v*** tää rakentaminen on syvältä, älkää hyvät ihmiset ikinä alkako rakentaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lopussa!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lopussa!!!!!

Vieras
mä olen VIISI TUNTIA odottanut miestäni raksalta himaan (soittanu sille 2krt ja sanonu tulevansa "kohta") ja sit kaveri soitti mulle et miten menee kun äijätkin vaan ryyppää teidän raksalla.. olin et??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!
ni kaverin äijä menny sillon 5tuntia sitte sinne ja ihan avoimesti kertonut vaimolleen et menee kaljotteleen meidän raksalle ja mun mies vaan antaa mun tyhmänä odotella itseään kotiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja tasan tietää et sais kaljotella ihan rauhassa jos ilmottais mulle, mutta tätä mä en sulata et antaa mun hölmönä odotella itseään vaikkei ole aikomustakaan tulla!! eikä ole eka kerta, eikä varmaan viimenenkään!! siitä on tullut niin itsekäs sika et mulla palaa pinna juuri nyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

PPPPPPPEEEEEEEEERRRRRRRRRKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAATTTTTTTAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

mulla on juuri nyt niin paska olo, et annan miehen huomena kuvitella et teen meille herkkuillallisen ja lämmitän sauna jnejne ja lähdenkin v**** ryyppäämään ja laitan luurin pois päältä. ottaa niin paljon pannuun. sauna on jäähtynyt, iltapala jäähtynyt,leffan katsoin jo YKSIN.... stana että korpeaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(anteeksi, oikeesti olen vaan nyt niin hirveän vihainen.....)

Miten se rakentaminen tavallaan liittyy siihen, että miehesi kohtelee sinua huonosti? Luuletko, että asia olisi toisin, josko ette olisi alkaneet taloa rakentamaan?

Kauhean kiukkuinen nainen... Mut jospa sun mieskin on stressaantunut ja nyt sitten kaljottelee. Meinaan että jos tää ei oo tavallista, ni ei ehkä kantsis ottaa kovin vakavasti. Asia on tietty aivan eri jos tollasta on usein.

Alkuperäinen kirjoittaja huj!:
Kauhean kiukkuinen nainen... Mut jospa sun mieskin on stressaantunut ja nyt sitten kaljottelee. Meinaan että jos tää ei oo tavallista, ni ei ehkä kantsis ottaa kovin vakavasti. Asia on tietty aivan eri jos tollasta on usein.

tosiaan ei oo eka kerta tänä rakennusaikana, enkä usko et viimenenkään.

ja nyt se rankaisee perhettään huudattamalla puhelimen herätyskelloo........ jatkuvasti torkutus aivan täysillä ja tosiaan meillä helvetin pieni asunto rakennusajan väliaikasesti. kävin jo kerran karjasemassa et kohta lentää koko luuri ja mumisi vaan krapuloissaan jotain, tota torkutusta on jatkunu yhdeksästä asti!!!!!!!!!!!!! mä tulen niin hulluksi. muutun punasilmäiseksi sarvipäiseksi hirviöksi jolla tulee höyryä sieraimista ja korvista, kiitos rakkaan mieheni. ah tätä autuutta.

Raha kelpaa minkä ukkos työstään saa ja talo minkä rakentaa. Itse kotona pvät vain takapuoltas kasvatat. On tää naislogiikka ihmeellistä. Paha moka parantaa erovalmista suhdetta on tehdä lapsi. Vielä pahempi virhe on tehdä talo.

mikä hiton kuha???!!!!!!!
en tietääkseni ole kuha, en hauki, en särki vaan pelkästään todella väsynyt naisihminen tän ruljanssin keskellä. ja omgn oletukset ei nyt ihan osuneet.

Yhteistyössä