Uusinta: Miehen pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sorry, tein näin koska tätä on hirmu vaikea seurata, kun otsikot ei pysy päällä.

Mutta halusin vain kertoa, että mun sisaren miehellä on pienin penis minkä olen koskaan näkenelläkään nähnyt. Monet saunakerrat ja mökkiuinnit olen heidänn kanssaan ollut ja aina se vaan on yhtä pieni. Ehkä ihan suoraan saunanlauteilta siihen ilmestyy pari senttiä vartta. Muuten se on pelkkä pikkuruinen terska, joka näyttää olevan suoraan pussien päällä kiinni.
Juhlakunnossa en ole sitä nähnytkään. Sisareni sanoi kerran pikku pierussa, että olenko huomanut miten pieni se on. Vastasin, ettö tottakai olen huomioinut.
Hän häpeää sitä aivan mielettömästi, koska on saanut kuulla erinäissä vihjailuja sieltä täältä. Mä en pilkannut yhtään sitä, mutta kyllä käy siskoa sääliksi.
Se kuulemma kasvaa ihan kivasti kiihottuessaan, mutta ei siitä koskaan mitään varsinaista panovehjettä tule.
Sikstoisekseen ei sitä voi mennä sanomaan kenellekään,. että nyt se tuollainen, mutta kasvaa siitä kyllä. Hetihän sen arvaisi jokainen, että se on kipeä paikka.
Kuulostaa näin pinimunaiselta tosi hyvältä toi sun kuristus. 692
 
Viimeksi muokattu:
Pikku Jorma
Mulla on tosi pieni pippeli, ja jostain syystä naisten säälivät katseet tuntuvat kiihottavilta. Parisuhteissa pyrin aina kompensoimaan pientä vehjettäni antamalla antaumuksellista suuseksiä partnereilleni jokaiseen mahdolliseen paikkaan. Kiitän kaikkia naisia jotka ovat antaneet minulle mahdollisuuden tähän, huolimatta pienestä munastani! En pysty kasvattamaan vehjettäni, mutta pystyn aina nuolemaan paremmin.
 
Semmosta
Minä teippaan aina semmosen ihonvärisen jatkovarren kun tiedän, että mennään saunomaan sellaisen porukan kanssa, jossa on mukana aivottomia naisia. Sitä ei kukaan huomaan, muuten kun levossa roikkuu 15cm pitkänä ja melko paksuna lötkönä. Ei edes vedessä kutistu, hieman turpoaa. Siinä on muut aivottomat vaimot/tyttöystävät ihmeissään kun nousen laiturille ja röyhistelen rintaa Kaikki katsoo hiljaa ja suu auki. Itse asiassa tällä tavalla voi testata naisten älykkyysosamäärän. Jos on kyttäämässä toisten munia niin siinä vaiheessa voi jo unohtaa koko ihmisen. En minäkään ole kyttäämässä naisten rintoja saunan takana, koska se on moukkamaista.
 
pilipeli
Meikäläisen pili on tavallisissa oloissaan niin pieni, ettei siitä ole näkyvissä oikeastaan mitään; katoaa ihopoimujen sekaan. Pissalla on oltava istuma-asennossa ja pisut valuu pitkin reisiä, kuten kuulemma vaimollakin. Pilistä valuu kaiken aikaa kirkasta "touhutippaa" joten housuissa on pidettävä suojaa. Pidän tavallisesti vaippahousuja, kun venttiilit ei aina oikein pidä, vaan saattaa lirahtaa helposti. ...että tällainen tapaus
 
vierailija
Olisi erittäin mielenkiintoista nähdä tällä kyseisellä palstalla spekuloivien naisten naamakertoimia. Onko näytön takana sitten kuitenkin trolli vai todellakin ulkonäönkin puolesta sellainen henkilö, jolla on varaa vähätellä miesten peniksen kokoa. En usko, sori siitä, arvon naiset.

"alle 15cm kepakol ei tee mitää, meikäl kelpaa vaa 20cm halko!" - Kyseisen ajattelumallin naiset, menkää itseenne, pohtikaa ja tulkaa sitten kertomaan tänne tuloksenne. Oletteko todella itse sen arvoisia, täydellisiä, että teillä on varaa pilkata miesten mittoja? Jos todella olette mielestänne niin virheettömiä, onnittelen teitä siitä. Olette saaneet lahjan, mutta onko se sittenkään niin merkittävä lahja?

Tämä palsta on vitsi, joka voi väärentää nuoren mielikuvaa seksuaalisuudesta. Onnittelen kaikkia keskusteluun osallistuneita (myöskin urpoja). Olette tehneet osaltanne historiaa.

No minäpä vastaan :)
Nään asian siten, että jos minä en kiihota miestä ( esim.mun pienehköt c-kupit ), niin toivon ettei mies tyydy muhun, vaan etsii daisarileidin! Ihan mitenkään veetuilematta, ei ole yhtään multa pois jos en jotakuta miellytä.

Mulle, ikänsä lantionpohjan lihaksia treenanneelle, vajaa 4-kymppiselle naiselle, pieni on kaikki alle 15cm. Paksuus on toki se tärkein juttu. Pieniä on koettu ja itselle täysin sopimattomiksi todettu. Toki olen aika yhdyntäkeskeinen mieltymyksiltäni.
 
vierailija
Sama täällä, kaksi kertaa on kokematon nainen luullut kymppi x kymppi naperoani isoksi
Sen ensimmäisen kanssa kerittiin jo vähän seurustellakin, kun neitoselle sitten valkeni totuus. Hän syytti minua siitä, että olin tavallaan valehdellut, kun en ollut oikaissut hänen luuloaan.
Surullista.
Pitääkö pienikaluisen miehen, totuuden nimissä kertoa kokemattomalla daamille, että varustukseni on sitten sieltä pienimmästä päästä ?

Pitää! Tietäessään totuuden, ja sen kertomatta jättäessä osapuilleen valehtelee.
 
vierailija
Heissan vaan kaikille tytöille ja joillekin pojillekin!

Minun miehen muna oli niin pieni, että päätettiin kaiken rehellisyyden ja häveliäisyydenkin nimissä poistaa mokoma katkarapu. Nyt on sitten reilusti pillumiehiä, minkä myös ensimmäisenä uusia ihmisiä tavatessaan ylpeänä kertoo. Seksikin on omasta puolesta helpmpaa, kun kumppanilla on samanlaiset vehkeet.

Ritva
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
vierailija
Orgasmiherkin nainen sai aluksi yli 20, ehkä jopa yli 30 orgasmia kanssani, ja tämä on nykyinen vaimoni <3 Nykyään hän saa tosin vain siinä 6-12 kertaa, mutta seksi on kuitenkin parempaa kuin koskaan. Kaikista vähinte orgasmiherkin partneri, joka minulla oli joskus lähes 20 vuotta sitten, sai hänkin parhaimmillaan tuon 6 kertaa aktin aikana. Minulla ei olekaan koskaan ollut lyhyitä seksisuhteita, vaan seksi on ollut osana pidempää pari-/seksisuhdetta.

Ja minulla ei ole kuin peruskalu..että se siitä koosta. Eurokoko riittää monille, kun opettelette sitä käyttämään, ja kestätte kauemmin kuin 5 minuuttia.
 
vierailija
kyllä oli noloa ku mentii duuni porukan kanssa sauna iltaa, nii pomolla on koko porukan pienin penis. Jätkäll on lihaksia kunnolla mutta pippeli on pieni ! Ja siinä oli oikein tuijotuksen kohde, kun minä kiihotuin nais tanssijasta ni pippeli oli erektiossa, mutta tämmöstä se miehen elämä on.
Minä en olis töissä jos pomola olis pienet Munat. Minä en tykkää pienimunsats miehe, saunassa miehen Munat arvostellaan minä katson toisten miesten Munat. Minulla on iso muna ja minä kusen saunassa lauteille
 
Sorry, tein näin koska tätä on hirmu vaikea seurata, kun otsikot ei pysy päällä.

Mutta halusin vain kertoa, että mun sisaren miehellä on pienin penis minkä olen koskaan näkenelläkään nähnyt. Monet saunakerrat ja mökkiuinnit olen heidänn kanssaan ollut ja aina se vaan on yhtä pieni. Ehkä ihan suoraan saunanlauteilta siihen ilmestyy pari senttiä vartta. Muuten se on pelkkä pikkuruinen terska, joka näyttää olevan suoraan pussien päällä kiinni.
Juhlakunnossa en ole sitä nähnytkään. Sisareni sanoi kerran pikku pierussa, että olenko huomanut miten pieni se on. Vastasin, ettö tottakai olen huomioinut.
Hän häpeää sitä aivan mielettömästi, koska on saanut kuulla erinäissä vihjailuja sieltä täältä. Mä en pilkannut yhtään sitä, mutta kyllä käy siskoa sääliksi.
Se kuulemma kasvaa ihan kivasti kiihottuessaan, mutta ei siitä koskaan mitään varsinaista panovehjettä tule.
Sikstoisekseen ei sitä voi mennä sanomaan kenellekään,. että nyt se tuollainen, mutta kasvaa siitä kyllä. Hetihän sen arvaisi jokainen, että se on kipeä paikka.
Minulla on myös pieni
 
Moro!

Itselläkin vehkeen koko vain 13cm ja ympärysmitta 11cm. Täytyy sanoa rehellisesti että näin 40 vuotiaana on jo ollut monia pidempiä suhteita ja niitäkin yhden illan juttuja muutamia. KOSKAAN ei ole ainakaan sanottu tai naurettu vehkeille ja seksi on ollut todellakin tyydyttävää. On annettu orgasmeja ja eräällekin kuulemma ensimmäisen kerran. Tuommoiset nosti silloin toki älyttömästi itsetuntoa. Otankin kyllä naisen huomioon muutenkin todella isosti seksissä.

Seksiä suhteissa on parhaillaan ollut useita kertoja aina päivässä pitkän aikaa. On parissa suhteessa itketykin seksin jälkeen kun on tuntunut vaan niin sairaan hyvälle molemmista. Ei minulla ole täällä mitään syytä valehdella ja aivan sama uskotteko minua vai ette, koska itse tiedän tapahtuneet asiat kuitenkin vuosikymmenten ajalta elämässäni parhaiten.

MUTTA, sen verran otan kyllä kantaa tähän nykypäivän nettideittailuun ja kokokeskeiseen keskusteluun.
Suoraan sanottuna tuntuu ihan SAATANAN pahalta lukea teidän monien naisten kirjoituksia, että vain isot vehkeet kelpaa. Kyllähän minä perkele ottaisin isomman vehkeen ihan vaikka vain teidän naisten takia JOS se olisi mahdollista mutta ei vain ole..

Myöskin tämä NYKYPÄIVÄN deittailu on niin ulkonäkökeskeistä, että olen sen takia ollut jo 6 vuotta sinkkuna. En yksinkertaisesti uskalla enään ottaa riskiä eron pelossa, kun kauanko sitä suhdetta kestää normaalina hauskana ja huomioonottavana miehenä kun ei ole tuota varustusta isompaakaan. En kestäisi YHTÄKÄÄN tilannetta jossa nainen vain toteaisi etten ollut tarpeeksi "iso" seksissä. Naisten on niin helppo löytää uusi nykypäivänä. Siksi rakastin sitä seurustelukulttuuria enemmän nuorena 2000 luvusta eteenpäin...enkä olisi koskaan uskonut, että tähän vielä tullaan.

On tämä sinkkuna olo kuitenkin ollut mukavaa ja rauhaisaa. Kaksi lastakin, tyttö ja poika on onneksi siunaantunut<3 Olisi kieltämättä kauheat paineet, jos nykypäivänä pitäisi löytää kumppani jolle kelpaisi ja tehdä vielä lapset.

Kaikesta teidän vaatimuksista ja haukuista huolimatta, olette naiset ihana piristys omassa elämässäni ja teitä on todella mukava katsella. Harmittaa, että itse ei enään pysty/uskalla vaan teidän seurasta nauttia pidemmälle..

Kaikkea hyvää kaikille miehillekin, koitetaan kestää ja etsitään ratkaisuja tilanteisiin joihin ei miehisyys tai uskallus riitä. Sinkkuus, ajatusmaailman muutos ja ymmärrys asioista miksi tähän on tultu/joutunut, antaa kyllä täysin tyydyttävän elämän ilman sitä elämän kumppaniakin, vaikka siltä ei alussa heti tunnukaan.

Hankkikaa miehet ihan tosissanne miespuolisia kavereita ja yrittäkää saada hyviä ystäviä jos ei ole entisiä paljoa. Me miehet pidetään kyllä yhtä, annetaan naisten naureskella ja etsiä sitä täydellistä. Meidän elämä kyllä on täydellistä keskenämme kaveriporukoissa kun hetken mietitte asiaa tarkemmin ja vertaatte tilannetta vaikka nykypäivän parisuhteisiin.

Kiitos!

T: JKR
 
Sorry, tein näin koska tätä on hirmu vaikea seurata, kun otsikot ei pysy päällä.

Mutta halusin vain kertoa, että mun sisaren miehellä on pienin penis minkä olen koskaan näkenelläkään nähnyt. Monet saunakerrat ja mökkiuinnit olen heidänn kanssaan ollut ja aina se vaan on yhtä pieni. Ehkä ihan suoraan saunanlauteilta siihen ilmestyy pari senttiä vartta. Muuten se on pelkkä pikkuruinen terska, joka näyttää olevan suoraan pussien päällä kiinni.
Juhlakunnossa en ole sitä nähnytkään. Sisareni sanoi kerran pikku pierussa, että olenko huomanut miten pieni se on. Vastasin, ettö tottakai olen huomioinut.
Hän häpeää sitä aivan mielettömästi, koska on saanut kuulla erinäissä vihjailuja sieltä täältä. Mä en pilkannut yhtään sitä, mutta kyllä käy siskoa sääliksi.
Se kuulemma kasvaa ihan kivasti kiihottuessaan, mutta ei siitä koskaan mitään varsinaista panovehjettä tule.
Sikstoisekseen ei sitä voi mennä sanomaan kenellekään,. että nyt se tuollainen, mutta kasvaa siitä kyllä. Hetihän sen arvaisi jokainen, että se on kipeä paikka.
musta moni vois mennä itseensä ja olla puhumatta toisten elimien koosta, mulla pieni kalu mut voin sanoa et oon ajanut sillä enemmän kuin moni ja mulla ystvä jo oli 28 6 Kokoinen kalu mut eipä se paljon muuta kuin kussut sillä, ihan jo tänne tuollaisia kirjoituksia kun laittaa kertoo kuin väännetään veistä haavas ja nostatetaan omaa pikkuitsetuntoa, ne ketkä asialla vinoilee on pikkumunasia oikeesti, ihmisen pitää arvostaa itseä ja toista niin et ulkosil asioil ei ole väliä, laittaa vihaksi, voin isomunasten kaverien pyyttää jättää naisensa mun hoiviin lupaan et kohtelen sitä naista tai miestä niin et se ei välitä oli sen keho millanen tahansa on, herätkää nyt todellisuuteen, aika paskaa käytöstä
 

Yhteistyössä