Uusiosuhde ja seksi - liian pieni asunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyjätär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyjätär

Vieras
Seurustelen miehen kanssa jolta on edellisestä liitostaan 8v poika. Miesystäväni asuu yksiössä eli tämä lapsi on hänen luonaan suht usein. Tulemme hyvin juttuun kaikki, siinä ei ole ongelmia. Itselläni ei ole lapsia, eikä ole sisraruksiakaan, eli en paljoa "tiedä" lasten maailmasta, mutta mua on vaivannut yksi asia.

Kun tämä poika tulee mieheni luo, nukumme siis kaikki samassa huoneessa kun muualla ei ole tilaa. Nukkuminen ei olisikaan ongelma, vaan s*** eli mieheni haluaa sekstata ja hyväillä kanssani vaikka hänen pieni poikansa on muutaman metrin päässä samassa tilassa. En ole puuttunut asiaan, koska eihän mulla ole edes omia lapsia, eli ei mulla ole kokemusta. Joku perusjärki vaan sanoo että tämä ei voi olla normaalia.
Onko?

Minä olen 30v ja miesystäväni 34v.

Tämä ei ole provo vaikka voi kuulostaa siltä.

Mies on pervo. Haluaa opettaa poikansa seksin saloihin. Poikahan voi olla vian nukkuvinaan, tai herätä kesken kaiken.

Itse näin isäni sekstaavan avokkinsa kanssa kun olin lapsi..... Se näky ei unohdu koskaan ja jätti kyllä traumansa.-

Alkuperäinen kirjoittaja gfgasäkfgj;10918151:
Mies on pervo. Haluaa opettaa poikansa seksin saloihin. Poikahan voi olla vian nukkuvinaan, tai herätä kesken kaiken.

Itse näin isäni sekstaavan avokkinsa kanssa kun olin lapsi..... Se näky ei unohdu koskaan ja jätti kyllä traumansa.-

Herkkä ja helposti traumatisoituva tietysti menee sekaisin vaikka kadunvarsimainoksesta. Onneksi väkivaltaviihde ja tappaminen on paljon vaarattomampaa. Sehän on paljon luonnollisempaakin...

Kyllä se on lapselle aika pelottava, hämmentävä ja lapsen maailmaan kuulumaton asia seurattavaksi. Ei hyvää päivää sentään! Kai se lapsi sentään joskus on koulussa, kavereilla ja jonkun muun luona, että voitte sekstailla. Aika inhottavaa kuunneltavaa samoissa tiloissa aikuisellekin, ei kivaa esim. porukoiden mökkilomilla, saati lapselle, jonka maailmaan asia ei vielä kuulu, ja joka ei sitä käsitä. Minusta tuo on kyllä tosi ajattelematonta, ja tietämätöntä.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyjätär;10918069:
Seurustelen miehen kanssa jolta on edellisestä liitostaan 8v poika. Miesystäväni asuu yksiössä eli tämä lapsi on hänen luonaan suht usein. Tulemme hyvin juttuun kaikki, siinä ei ole ongelmia. Itselläni ei ole lapsia, eikä ole sisraruksiakaan, eli en paljoa "tiedä" lasten maailmasta, mutta mua on vaivannut yksi asia.

Kun tämä poika tulee mieheni luo, nukumme siis kaikki samassa huoneessa kun muualla ei ole tilaa. Nukkuminen ei olisikaan ongelma, vaan s*** eli mieheni haluaa sekstata ja hyväillä kanssani vaikka hänen pieni poikansa on muutaman metrin päässä samassa tilassa. En ole puuttunut asiaan, koska eihän mulla ole edes omia lapsia, eli ei mulla ole kokemusta. Joku perusjärki vaan sanoo että tämä ei voi olla normaalia.
Onko?

Juu, ei ole normaalia, joku tuossa sanoi, että ei nukkuva poika ole vaarallinen, vaan mistäs tiedät nukkuuko vai näytteleekö nukkuvansa.
Eli ei en harrastaisi moista.

Mun lapsista yksikään ei ole saanut minkään sortin traumoja moisesta. Väkivallasta kylläkin. Lakatkaa taas vouhkaamasta ja antakaa ihmisten elää rakkauden täyteistä elämää yksiössäkin!

Mun lapsista yksikään ei ole saanut minkään sortin traumoja moisesta. Väkivallasta kylläkin. Lakatkaa taas vouhkaamasta ja antakaa ihmisten elää rakkauden täyteistä elämää yksiössäkin!

Mistä tiedät, ovatko saaneet traumoja? Ja jos sun lapset eivät ole saaneet traumoja, niin ap:n miehen lapsiko ei sen perusteella voisi saada? Kaikki lapsetko ovat samanlaisia?

Joo, onhan noita yhden tuvan asuntoja ollut ennen, maalla etenkin. Mutta jälkikasvua käytettiinkin tehokkaana ehkäisyvälineenä: mamma laittoi viereensä hiukan isomman lapsen nukkumaan, niin ei ukko likistellyt liikaa eikä syntynyt lisää suita ruokittaviksi. Vähän onnellisemmissa liitoissa taas käsittääkseni hoidettiin hempeitä hetkiä kesäaikaan, kun päästiin aittoihin, heinälatoihin ja niityille. Siksi suurin osa suomalaisista olikin ennen aikaan siitetty kesä-heinäkuun tienoilla. Niihin yhden tuvan taloihinkin mieluusti laitettiin vinttikammari, jotta saatiin vähän isommat lapset pois jaloista.

Taisi se monen parin seksielämä isommassakin talossa olla mallia "pimeässä peiton alla mahdollisimman nopeasti". Ei taida ihan vastata käsitystä nykyajassa.

Viimeksi muokattu:
Mistä tiedät, ovatko saaneet traumoja?

Sitten, kun sinulla on lapsia riittävästi ja he ovat riittävän vanhoja, he joko kertovat sen sinulle tai, jos eivät kerro, kysy. Jos sittenkään eivät kerro, maksa heille terapia. Siitä sen tietää.

Jos lapsia on monta eikä yhdellekään ole tullut raumoja moisesta ja kaikki silti ovat melko erilaisia yksilöinä, miten selität "yksilöteoriasi" tässä asiassa?

Viimeksi muokattu:
Jos lapsia on monta eikä yhdellekään ole tullut raumoja moisesta ja kaikki silti ovat melko erilaisia yksilöinä, miten selität "yksilöteoriasi" tässä asiassa?

Tilastollisesti kattava otos on...hmmm....aika paljon joka tapauksessa. Taidat olla suomen hedelmällisin nainen tai ainakin liki vai oletteko adoptoineet että olette moisen otoksen saaneet kasaan.

Viimeksi muokattu:
prosentteja?

Alkuperäinen kirjoittaja Tilastokeskuksesta päivää;10918378:
Tilastollisesti kattava otos on...hmmm....aika paljon joka tapauksessa. Taidat olla suomen hedelmällisin nainen tai ainakin liki vai oletteko adoptoineet että olette moisen otoksen saaneet kasaan.

Haluan kuulla, ehdottomasti proentteja tilastotieteilijältä. Minuakin kiinnostaa montako prosenttia suomalaisista lapsista kärsii tästä "ongelmasta".

Sitähän ei ole tutkittu eli mahdoton sanoa. Mutta tämä voi tulla shokkina, määrittääkseen kattavan otoksen tarpeellisella tarkkuudella ei tarvitse tietää tarkalleen kuinka monta prosenttia mistäkin asiasta kärsii. Otoksen biasta kyllä lisää jos otoksen kaikki lapset ovat samojen vanhempien kasvattamia. Tämä unohtuikin kysyä Wiltsulta, onko miestä vaihdettu parin vuoden välein jotta ympäristötekijöitä on saatu edes tältä osin hiukan heterogeenisemmäksi?

Viimeksi muokattu:
Jos nyt ohitetaan tuo lapsen mahdollinen traumatisoituminen, minä en ainakaan pystyisi rentoutumaan riittävästi nauttiakseni seksistä, jos millä hetkellä hyvänsä saattaisin huomata kahdeksanvuotiaan heränneen ja tuijottavan parin metrin päästä meidän puuhia. Olen sen verran äänekäskin että saa aika lujaa nukkua jos ei samassa huoneessa siihen havahdu.

Ja ottakaa nyt ap:n tuomitsijat herran tähden huomioon, että tässä tilanteessa lapsi on hänelle vielä käytännöllisesti katsoen aika lailla vieras ihminen, vaikka teille olisikin ihan luonnollista ottaa ja nusaista vaikka keittiön pöydällä lasten syödessä.

Ennen oli ennen, ja ehkä olen sitten jonkinasteinen tiukkapipo, mutta nykyaikana seksipuuhat on mun mielestä sen verran yksityisiä ettei niitä muiden ihmisten edessä harrastella, iästä viis. Tai no kyllähän jotkut saa exhibbailusta omat kiksinsä, mutta ehkä sitä varten kantsisi etsiä samanhenkisiä aikuisia.

Ei kai ole tarkoitus harrastaa seksiä lapsen nähden. Mutta lapsesta voidaan sitten tehdä este ja seuraavassa vaiheessa toivotaan, että lapsi ei tulisi käymäänkään, kun hän on vain este.

valistunut arvaus on, että ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon, jos yhdyntää ei olisi voitu tehdä kuin kaukana muista. Tietysti eriasia on seksin harrastus , jossa huudetaan ja kiljutaan, ei tietystikään poika saa nukuttua. ja jos sänky on tehty suomisoffan tehtaassa, niin ei se edes kestä seksin harrastusta.

Mutta ihan oikeesti peiton alla, vaikka varmistuen, että poika nukkuu.

valistunut arvaus on, että ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon, jos yhdyntää ei olisi voitu tehdä kuin kaukana muista. Tietysti eriasia on seksin harrastus , jossa huudetaan ja kiljutaan, ei tietystikään poika saa nukuttua.

Niin, eli koko homma riippuu siitä, onko ap:n ja kumppaninsa tarkoituksena nauttia seksistä vai tehdä lisää lapsia. Jälkimmäisen voi tehdä ihan vaan suit sait sisään ja ulos -meiningillä.

Miten muuten varmistutaan että joku nukkuu eikä esim. vain teeskentele nukkuvansa? Ravistetaan se hereille ja kysytään: "Nukuitko sinä"?

Viimeksi muokattu:
Aikuisten näkemykset sivuun, mutta jos mä olisin 8-vuotiaana nukkunut samassa huoneessa isäni kotona ja joutunut korvat punaisena kuuntelemaan kun he uuden naisen kanssa ähisevät siinä vieressä, niin se olisi ollut KAMMOTTAVAN KIUSALLISTA!!! Totta kai olisin esittänyt nukkuvaa ja koittanut vaan sietää sitä, mitä muuta siinä voi tehdä? Pistää telkkarin päälle?

Ei se lapsi ole sille isälle ongelma.

No isä voinee sitten vaikka vetää tumppuun siinä pojan vieressä ihan keskenään.

Kyllähän ennen vanhaan annettiin lapsille remmiäkin, eikä kovin moni väitä että sellainen "vanha tapa" olisi suotavaa nykypäivänä. Ja kyllähän jossain päin maailmaa lapsia edelleenkin esim. naitetaan 11-vuotiaana, joten mikseipä se myös täällä Suomessa kävisi.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyjätär;10918069:

Onko?

Sinuna ottaisin asian puheeksi miehen kanssa ja selittäisit, ettei sinusta tunnu oikealta harrastaa seksiä lapsen läsnäollessa.
Itse olen sitä mieltä, että hyväillä voi ja saa, mutta mitään yhtään äänekkäämpää (yhdyntää, miehen tyydyttämistä käsin) en tekisi lapsen ollessa samassa huoneessa (sama koskee muuten myös esim. mökkireissuja, joilla on muita aikuisia samassa huoneessa). Lapselle olisi varmasti aika kiusallista ja hämmentävää herätä näkemään isänsä ja tämän uuden kumppanin harrastamassa seksiä. Minusta lapsen ei kuulu nähdä sellaista. Eikä myöskään joutua tilanteeseen, jossa kuulee ja tajuaa, mutta joutuu esittämään nukkuvaa.

Te ehditte varmasti harrastaa seksiä niinä päivinä, jolloin lapsi on äitinsä luona, tai harrastuksissa, kaverilla tms.

Yhteistyössä