uusioperheestä,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mykkäkoulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mykkäkoulu

Vieras
menee pikkuhiljaa hermot mulla on 2 lasta edellisestä liitosta ja nyt oon uudestaa suhteessa asutaan yhdessä miehen kans menee hermot tänä aamuna heräs tunti mun ja lasten jälkeen ei mulle sanonu mitään eikä lapsillekaan, oli hereillä 2 tuntia mökötti jostai meni uusiks nukkumaan nyt kävin kysymässä jotai ja käski mun häipyä lapset herättäny hänet aamulla. sama välillä ärsyttää se et hän kuvittelee määräävänsä täällä kaikesta myös miten mun pitää lapset kasvattaa.

No en nyt ihan tajunnut kaikkea sun kirjoituksesta. Mutta ilmeisestikin sun miehes on hiukka lapsellinen ja ton lyhyen tekstin perusteella mä en katsois tollaista. Jo ihan vaan lasten takia niin ei tuollainen ilmapiiri voi olla heille hyväksi.
Et voi edes tosissas väittää että oisit moisen miehen kanssa onnellinen. Saati sitten lapset.

joo siis mä en tiedä mistä tuo mies on suuttunu mulle mut äsken sano vaan et lapset herättäny hänet, joskus aikasemmin lapset piti meteliä aamulla mies heräs ja sano et pitäs olla hiljaa kun hän haluaa nukkua. edellinen jo kirjottikin tuosta onnellisuudesta totta puhuen tällä hetkellä en itsekään tiedä haluanko jatkaa hänen kanssa, lapseni ei tykkää yhtään mun miehestä.
tää on vähä sekava kirjotusta mut jos joku saa selvää nii hyvä