Uuvuttavaa alkaa olemaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilkeilyä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ilkeilyä.

Vieras
Mies se painaa mieltä.
Juhlimme tossa joku aika takaperin ja kaverini oli meillä. Heillä ollut juttua joskus ja kännissä mies oli siltä joskus kysynyt että alkaako mun kaveri seurustelemaan sen kanssa ja kaveri oli sanonu että jos selvinpäin kysyt niin joo. No mies kännissä otti asian kaverin kanssa puheeksi taas kun olin laittautumassa iltaa varten ja kuulin kaiken. Mies väittää ettei muista siitä mitään mutta en kyllä mitään katumisen merkkejä nää hänessä. Ja olin kuulemma ymmärtäny väärin kaiken. joo o oma vika kun tänne jään mutta jos olenki kaiken ymmärtäny väärin? Haukkukaa pois..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Jos ei teillä perhettä ole, niin laittaisin suhteen ainakin vähäksi aikaa telakalle.

On meillä kaksi lasta.

Tää muuttaa asiaa. Vakavan keskustelun paikka teillä tässä on, ja ehdottomasti teidän on keskusteltava asiasta selvin päin. Lastenne takia yrittäkää päästä tuosta yli ja alkakaa rakentaa omaa parisuhdettanne vahvemmalle pohjalle. Tämä tietty vaatii molempien panosta, ei tule mitään jos toinen ei osallistu.

Puhukaa plaa plaa plaa. Kauhean kiva jos jollakin on sellainen mies jonka kanssa voi puhua, mutta olen todennut, että kaikilla ei ole. Jos miehes ei siis suostu oikeaan keskusteluun niin

...käytännössä sinun on mietittävä:
* että mitä olet valmis sietämään?
* pystytkö unohtamaan tapahtuneen vai ajatteletko sitä jatkuvasti.

Jossain on mies joka haluaa olla vain sinun kanssasi. Todennäköisesti kuitenkin pitää ensin opetella selviämään itsekseen lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos ei teillä perhettä ole, niin laittaisin suhteen ainakin vähäksi aikaa telakalle.

On meillä kaksi lasta.

Tää muuttaa asiaa. Vakavan keskustelun paikka teillä tässä on, ja ehdottomasti teidän on keskusteltava asiasta selvin päin. Lastenne takia yrittäkää päästä tuosta yli ja alkakaa rakentaa omaa parisuhdettanne vahvemmalle pohjalle. Tämä tietty vaatii molempien panosta, ei tule mitään jos toinen ei osallistu.

Joo tätä ollaan yritetty ja jatketaankin. :) Aika ajoin vaan jotenkin hankalaa kun on sellanen olo että jankutan tietyistä asioista ja epäilen koko ajan...

Yhteistyössä