Uusinta: Miehen pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
Rekku
Tuo ei pidä paikkaansa, että pienimunainen mies olisi erityisen väkivaltainen naista, tai yleensä ketään, kohtaan ?
Vai onko todettu, että esim raiskaajat olisivat keskimääräistä heikommin varustettuja ?

Eri asia on tietenkin se, että jos vaimo jatkuvasti vittuilee ja nalkuttaa miehensä pienestä kalusta, niin saattaahan siitä tappelu tulla.
Parempi olisi sellaisen naisen lähteä vikkelästi etsimään itselleen sitä isomunaista miestä, jos sellaisen löytää ja sille kelpaa?

Lähtökohtaisesti pidän pienimunaisia miehiä ehkä jopa hieman keskimääräistä rauhallisempina ja sovittelevina. Kun ei testosterooni koko ajan ryöpsähtele yli.
 
suppo
jumalauta et on typerää jengii tääl:D jokasele varmaa löytyy joku jonka kaa nauttii seksistä ja jos on pieni muna ni se on pieni ei se siitä mihinkää muutu niiku ei löysä pillukaan pahemmin pitää vaa oppii elää sellasena ku jumala on meiät luonu mut on kyl vähä tärkeempiäki asioita ku vatvoo kullin koosta älkää jumalauta ihmiset olko nii vitun taunoja seksi on kaunis asia antakaa naiset pienikullistenki nauttia siitä älkääkä solvatko niitä maanrakoon:))
 
Mies
Kokemus sanoo, että kaikille ei välttämättä ole sopiva, mutta useille - ja useimmille kyllä. Sitä välillä käy mielessä ,että kuinkahan on. Mutta kun riittävän moni on yrittänyt pitää kiinni niin on se uskottava että ei pelin hyperkoko ole tarpeen ja jälkikasvutkin on hyvin järjestynyt. Varmaan muista avuista on apuja, enkä tarkoita suu tai sormipeliä vaan hyvää itsetuntoa, kuntoa ja reipasta mieltä.
 
euro
Orgasmiherkin nainen sai aluksi yli 20, ehkä jopa yli 30 orgasmia kanssani, ja tämä on nykyinen vaimoni <3 Nykyään hän saa tosin vain siinä 6-12 kertaa, mutta seksi on kuitenkin parempaa kuin koskaan. Kaikista vähinte orgasmiherkin partneri, joka minulla oli joskus lähes 20 vuotta sitten, sai hänkin parhaimmillaan tuon 6 kertaa aktin aikana. Minulla ei olekaan koskaan ollut lyhyitä seksisuhteita, vaan seksi on ollut osana pidempää pari-/seksisuhdetta.

Ja minulla ei ole kuin peruskalu..että se siitä koosta. Eurokoko riittää monille, kun opettelette sitä käyttämään, ja kestätte kauemmin kuin 5 minuuttia.

Hehe, joo euronormi riittää kyllä sen tiedän kanssa, mutta sulla on kyllä pitänyt olla ruutuvihko ja tukkimiehen kirjanpito jos noin olet laskenut. Oma kokemus sanoo ettei niitä parin kerran jälkeen enää lasketa tai erottaako sitä edes milloin alkaa ja miloin päättyy. Kun oikein vaan saadaan rauhassaja pitkään olla niin mennään jo muissa maailmoissa ja molemmat vaan hymyillään tytyväisenä.
 
Viimeksi muokattu:
tämä
Alkuperäinen kirjoittaja tätsykkä;6099984:
siis tähän alkuperäiseen totean:

JOS nainen hoitelee alapään-lihaksensa kuntoon, niin helvetin väliä ei ole miehen pilin koolla. kyllä te ootte tyhmiä, jos muuta kuvittelette.

muutamalla, muutaman minuutin päivittäisellä harjoituksella saatte alapäänne sellaiseen kuntoon, että ihan sama minkä kokoista moloa saatte. (ja miehennekin vielä nauttivat).

jos ette muuten älyä, synnyttäkää vaikka muksu, kyllä teille synn.laitoksella ennen kotiinlähtöä opetetaan, miten saada lihakset kuntoon. ja sitä myötä paaaaljon iloa alapäästänne (ja niin helpolla)...

ja siis, että pitää miehen puolesta hävetä. mies itse ei siis älyä hävetä, kun kehtaa ihan ilkosillaan tulla uimasta akkaväen katsellessa?... hallelujaa.

jos muuta iloa en ap:lle tästä saa annettua, niin opeta siskosi ja itsesi treenaamaan itsesi, ei ole väliä miehen pilin koolla. häpeän tunteillesi ei voi mitään.


Niin on. Hyvältä tuntuu kun nainen saa lujan puristuksen warresta, molemmista, takuusti, hyvältä !
 
Iidukka
Kyllä tätä viestiketjua lukiessa tuli mieleen miten onnekas olen, kun omalle miehelle on siunattu suunnaton elin n____n

Eikä sitä päällepäin uskoisi, minun pituinen, vähän isommat kädet, no kohtuuisot 43 jalat, nenä ja korvatkin ihan normikokoa. Että en olisi ensikatsomalla osannut arvata.

Eli ei sitä voi aina ulkonäön perusteella arvioida peniksen kokoa.
Itse suosittelen testikierrosta ennenkuin alkaa mitään vakavampaa suunittelemaan. Ettehän te ihmiset autoakaan osta ilman koeajoa :D
 
huolestunut7
olen kuullut että kun karvojen kasvu alkaa, peniksen kasvu alkaa viimeistään vuoden kuluttua siitä. itse olen 14v ja karvoja tuli jo 12v jouluna, ja penis on vielä yhtä pieni. olen jokseenkin huolestunut vaikka tiedän että ei se kai nyt paha asia ole? pitäisikö olla huolestunut, vai eikö syytä huoleen?
 
martuuki
Joo, meillä kanssa nuo saunareissut on vähän ongelmallisia olleet, ei niinkään että itse häpeäisin mieheni penistä, vaan hän itse tuntuu pitävän sitä pienenä. Kokoa emme ole mittailleet, mutta kyllä tuo levossa mukavasti roikkuu, ja erektiossa tuollainen normi kondomi on napakka päällä, ja tyveen jää muutama milli niin että kumi ei yllä, minulle oikeinkin sopivan kokoinen meisseli, ja tuolla muuten sain sen elämäni ensimmäisen orgasminkin. Itse olen 5 eri penistä nähnyt erektiossa, ja tämä on kyllä niistä paras, ei se kaikista isoin, mutta lähellä kyllä, tässä vaan on se paksuus joka saa minut tuntemaan täydeltä. Ongelma on lähinnä se että olen miehellenikin kehunut tuota kokoa niin erektiossa, kuin myös maininnut sen olevan levossakin oikein silmää mielyttävä. Miehelleni silti tuntuu olevan ongelma se että ei kehtaa mennä kaveri porukalla saunaan, esim. mökillämme, ja varsinkin tilanne jossa joku toinen nainen sen saattaisi nähdä muotoutuu ongelmaksi. Kerran olimme tilanteessa jossa miehet säntäsivät meidän vaimojen silmien edestä alasti uimaan, ja mielestäni tuo oman miehen penis näytti olevan sieltä komeimmasta päästä, tuostakin miehelleni kerroin, mutta ei vain usko, sanoo että kyllä omin silmin näkee kuinka muilla on isompi... Mitäs tässäkin nyt sitten tekisi, että mies uskoisi sen peniksensä olevan oiekin hyvän kokoinen. Molemmilla meillä on ikää 30 vuotta.
 
Onnistuva mies.
Onko miestänne kiusattu peniksen pienuudesta?

Miksiköhän se oma penis pitäisi olla kaikkein suurin.
Ehkä silloin se saa eniten huomiota.
Mutta huomioidaanhan se pieninkin.
Naisen huomio on kaikkein parasta, vaikka se huomattaisiin pienuuden tähden.
Minulle ainakin naisen katse on tärkeä, ja maininta vaikka pienuudesta.

Voihan miehennekin hakea sitä huomiota väittämällä penistä pieneksi.
Hän siis hakee sitä kehumista tuollakeinoin, joten ihailkaa sitä jatkossakin.
 
Riippuu katsantokannasta
Nimimerkki "martuukille".

Miehesi tutkii ja näkee peniksensä pääsääntöisesti ylhäältä, ikäänkuin yläkulmasta. Muut näkevät taas miehesi kaluston edestä, sivulta, miten milloinkin. Uskoisin miehelläsi olevan vaan jonkinlainen vähättelyn tarve. Sanoisin että aikas komea patukka on miehelläsi jos päälle rullattu kondomi jää vajaaksi, on se erektiossa jo yli 18cm!! Ei ihan joka toiseltakaan mieheltä löydy.
 
alhaalta
jos pitää vielä kolmekymppisten parisuhteessa tyytyväisten miettiä tälläsiä pippelinpituusjuttuja niin kannattais ehkä vaihtaa partneria

huih: toinen on tyytyväinen, ja toinen häpeää saunan jälkeen naapureita...

voi tsiisus

ei ole ihminen apinasta näköjään kovin kauaksi kerinnyt
 
Rekku
Joo, meillä kanssa nuo saunareissut on vähän ongelmallisia olleet, ei niinkään että itse häpeäisin mieheni penistä, vaan hän itse tuntuu pitävän sitä pienenä. Kokoa emme ole mittailleet, mutta kyllä tuo levossa mukavasti roikkuu, ja erektiossa tuollainen normi kondomi on napakka päällä, ja tyveen jää muutama milli niin että kumi ei yllä, minulle oikeinkin sopivan kokoinen meisseli, ja tuolla muuten sain sen elämäni ensimmäisen orgasminkin. Itse olen 5 eri penistä nähnyt erektiossa, ja tämä on kyllä niistä paras, ei se kaikista isoin, mutta lähellä kyllä, tässä vaan on se paksuus joka saa minut tuntemaan täydeltä. Ongelma on lähinnä se että olen miehellenikin kehunut tuota kokoa niin erektiossa, kuin myös maininnut sen olevan levossakin oikein silmää mielyttävä. Miehelleni silti tuntuu olevan ongelma se että ei kehtaa mennä kaveri porukalla saunaan, esim. mökillämme, ja varsinkin tilanne jossa joku toinen nainen sen saattaisi nähdä muotoutuu ongelmaksi. Kerran olimme tilanteessa jossa miehet säntäsivät meidän vaimojen silmien edestä alasti uimaan, ja mielestäni tuo oman miehen penis näytti olevan sieltä komeimmasta päästä, tuostakin miehelleni kerroin, mutta ei vain usko, sanoo että kyllä omin silmin näkee kuinka muilla on isompi... Mitäs tässäkin nyt sitten tekisi, että mies uskoisi sen peniksensä olevan oiekin hyvän kokoinen. Molemmilla meillä on ikää 30 vuotta.
Pieni kulli ei "roiku" ( varsinkaan mukavan kokoisena" missään tilanteessa. Pieni kulli töpöttää velttona ja seisoo napakasti juhlakunnossa.
Jos miehelläsi olisi todella tuo pikkukalu, olisit varmaan saanut jotain kommenttia noilta vaimoilta.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Pieni kulli ei "roiku" ( varsinkaan mukavan kokoisena" missään tilanteessa. Pieni kulli töpöttää velttona ja seisoo napakasti juhlakunnossa.
Jos miehelläsi olisi todella tuo pikkukalu, olisit varmaan saanut jotain kommenttia noilta vaimoilta.
No ei se pienikään mitenkään huono ole, koska herättää huomion.

Ainakaan minulle pienuudesta mainitseminen ei ole loukkaus, vaan päinvastoin.
 
Viimeksi muokattu:
terska
Olen 15-v. poika ja kullini on lepotilassa n. 3 cm pituinen. Kun kulli seisoo, olen mitannut sen pituudeksi n. 6 cm ja läpimitaksi 1,5 cm. Onko minulla liian pieni, saanko koskaan naista vai valuuko koko elämäni hukkaan pientä kulliani runkkaillessa?
 
PienenKurkun vaimo
Onko miestänne kiusattu peniksen pienuudesta?

Miksiköhän se oma penis pitäisi olla kaikkein suurin.
Ehkä silloin se saa eniten huomiota.
Mutta huomioidaanhan se pieninkin.
Naisen huomio on kaikkein parasta, vaikka se huomattaisiin pienuuden tähden.
Minulle ainakin naisen katse on tärkeä, ja maininta vaikka pienuudesta.

Voihan miehennekin hakea sitä huomiota väittämällä penistä pieneksi.
Hän siis hakee sitä kehumista tuollakeinoin, joten ihailkaa sitä jatkossakin.

Ikävä todeta, mutta miestäni on kiusattu pienestä kalustaan. Ei tuntemattomien taholta juurikaan, mutta tutut ja puolitutut ovat katsoneet oikeudekseen mainita, kuinka hirvittävän pieni se onkaan.
Tämä nimenomaan lepotilassa, ei kait monikaan ole sitä juhlakunnossa nähnyt. Tosin ei juhlakuntokaan mikään naisen kaataja ole:(

Jaa miksi suurin? No paljon parempi se suurin, kuin pienin.
Kyllä olen todennut, tuttavapiireissä, että suuret penikset saavat eniten huomiota.
Pienikin penis saa huomiota ( kiusallista sellaista ), mutta eri tavalla kuin iso.
Etupäässä huomio tulee juuri naisilta, mutta kyllä miehetkin sen noteeraavat. Toki miehet yrittävät olla paljon hienotunteisempia kuin naiset.

En ole miehen kanssa asiasta jutellessa huomannut, että hän kokisi naisten huomion pelkästään miellyttävänä. Mieheni ei tietääkseni hae huomiota pienelle kalulleen, vaan yrittää parhaansa mukaan elää ja olla sosiaalinen sen kanssa. Liiallisen huomion hän kokee usein kiusallisena, koska ei kait kukaan innosta pinkeänä ihaile pienikokoista penistä ? Vai ?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä