Uusinta: Miehen pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
Anneli
Sorry, tein näin koska tätä on hirmu vaikea seurata, kun otsikot ei pysy päällä.

Mutta halusin vain kertoa, että mun sisaren miehellä on pienin penis minkä olen koskaan näkenelläkään nähnyt. Monet saunakerrat ja mökkiuinnit olen heidänn kanssaan ollut ja aina se vaan on yhtä pieni. Ehkä ihan suoraan saunanlauteilta siihen ilmestyy pari senttiä vartta. Muuten se on pelkkä pikkuruinen terska, joka näyttää olevan suoraan pussien päällä kiinni.
Juhlakunnossa en ole sitä nähnytkään. Sisareni sanoi kerran pikku pierussa, että olenko huomanut miten pieni se on. Vastasin, ettö tottakai olen huomioinut.
Hän häpeää sitä aivan mielettömästi, koska on saanut kuulla erinäissä vihjailuja sieltä täältä. Mä en pilkannut yhtään sitä, mutta kyllä käy siskoa sääliksi.
Se kuulemma kasvaa ihan kivasti kiihottuessaan, mutta ei siitä koskaan mitään varsinaista panovehjettä tule.
Sikstoisekseen ei sitä voi mennä sanomaan kenellekään,. että nyt se tuollainen, mutta kasvaa siitä kyllä. Hetihän sen arvaisi jokainen, että se on kipeä paikka.
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
Pertsa
Tässä faktaa:

""On hyvä tietää, että siittimen koko ei korreloi seksuaaliseen tyytyväisyyteen. Ranskassa tehdyssä tutkimuksessa (yht. 904 miestä) velton siittimen keskimääräiseksi pituudeksi saatiin 10.2 cm (mittaus häpyluun alareunasta siittimen kärkeen). Täydessä erektiossa olevan siittimen mitta oli keskimäärin 14.5 cm (vaihtelu 9 - 19 cm). 76 %:lla miehistä siitin oli mitaltaan 12 - 16 cm ja ainoastaan 12 %:lla siitin oli pitempi kuin 16 cm. Erektiossa olevan siittimen ympärysmitta tyvessä oli keskimäärin 11.2 cm (vaihtelu 9 - 15 cm) ja kärjessä 11.0 cm (vaihtelu 8 - 14 cm). Tutkimusten mukaan siitin on pieni silloin, jos sen pituusmitta veltossa asennossa on alle 7 cm. Siitintä voidaan suurentaa joko kirurgisesti tai venytyslaitteella (AndroPenis-laite). Mikropeniksen syyt vaihtelevat. Syiksi on esitetty testosteronin puute sikiön kehityksen aikana kohdussa, geneettinen virhe (genetic make-up) tai androgeenien vaikuttamattomuus (androgen insensitivity).""
 
kokemus sekin
olen törmännyt samallaiseen nappivehkeeseen, pallien päällä vain tyhjä rengas ja vielä isolla miehellä. meinas nauru päästä kun sen alasti vehje levossa näin, oli niin koomisen näkönen kun oli väärää kokoa miehen ulkonäköön ja itsetuntoon nähden. no, ei se siitä paljon kasvanut ja sillä on joku ihme tiukka kiinnike vielä joka vetää puolestavarresta pallien sisään ja sille on tehty ympärileikkauskin kun esinahka kuulemma oli niin tiukka ettei seksistä tullut mitään. mies on vielä todella seksuaalinen ja täys naistenmies. ei voi kun nostaa hattua että on pokkaa moista vehettä esitellä. se mies ei sääliä kaipaa, pettää siippaansa minkä ehitii.
 
kokemus sekin
lisäyksenä vielä; ulkonäkö pettää, sillä miehellä on iso nenä, vielä isommat korvat, vahvat kädet ja tosi-isot jalat, on pitkä ja vaikutusvaltainen itsevarma mies. ikävää että ulkonäkö antaa väärän viestin eikä jalkojen välissä olekaan mitään.
 
joopa
Tapasin fiksun kaverin, mutta sillä on kun kynä. Järkyttävää ! Ei tule mitään. En edes voinut ihailla sitä, niin kun miehille pitäisi tehdä. Vaikka ei koolla pitäisi olla merkitystä, mut jos kynä on. Hoh hoijaa.
 
Kati
Kyllä hävetti, kun oltiin kavereiden kanssa mökillä ja miehet tulivat hönöpäissään saunakaljoja hakemaan alastomina meiltä tyttöystäviltä ja naisilta. Muiden miehillä komeat penikset upeasti heiluivat ja heilahtelivat, mutta minun miehelläni on niin pieni, ettei sitä juuri karvojen keskeltä erota. Muut naiset katsoivat miestäni ja sitten minua säälivästi. Olisin halunnut vajota maan alle häpeästä. Tämän jälkeen yksi nuorempi nainen vielä kysyi jotain seksielämästämme. Vastasin jotain epämääräistä. Täytyy laittaa mies kiertoon. Ei taida tulla mitään...
 
Heli
Voivoi, kylläpäs kulostaa tutulta.
Juuri tuollaisten tilanteiden takia teen vaikka mitä, että nää saunareissut ei toteudu.

Meillä tosiaan kokoluokka on varmaan suht samaa kuin Katilla ja Annelin sisarella.
Eritoten saunassa kun lämpö ulkona lakkaa vaikuttamasta ja tosiaan esim kävellään keittöön kaljaa hakemaan, niin sinne se häviää pallien yläpuolella olevaan pesäänsä. Ehdotin kerran, että jos ajetaan karvat siitä ympäriltä, että tulis ikäänkuin esille. Huono veto, siitä tuli vielä säälittävämpi, kun se näkyi, ei voi edes kuvitella sen olevan isompi.

Tuon maanvajoamisjutun olen itse saanut tuntea vuosia sitten. Olimme kanssa tuttavien mökillä ja me naiset oltiin verannalla, kun miehet oli rannassa saunalla. Oltiin otettu viiniä ihan mukavasti ja äkkiä mökin emäntä hönöpäissään keksi muka hyvän jutun. Kun miehet meni uimaan, niin juostaan rantaan katsastamaan äijien munat kun ne nousee vedestä, että kenellä on komeimmat ja isoimmat. Tähän väliin pitää sanoa, että emäntämme halusi rantaan siitä syystä, että hänen miehellään on kuulemma valtava kalu ja vielä ympärileikattu.

No minä heti sanoin, että ei mennä antaa saunoa rauhassa, mutta viini oli tehnyt tehtävänsä, eikä meitä jäänyt kuin kolme siihen verannalle, kun muut hilppaisivat laiturille lasit kourassa. Ai sitä kikatusta ja arviointia, kun miehet yksi kerrallaan nousivat vedestä aploodien saattelemana. Toivoin niin, että mieheni ei olisi noussut vedestä, mutta kun hän ei yhtään osaa hävetä pientä nakkiaan. Tiedän että uinnin jälkeen se on kaikkein pienimmillään ja lähes olematon.
Kikatus ja aploodit loppuivat kuin seinään, kun näin, että mieheni nousi ylös. Aika äkkiä naiset hipsivät takaisin verannalle ja katselivat vaiti toisiaan.
Eräs verannalle jääneistä kysyi, miltäs käärmenäyttely näytti, niin vastaukset olivat luokkaa ""ihan hyvältä"". Komeita kaluja. Mutta säälivistä katseista näin, että ei nyt ihan kaikilla sentään.
Sen jälkeen kaluista ei sitten puhuttukaan, ainakaan minun kuullen.

Asiasta toiseen. Näin tänään uutisen, että peräti reilut neljäkymmentä prosenttia naisista juttelee ystävättäriensä kanssa sänkykavereidensa kalujen koosta.
Ihmettelen.
 
pienten ystävä
mun edellisellä poikaystävällä oli niin iso muna, ettei seksi oikein sujunut. ajatuskin takaapäin hirvitti.

vaihdoin miestä ja nykyinen on tosi pienimunainen, mutta osaa käyttää sitä hyvin ja muutenkin tosi seksuaalinen. nautin seksistä mielettömästi hänen kanssaan!

kyllä se on miten sitä käyttää, eli pienimunaisetkin voivat olla mahtavia rakastajia!!
 
Tyytyväinen
Hyviä juttuja :) Uskon kyllä että naisia hävettää pienimunaisen miehensä puolesta, minua ainakin hävettäisi. Minun mieheni on taas aina ollut se, jonka munan koosta vitsaillaan, koska se on niin suuri ""levossakin"". Eikä harmita yhtään, sillä vehkeellä on helppo pitää nainen tyytyväisenä. Kokemuksia pienimunaisistakin miehistä on, en ikinä alkaisi suhteeseen sellaisen miehen kanssa, koska myös seksi on minulle tärkeää ja on niin fakta että pienellä munalla et saa sellaista tyydytystä kuin isolla, vaikka kuinka osaisit sitä käyttää.Joka muuta väittää, taitaa itseltä löytyä pienimunainen mies :)
 
Metsuri
Edellinen kirjoittaja on todella oikeassa. Lapsellista touhua. Aikuiset akat täällä tirskuvat miehiensä pienille vehkeille.

Jos nykyinen mies ei tyydytä, niin vaihtakaa mies uuteen ja sellaiseen, jolla on isompi meisseli.
 
Eleonoora
On ollut pari pienempää kalua omaavaa miesystävää, ja positiivisena puolena täytyy sanoa, että niiden kanssa voi harrastaa peppuseksiä. Isompi kun ei miellyttävästi ole sisään mahtunut.

Täytyy myös kertoa, että nykyisen rakastajani penis on kyllä varsin miellyttävä, ihan keskimittainen, mutta terska on mahtavan paksu mötikkä. Kyllä tekee hyvää ja näyttääkin älyttömän kiihottavalta. Ainoa huoli tässä miehessä on, että hän on yli 10v vanhempi (eli yli 40) ja seisokki ei ole aina parhaimmillaan, eikä ole toiveita useammasta panosta peräkkäin. Onneksi osaa käyttää myös suutaan ja käsiään, joten tällainen kyltymätön kolmekymppinen nainenkin pysyy tyytyväisenä.
 
m50
Te ootte kaikki keskustelijat vissiin niin nuoria ettette tajua mitä piilotettua rasismia tuollaiseen ajatteluun sisältyy.
Jos jollakin on iso nenä, hörökorvat, kyhmy selässä tai vaikka toinen käsi surkastunut, miksi sitä ei ei naureta julkisesti saunaporukoissa? Esittämänne logiikan avulla pitäisi nauraa. Tai vaikka sille että kehitysvammainen tulee pyörätuolissaan ""arvosteluraatinne"" eteen.
Natsi-Saksan aikoinahan annettiin mittoja ja määreitä sille mikä on ""arjalaisen rodun"" mitat täyttävä ihminen. Muut ihmiset vähemmän hyviä, jos eivät sitten suoraan kuolemantuomion arvoisia syntyneinä väärän rotuisiksi.
En tiedä oliko Natsi-Saksan säännöstössä peniksen minimipituudelle esitetty arvoa mutta kyllä tällainen pituuskeskustelu on minusta sitä samaa ajattelua. MUKA ETTÄ JOTKUT IHMISET OLISIVAT AUTOMAATTISESTI PAREMPIA KUIN TOISET KUN VAAN SATTUVAT MITOILTAAN OSUMAAN JOHONKIN TIETTYYN KATEGORIAAN.

Eiköhän nyky-yhteiskunnassa pitäisi ihminen yrittää hyväksyä sellaisena minkälainen tämä on.
 
N42v
Ihan pakko todeta tähän väliin, että koskaan ei ole minkään kokoinen kalu ollut sänkyhommissa liian pieni. Liian isoja on kyllä sattunut kohdalle.

Sillä ei ole mitään merkitystä miten isolta ja mahtavalta levossa näyttää, keskimäärin itse teossa kaikkien kalut on suurinpiirtein saman kokoisia.

Erittäin pienimunaiset miehet ovat usien erittäin hyviä muissa asioissa esim. suuseksissä. Tärkeä pointti, koska se varsinainen akti ei nyt niin tärkeä ole eikä aina anna naiselle juurikaan mitään.

Aivan älytöntä vertailla.
 
n35
Aivan samaa mieltä kuin edellinen.

Vaikka pilke silmäkulmassa näistä kirjoitellaan ja luetaan ja keskustellaankin livenä, silti mun mielestä on loukkaavaa ja toisen kunnioituksen puutetta alkaa kategorisoimaan ihmisiä jonkun syntymässä saamansa fyysisen asian perusteella.

terv. pienirintainen ja isopehvainen nainen ;-)
 
Heli
katjuska

Kyllä se on kyynelvettä silmissä siinä vaiheessa, kun vedenpinnan tavoittaa ruusunnuppu. Vaikkei kukaan sano mitään, se jotenkin vaan huutaa pään sisällä.
Ei sitä voi sellainen ihmine tietenkään kuvitella oikein, jolla se ei ole karua arkea.

Nyt en missään nimessä tarkoita sitä, että haluaisn vaihtaa isompikaluiseen. Meillä menee sen pikkuisen kanssa oikein hyvin ja se riittää minulle jatkossakin.
Heikon itsetuntoni takia vaan koen suunnatonta häpeää hänen puolestaan.
 
ruusu
Tunnet häpeää??

Mene terapiaan. Mene ihan oikeasti terapiaan. IHAN AIKUISTEN OIKEESTI. Mene Heli terapiaan.

Jos sinua hävettää miehesi pikku-nakki, et voi rakastaa häntä. Älä elä sellaisessa liitossa. Hänen takia. Satutat miestäsi pahasti noilla lapsellisen tyhmillä, rasistisilla ja aivan älyttömillä , hävettävillä jutuilla.

Mieti nyt Heli, sinä häpeät miehesi nakkia, ja kaikki nauravatkin sinulle?? Katso peiliin, ja jätä mies jollekin onnellisemmalle... tissisi ovat varmasti ihan mielettömän isot? Aivosi eivät ainakaan.

Tyytyväinen ja miehestään ylpeä rouva
 
dfssdf
Eikö ne pienimunaiset miehet voisi tehdä niitä jormaa kasvattavia ilmaisia harjoituksia, joita netistä löytää kun vähänkin etsii? En ole alan asiantuntija, mutta muutamaa keskustelupalstaa vilkaistuani olen vakuuttunut että se oikeasti toimii eikä ole mitään huuhaata. Tulokset tietenkin vaihtelevat yksilöstä riippuen, joillakin on jäänyt tulokset melko vähäisiksi ja toisilla on tullut huomattavia tuloksia, jopa yli 10 cm lisää pituutta parissa vuodessa ja samalla sopivasti lisää paksuutta.

Tässäkin keskustelussa huomaa että pienimunaisuus aiheuttaa ""kärsimyksiä"", sekä naisille että niille miehille. Jokainen saa olla mun puolesta niin pienimunainen kuin haluaa, mutta ajattelin vaan sanoa että moni mies saattaisi olla myöhemmin tyytyväisempi jos viitsisi nähdä sen vaivan ja ""kasvattaisi"" jormansa kuntoon, eikä vain rakentaisi itsetuntoaan hyväksymään itseään pienijormaisena.
 
Eleonoora
Ensin sanot, että liian isoja on sattunut kohdalle ja sitten väität että itse teossa kaikkien kalut on suurinpiirtein saman kokoisia. Tässä on nyt _pieni_ ristiriita.

Lisäksi olet sitä mieltä, että varsinainen akti ei anna naiselle juuri mitään. ???? Kertonee jotain pienimunaisista miehistäsi. Varsinainen akti on parasta kun saat sopivan peniksen sisääsi, usko pois. Kannattaisiko laajentaa otosta?
 

Yhteistyössä