V*****n koko elämä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitti mulle riitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitti mulle riitti

Vieras
Miks nää helvetin miehet ei ymmärrä sitä että vaimo tarvitsee apua??? Tai apua ja apua, mut kuitenkin, ne ei vaan ymmärrä sitä että on meillä äideilläkin elämää vaikka mies on töissä! Oli työ mikä tahansa, mut me tehdään kans töitä tääl kotona! Meillä ukko ei auta missään asiassa! EI MISSÄÄN! Plääh olkoon, en jaksa enää selittää ja tulkaa nyt VITTU SIT HAUKKUMAAN OIKEEN URAKALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!! SITÄ LOON VAILLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EIKUN VAAN PÖKKÖÄ PESÄÄN!!!!!!!!!!!!

KIITOS! KIITOS!

Entä jos käy töissä + hoitaa kaiken anyway :snotty:

kannattaa varmaan sanoa sille miehelle ihan suoraan että hommiin nyt + jaatte kotityöt ja sillä selvä. oletteko kokeilleet?

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
No on se kuitenkin eri asia käydä OIKEISSA töissä kuin olla lasten kanssa kotona.

mut rahaa me äiditkin tuodaan taloon, hei haloo, miks helkkarissa aina pitää siihen palkkaan turvata, esim , mä saan melkein puolet siitä mitä ukko saa palkkaa! onks se väärin??

Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
No on se kuitenkin eri asia käydä OIKEISSA töissä kuin olla lasten kanssa kotona.

Onks Timppara ollut koskaan lasten kanssa kotona, ja vaimo OIKEISSA töissä?

Olen ja kohta olen taas.

Ja mielestäsi töissä käyvän ei tarvitse laittaa tikkua ristiin kotiutuessaan?

mun työpaikalla mun ei tarvitse olla se ainoa, kokoajan tarpeellinen aikuinen jonka läsnäoloa fyysisesti ja henkisesti tarvitaan kokoajan. Joten töissä pääsee helpommalla ,vaikka lapsia on kotonaoloon verrattuna vähintään kymmenkertainen määrä paikalla koko työpäivän ajan

kyllä se riippuu ihan miehestä. Meillä on aina auttanut, silloinkin kun olin kotona ja auttaa edelleen kun käynt öissä. Yhteinen projekti, yhteiset hommat.

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:

kannattaa varmaan sanoa sille miehelle ihan suoraan että hommiin nyt + jaatte kotityöt ja sillä selvä. oletteko kokeilleet?

no jos mä itekkin oisin töissä niin hommat jäis mulla...ARGH!!!

Tottakai tarvitsee. Mutta onhan se ihan erilainen "vapaus" olla kotona kuin töissä. Kotona voi asiat tehdä oman tahdin mukaan tai siten kuin haluaa. Töissä on vähän eri asia.

Juu sun kans oon ihan samaa mieltä..

Kun on muutamat vuodet ollu kotona lapsen kans ja hoitanu kaiken, töihin palaaminen tuntuu lähinnä lomalta..

Tottakai tarvitsee. Mutta onhan se ihan erilainen "vapaus" olla kotona kuin töissä. Kotona voi asiat tehdä oman tahdin mukaan tai siten kuin haluaa. Töissä on vähän eri asia.

taitaa riippua kodista ja työpaikasta..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Meillä on noin - sama tahti jatkui kun mä menin takas töihin :snotty:

Riippuu TÄYSIN sen "oikean työpaikan" työnkuvasta, kumpi on rankempaa, töissä käyminenvai lasten kanssa kotona oleminen. Molempia kokeillut ja tosiaan - riippuu aivan työpaikasta (ja lapsista kotona millaisia ja minkä ikäisiä ovat) kumpi on rankempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No kotihan on juuri sellainen kuin haluaa, työpaikkaan on hieman vaikeampi vaikuttaa. Mutta sääliksi käy jos koti on sellainen helvetti että tekee mieli töihin! :laugh:

puhut totta, ku pääsiskin vittu sinne töihin edes joskus, mut ku ei oo sitä saatanan työpaikkaa!!!! kyl se kotielämän voittaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No kotihan on juuri sellainen kuin haluaa, työpaikkaan on hieman vaikeampi vaikuttaa. Mutta sääliksi käy jos koti on sellainen helvetti että tekee mieli töihin! :laugh:

puhut totta, ku pääsiskin vittu sinne töihin edes joskus, mut ku ei oo sitä saatanan työpaikkaa!!!! kyl se kotielämän voittaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Meillä on noin - sama tahti jatkui kun mä menin takas töihin :snotty:

Huonosti valittu mies, ei selvitetty asioita jo ennen lapsen tekoa.

Yhteistyössä