Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Uusia ystäviä?

Viestiketju osiossa 'Uusia ystäviä?' , käynnistäjänä Mimmiskä, 05.10.2008.

1. nauskunam. Vierailija

Hii'ohoi!
    Täällä räväkkä kohta 23vuotias akka joka on pari kuukautta sit muuttanut EteläSuomesta tänne Laitilaan miehen perässä, en tunne täältä ketään, joten aika käy suhteellisen pitkäksi ja ihan joka päivä ei kehtaa ajella 250km moikkaa kavereita.. Yllätysvauvaa odottelen myös, eli jos täältä löytyis jotain juttu/kahvi/kirppari jne seuraa ?? :)
    Viestii saa ja PITÄÄ laittaa [email protected]

:)

2. semmi Vierailija

Hei!
    Täytyy laittaa myös oma korsi kekoon tälle palstalle. Olen 50-v. (hetero)nainen, vuosia sitten eronnut ja lapset saattanut aikuisiksi ja teineiksi. Aikaa olisi itsellekin ja mahdollisuus monenlaiseen menoon.
    Ystävät kuitenkin naimisissa ja kiinni perheidensä menoissa tai sitten asuvat kaukana.
    Käyn mielelläni elokuvissa, konserteissa, lavatansseissa ym. "ihmisten ilmoilla", mutta monasti jää yksin lähtemättä. Kiva olisi hiihtoreissu Lappiin tai parin yön matka Euroopan kaupunkiin.

Etsinkin mukavaa menoseuraa samanhenkisistä naisista. Olisi mukava saada vaikka pieni porukka kasaan. Vai onko teillä kiva porukka, johon voisi tulla mukaan?
    Itse olen työelämässä, liikuntaa harrastava, reipas ja rehellinen nainen.

Minut tavoitat: [email protected]

3. reigo Vierailija

hei olen ok mies hesasta kiva olisi tutustua olen 40v 176 75 siisti mies käyn fb myös sähköp. on [email protected] kirjoita

4. luhtavilla Vierailija

Hei!

Olen 20-vuotias yliopisto-opintoihin tähtäävä nuori nainen Espoosta, joka on aitoa ystävää vailla. Kaikki kaverit ovat muuttaneet pois, joten kaipaisin ainakin hyviä tuttavia joiden kanssa käydä elokuvissa ja kenties taidenäyttelyissä, pyöräillä sekä nauttia jäätelöstä lämpiminä kesäpäivinä meren rannalla. Olen hyväntahtoinen, ystävällinen, avoin, määrätietoinen, vastuuntuntoinen, suorapuheinen. En arvosta pinnallisuutta. Pidän toki kauniista vaatteista, mutta elämässä on tärkeämpiäkin asioita. En juo enkä tupakoi, samaa toivoisin sinulta.

Pidän/kiinnostunut: taiteesta, arkkitehtuurista, kauniista kirjoista, merestä, luonnosta, skandinaavisesta jazzista, Sofiankadun Kino Engelistä, sateesta, syreeneistä…

En odota sinulta samoja kiinnostuksia, mutta samanmielisyys on tietenkin eduksi.

Ethän ota yhteyttä hetken mielijohteesta. Toivoisin kesän yli kestävää kaveruutta.

Kirjoittelen tänne ensimmäistä kertaa; toimivatkohan nämä palstat? Voiko tätä kautta tutustua kiinnostaviin fiksuihin ihmisiin?

Jään innolla odottamaan viestejänne!

luhtavilla.hki (a) gmail.com

5. Moikka,

Pakko kokeilla, miten tämmönen palsta voisi toimia, koska olisi hauska tavata uusia tyyppejä.

Olen kohta 27-vuotias nainen Tampereelta. Tuntuu, että vaikka mulla onkin melko paljon kavereita, niin silti aina tarvisi lisää;) Itse kun en seurustele, niin uusia tuttavuuksia ei ole koskaan liikaa. Tarkoitan siis sitä, että jos seurustelisi niin olisi aina joku kenen kanssa viettää arkea.

Kuitenkin kaipaisin jatkuvasti säpinää ympärilleni ja olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin, avoimin mielin ja katsoa sitten kenen kanssa synkkaa ja olisi kiva viettää enemmänkin aikaa. Kesällä kun on mahdollisuuksia tehdä kaikenlaista, käydä terasseilla, keikoilla, puistossa, rannalla, pelailemassa tmstms.

Mulle voi kirjoittaa samaa ikäluokkaa tai vähän suuntaan jos toiseenkin; [email protected]
    Ja mieluiten pian, koska kesä on parasta aikaa tutustua..

Ai niin ja TampereToverit -Facebookryhmä ei kyllä toimi.

6. Vilma Vierailija

Hei!
    Täällä 38 v. yh-äiti Valkeakoskelta. Pojat 12 ja 14 v. Heillä jo omia menoja ja omat kaverini ovat kadonneet kuka minnekin, joten kaipaisin "likkakaveria" kenen kanssa voisi jutella asoista, harrastaa ja viettää aikaa esim. ulkoilun, teatterin, leffan tms. mukavan merkeissä ja käydä vaikka joskus ravintolassa tanssaamassa. Olen luotettava, rento, alkuun ujohko mutta tutussa seurassa uskallan kyllä sanoa mielipiteeni ja pitää hauskaa, ilman alkoholiakin. En polta enkä juuri käytä alkoja. Kissoja löytyy pari kappaletta ja koirakin joskus ollut, joten eläinrakas olen myös. Olisi kiva jos olisit lähialueelta niin voisimme tavata helpommin, toki autoilu lähikuntiinkin onnistuu. Ja tietysti jos sinulla olisi saman ikäisiä lapsia niin sekin olisi mukavaa, voisi välillä tavata isommallakin porukalla. Ota yhteyttä niin tutustutaan lisää!
    T: Vilma/ [email protected].

7. Sasa83 Vierailija

MoreGoodFriends!

Olen 29-vuotias tyttö ja muutin Tampereelle muutama kuukausi sitten En tunne täältä ketään muita ku miesystäväni ja sen vanhemmat ja sen pikkuveljen, joten oisi ihan huippua saada uusia ihmisiä ja kunnon kavereita elämään jotka ovat vähän edes samanhenkisiä ku tyylisiäki ku itsekin eli iloisia, kilttejä, rehellisiä ja hauskoja ihmisiä, ehkä vähän meneväisiäkin,jotka osaavat pitää itsestään huolta ja jotka osaavat pitää myös hauskaa..:) Muutama hyvä ystävä jäi vanhaan kaupunkiin ja monet muut kaverit olivat jo niin perhe-elämänsä pauloissa että välit jäivät väkisinkin....
    Minulla ei ole lapsia, tykkään hurjasti käydä kaikkialla ja tykkään monista monista asioista kuten matkailusta, kesästä(inhoon talvea), hienoista vaatteista,meikeistä, shobbailusta,juhlista,hauskanpidosta,(baareissa joskus kierrellä),nauramisesta,liikunnasta..terveys ja hyvinvointi on sydäntä myös lähellä...en polta, mutta olen joskus kaua sitte polttanut ja käytän alkoholia kohtuudella, mitä nyt joskus saattaa mennä ehkä vähän yli jos on ollu ihan liian hauskaa..:)

Jos tunnistit itsesi samankaltaiseksi tai muuten vaan kiinnostuit ni postia vaan tulemaan osotteeseen [email protected]

8. Lila Vierailija

Olen opiskellut Oulussa vuoden verran, mutta ystäviä ei ole löytynyt vielä montaa. Tuntuu, että näin vanhempana on hirmu hankalaa löytää uusia ystäviä. Muita "kohtalotoereita"? :)

Olen siis 23-vuotias ja toivoisin löytäväni päälle parikymppisiä tuttavuuksia, joiden kanssa keksiä kaikkea mahdollista. Keksitään uusi yhteinen harrastus, lähdetään reissuun, eksytään yöelämään tai notkutaan tuntikausia kahvikupin äärellä jakaen sisimpiä tuntoja toisillemme tai vain "kikattaen" turhanpäiväisyyksiä.

Pistä rohkeasti sähköpostia tulemaan osoitteeseen [email protected]

Odotellen, Lila

9. ellutti20 Vierailija

niin olisi kiva tututstua olen 20 vuotias kotkasta muutanut tänne olen asunnut puoli vuotta minulla on 3 vuotias poika ja olisi kiva saada itselle seuraa :)

10. Antti Vierailija

11. Hei,

Olen vastikään Lahteen muuttanut 26-vuotias nuori nainen. Minulla ei ole Lahdessa vielä juurikaan tuttuja, löytyisiköhän ystäviä tätä kautta? Käyn säännöllisesti Helsingissä, joten siellä voisimme myös tavata.

Kiinnostuksenkohteitani ovat terveys, psykologia, akupunktio, eläinten hoito ja lasten kasvatus joitakin mainitakseni. Tykkään keskustella erilaisista aiheista. Myös kävely- tai juoksulenkille voitaisi lähteä yhdessä.

Jos haluat tavata (tai kirjoitella), ota yhteyttä: kotiope86 (miukumauku) suomi24.fi

12. Anne28 Vierailija

Moikka,

Olen 28vuotias ja muuttamassa Espooseen helmikuun alussa. Olisi mukavaa tutustua uusiin ihmisiin. Tykkään lenkkeillä, kahvitella, käydä leffassa, kirppareilla, shoppailla, välillä juhlimassakin ja mitä vain tulee mieleen.
    Olen sosiaalinen, iloinen, yllytyshullu, räväkkä ja puhelias.
    Kirjoitelkaahan ja keksitään yhdessä kivaa tekemistä!!:)

[email protected]

13. aamu82 Vierailija

Moi!

Olen kolmekymppinen, avoliitossa oleva nainen. Olen suht äskettäin muuttanut tälle puolelle Suomea ja etsinkin nyt uusia ystäviä Kuopio-Leppävirta-Varkaus-akselilta. Käyn tällä hetkellä töissä Kuopiossa ja kaipailisin vapaa-ajalle kaveria kaikkeen kivaan menoon. : ) Ois mukavaa käydä yhdessä kaupungilla pyörimässä, erilaisissa tapahtumissa ja joskus ehkä bilettämässäkin. ; )

Luonteeltani olen aito, rehellinen ja luotettava. Olen hyvin lämminsydäminen ja empaattinen ja inhoan pahantahtoista juoruilua. Olen "perusrauhallinen" ihminen, mutta oikeassa seurassa osaan myös heittäytyä ja irrotella. ; )

Harrastan mm. lukemista, kulttuuria, salilla ja lenkillä käyntiä sekä olen hyvin kiinnostunut luonnosta ja eläimistä. Minua kiinnostaa myös erilaiset yhteiskunnalliset aiheet, psykologia, antropologia ja historia ja yleensäkin se, että miksi me ihmiset ja maailma on sellaisia kuin on.

Jos tuntuu, että haluaisit ystävystyä kanssani, laita viestiä [email protected]. : )

14. Minttu Vierailija

Olen 28-vuotias parisuhteessa oleva nainen ja asustelen pk-seudulla. Tarkemmin siis Lohjalla. Haluaisin tutustua uusiin ystäviin kaiken kivan merkeissä. Esim. kahvittelua, shoppailua, leffoja, teatteria yms. taivas on rajana. Toivottavasti otat rohkeasti yhteyttä minttu-06(at)hotmail.com niin pääsemme tutustumaan lisää.

15. Orava Vierailija

Moi Mimmiskä!
    Voisitko kirjoittaa minulle? Etsin tosiaan tosiystävää. Olen 32-vuotias Helsinkiläinen nainen. Lopetin opiskelut just, teen vielä vähän lopputyötä, mutta työelämä kutsuu. Seurustelen ja etsin hyviä uusia ystäviä, mielummin pitemmäksi aikaa. Olisi mukava kirjoitella ja tavat sitten kun on sopiva aika siihen, muutaman kirjoittelun jälkeen. Kaikki muutkin jotka lukevat ja tarvitsevat uusia ystäviä, kirjoitelkaa!
    osoitteeni on: [email protected]

16. lellu Vierailija

Täällä 28 v nainen etsii myös kavereita, olen Lappeenrannasta. [email protected]

17. Nainen82 Vierailija

Hei Satu!
    Olen 31-vuotias Helsinkiläinen nainen.
    Haluaisin saada uuden ystävän, oletko kiinnostunut kirjoittelemaan muutaman kerran ja sitten lähtemään kaupungille kahville?
    Kirjoita minulle osoitteeseen [email protected]

18. Nainen82 Vierailija

Hei!
    Olen pian 32v. Helsinkiläinen nainen.
    Etsin uutta ystävää. Haluaisitko kirjoitella muutaman kerran
    ja lähteä sitten kahville?
    Kirjoittele minulle niin kerron lisää.
    [email protected]

19. Joulukuusi Vierailija

Hei Mimmiskä!
    Kirjoitelin sinulle, mutta varmuuden vuoksi: Olen siis 31v. Helsinkiläinen nainen.
    Olisi mahtava saada uusi ystävä. Kirjoittelisitko minulle osoitteeseen:
    [email protected]
    Kaikki muutkin lukijat, kirjoitelkaa vain!

20. melisei Vierailija

Olisi kiva löytää Järvenpäästä tai lähipaikkakunnilta lenkkeily tms. kaveria. Olen vähän alle kolmekymppinen kahden lapsen äiti. Noin vuoden olen asunut Järvenpäässä, mutta minulla ei ole täälläpäin ketään tuttuja. Juttuseuraa aina välillä kaipailisi, ja jos vaikka löytyisi semmoinen tosi ystävä joskus niin olisi tosi mukavaa.

21. [email protected] Vierailija

moi mitä kuluu?kuluu ihan hyvää olen 38 vuotias nainen minä harrastan uimista ja kirjeitten kirjoittamista ja kävelyä millainen ilma siellä on ?ulkona on hyvä ilma ja aurinko paistaa taivaalta +12 astetta lämminttä oletko töissä jossakin nyt ystävä minä käyn neljänä päivä töissä työkeskuksessa millaisia tv ohjelmia tykät katsoa nyt ystävä minä tykkään katsoa salatut elämät ja uusi päivä tv sarjoja millaista musikia tykkäät kuunnella nyt ystävä ?min ä tykkään kuunella suomalaista iskelmä musikkia kirjoiitele postia minulle terv petra

22. annertete Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hyvä deittisivusto - https://be2.fi Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Last edited: 30.10.2020

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri