liikkuuko toi Anette Abbamaisesti? Yle extralla väittivät niin...http://www.youtube.com/watch?v=AvReGMv3KhI
Ja mikä kirjotushärö :ashamed:
Ja mikä kirjotushärö :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:miksei heviä laulaessa saisi hymyillä?
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:niin miustakii piristää vähän meininkiä...ei tuo niin hevi-biisi ole jottako pitäs persiistä revästyn näkönen olla. Ymmärsin kyllä että tuo liikehtiminen ois abbamaista???
myä ainaski miehen kans revettii ku toi video nähtii!
muija hyppii ja keikkuu siinäku joku idols-voittaja, hahah!
ja takana pojat niiiin vakavaa. ja sit tää ämmä hyppii siinä ku punahilkka joka on lähössä sienestämään![]()
no EI MITTÄÄN, kunhan mielipiteitä kyselen ja utelen, peikkoAlkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:niin miustakii piristää vähän meininkiä...ei tuo niin hevi-biisi ole jottako pitäs persiistä revästyn näkönen olla. Ymmärsin kyllä että tuo liikehtiminen ois abbamaista???
no mitä sitten jos on? eihän se pahalta näytä. mieluummin minä tuota katon kuin naamansa valkoiseksi maalanneita mörköjä kurkkuäänillä örisemässä naama norsunketulla![]()
en tienny ja joku muu on tainu sit tietää ku noin väitti....Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Tiesittekös, että ko. laulaja on laulanut ABBA covereita ennen nigthwishiin liittymistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mutta siis asiaan eli mielestäni tuo Anette on ihan ok laulaja mutta nyt Nightwish on ihan samanlainen kun 100 muuta samanlaista naislaulajalla varustettua hevi bändiä ja noista biiseistä ikävä kyllä kuuluu se että ne on tehty tarjalle sano kuka mitä sano... Anette on vaan korvike joka otettiin kun parempaa ei löytynyt...
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:..... Diggasin itsekkin Tarjaa ja toivon vielä, että hänestä saa kuulla raskaamman musiikin puolella jatkossakin.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:..... Diggasin itsekkin Tarjaa ja toivon vielä, että hänestä saa kuulla raskaamman musiikin puolella jatkossakin.
Epäilen että ei kuulla, Tarja meinaan ei koskaan ole ollut hevifani...Nyt tekee sitä mistä itse tykkää. Voihan olla että mieli muuttuu, mutta tuskin...
Hei, onko teillä viikon päästä lauantai vapaa???? Jos piknikkiä????![]()
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:no EI MITTÄÄN, kunhan mielipiteitä kyselen ja utelen, peikkoAlkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:niin miustakii piristää vähän meininkiä...ei tuo niin hevi-biisi ole jottako pitäs persiistä revästyn näkönen olla. Ymmärsin kyllä että tuo liikehtiminen ois abbamaista???
no mitä sitten jos on? eihän se pahalta näytä. mieluummin minä tuota katon kuin naamansa valkoiseksi maalanneita mörköjä kurkkuäänillä örisemässä naama norsunketulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:mä en sitten yhtään tykkää tosta laulajasta.. aivan hirveä ääni.. ei edes laula samallalailla ku turunen ja turunen oli paljoooooon paljooooon parempi