja kirjoittamattomia sääntöjä, naurettavaa byrokratiaa, tärkeileviä, pikkusieluisia materialisteja... Oho, menipä saarnausvaihde päälle, sori!

Oliskohan täällä joku ihminen mulle? Voi kun olis. Aika pelottava toive. Mutta niin vain on että ilman uskallusta elämä jää... litteäksi.

Tähän saa postia laittaa:

[email protected]

Ai niin, lisään vielä etten hae seurustelusuhdetta tai seksiseuraa, ainoastaan YSTÄVIÄ.

6. Pops Vierailija

Hei!

Oulusta kaipailen uusia ystäviä, esim. kahvittelu-, lenkki- tai leffaseuraksi, marttailemaan, kaupungille maleksimaan ja ajatustenvaihtoon perinteisellä maailmanparannusmeiningillä viinilasillisen äärellä.

Oon 26-vuotias tyttölapsi ja toivon, että olet suurinpiirtein samaa ikäluokkaa. Opiskelija olen, gradua vaille valmis. Parisuhdetta en etsi sillä sellainen löytyy jo - ystäviä sen sijaan ei ole täällä uudessa kotikaupungissa todellakaan liikaa.

Laita viestiä ja kerro itsestäsi hieman:

[email protected]

7. Elina1976 Vierailija

Hei,
    Täällä on 35 vuotias naimisissa oleva perheen äiti Hämeestä.
    Ystävät ovat kadonneet kuka milloinkin. En notku baareissa enkä ole mikään yltiösosiaalinen tapaus, en ole mikään bling bling ihailija vaan huisin tavallinen nainen.
    Etsin ystävää seuraksi/makutuomariksi :) kaupungille/ostoksille. Kahvila seuraksi. Ystäväksi vaikka teatteriin, konserttiin, jätskille, viinilasilliselle :)
    Sellaista ystävää joka voi tai jolle voi soittaa ilman mitään erityistä asiaa ja silti puhumista riittää.

Perheeseeni kuuluu kaksi lasta 15 ja 11 vuotiaat teinit, sekä aviomies.
    Rakastan eläimiä ja niitä meillä on jokunen... cornish rex kissa, koira, muutama jyrsijä sekä jokunen käärme yms...
    Kesäinen harrastukseni on moottoripyöräily.

Jos koet tarvitsevasi tälläistä ystävää niin pistäppäs säpöä tulemaan ja infoile itsestäsi osoitteeseen tipsut (at) gmail.com

8. Laura Vierailija

Moi,
    olen keskiikäinen naineen, eronnut.
    Kaipaan mies ystävä,koska olen tarpeeksi saanut
    yksiin olemistäsi.
    Harrastaan matkailu,myös liikunta j. n.e...
    Löytyko semmoinen yksinäinen sonni......?!

9. opettaja Vierailija

kenties muuttanu virosta tai Inkerin maalta kun tuo kieli tuntuu tökkivän?
    Onhan meirän navetassa iso ja yksinäinen sonni, jos kelpaa.

10. flore Vierailija

Nainen Seinäjoelta etsii kavereita juttuseuraksi, lenkkeilemään, leffaseuraksi, shoppailuun, kahvitteluun, bilettämiseen !

pistä ihmeessä meiliä flore @ hotmail.fi

11. Minney-Mouse Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Moi, etsin just sua kaveriksi, olen 30v. nainen , asun helsingissä ja etsin sinua uudeksi kaveriksi.Kirjoita pian niin vastaan heti!!!
    [email protected]

12. Yeti-72 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    .........

Last edited: 04.01.2012
  13. mk Vierailija

Onhan niitä minä esimerkeksi

14. tuikkunen Vierailija

Hei muutin tänne Vantaalle puolisen v sitten etsin ystävää täältä olen yh 49v hetero nainen. minulla on 17v tytär eikä meillä käy ikinä kukaan esim kylässä kahvilla .etsin siis kahvi lenkkeily kirppari seuraa olisi kiva jos sinulla olisi saman ikäsiä nuoria harrastaamaan meidän kanssa .kaikki kiva yhdessä tekeminen on mukavaa yksin on niin tylsää.

15. tukkuliini Vierailija

Hei olen kanssasi samaa mieltä itse olen muuttanut tänne vantaan seudulle ja eihän mulla ole tietenkään ystäviä .olen sellanen koti ihminen en oikein missään käy mut olisi kiva saada uusia kaveria kahville tanssimaan mikään ikäloppu kulunut en halua olla viellä vaikka alkaa 50 mittarissa olla,,, elämää halua :) [email protected]

16. suomineito Vierailija

otan kantaa sinulle asiaan sonni .oliko asiallinen viesti ,vain suomalaisen miehen juntteus on tuota luokkaa häpeä........

17. tuikkuliini Vierailija

HEI Olisihan se kiva jos olis kavereita kaikkeen tanssimaan kahville ulkoiluun .Olen muuttanut tänne pääkaupunki seudulle puolisen v sitten eikä tässä nyt liikaa ole kavereita .Tuikkuliini

18. tuikkuliini Vierailija

Tervehdys! Olen aika yksin olen yh nainen tytär 17 v asumme Hakunilassa olisi kiva saada kavereita Vantaalta .

[email protected]

19. Pikku Myy Vierailija

Hei!

Olen 42 nainen joka kaipaisi kaveria kaikkeen mitä nyt ystävät tekevät :) Olen muuttanut 20 vuoden ajan paikkakunnalta toiselle ja ystävät ovat jääneet pohjoiseen mikä hankaloittaa tapaamisiamme ja nyt olisin lähemmällä asuvan ystävän tarpeessa. Asun Helsingissä ja olen avoliitossa miehen kanssa jolla on kaksi lasta, omia minulla ei ole mikä sekin aiheuttaa hieman ystävän kaipuuta. Matkustelen paljon :) rakastan musiikkia, leffassa käyntiä ja joskus yhdelle lasillisellakin olisi ystävän kanssa kiva käydä.

Olen asunut nyt täällä pääkaupunkiseudulla 3 vuotta ja huomaan että ihmiset ovat niin kiireisiä että eivät ehdi ottaa uusia ihmisiä helposti elämäänsä ja lukiessani tätä foorumia huomasin että täällä on muitakin samojen tuntemuksien kanssa painivia ihmisiä. Olen hieman laiska harrastamaan mitään mutta jos joku tuuppaisi minua hieman niin olisin valmis aloittamaan uuden harrastuksen tai vaikka vain kävelylenkille lähtemään. Hyvällä itsetunnolla ja pilke silmässä varustetut naiset ottakaapa yhteyttä :)

20. Nottonen Vierailija

24-vuotias työssä käyvä ja avoliitossa elävä tytön tyllerö etsiskelee uusia ystäviä Oulusta/ lähialueelta esim. kahvitteluun, harrastamaan, muuten vaan hengailuun.. :) Itse asun Jäälissä. Luonteeltani oon rauhallinen ja ehkä vähä ujokin, mikä lienee syynä siihen, että olen aika huono tutustumaan uusiin ihmisiin, mutta jospa tämän kautta se onnistuisi paremmin :))
    kirjoittele osoitteeseen [email protected]

21. aakaroliina Vierailija

Olen 20v n. puoli vuotta Turun keskustassa asunut tyttö. En ole saanut täältä kavereita, vain muutama tuttu löytyy. Olisi kiva saada kavereita, joiden kanssa voisi käydä esimerkiksi kahvilla, elokuvissa, shoppaamassa ja bilettämässä. Kuuntelen paljon musiikkia ja olisi kiva joskus saada keikkaseuraa. Viestiä voi laittaa osoitteeseen [email protected] :)

22. Ilonasi Vierailija

Tervehdys Mimmiskä,

Mäkin olen suuren suuren muutoksen edessä huomannut, että kun erosin ja yhteinen perhe-elämä loppui, meni myös yhteiset ystävät... sinkkua ei perhe/ystävä"tapahtumiin" vättämättä kutsuta. Olen 45 vuotias, kahden aikuisen lapsen äiti ja tykkään ulkoilusta, lukemisesta, leffoista/teatterista no, ihan kaikesta mukavasta mitä elämä meille tarjoaa.
    Ystävää kaipailisin seuraksi yllämainittuihin juttuihin ja ihan vaan juttukaveriksi.
    Kirjoittele lisää jos ystäväyys kiinnostaa, asun Helsingissä!

T: Ilonasi

23. Hyvä ystävä Vierailija

Ystävä on se, joka saa mielihyvää halusta toivoa hyvää toiselle ihmiselle ja joka pitää tuota tunnetta myös molemminpuolisena.

24. Puolukka Vierailija

Ystävä puuttuu!
    Nykyään tulee nyhjättyä vähän liikaa kotona, joten kaipailen kaveria tai peräti ystävää ajatusten vaihtoon ja esim. leffaan, kahville tai mitä nyt keksitäänkään. Tykkään esim. kissoista (en omista omaa), musiikin kuuntelusta (rock, hevi), hyvistä leffoista (Johnny Depp!!!). Olen 41 v. yksin asuva ja lapseton nainen, asun Espoossa.
    [email protected]

25. Piia Vierailija

Hei,
    loin uuden Facebook-ryhmän > TampereToverit
    Jos olet etsimässä uusia tuttavuuksia / kavereita / ystäviä Tampereelta, liity mukaan :)
    Piia

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri