V*ttu miehen asenne seksiin on ihan käsittämätön!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhis vaan

Vieras
Mies on ollut flussassa jo 4 päivää. Mä ehdotin jossain vaiheessa seksiä ja mies menetti samantien malttinsa kun edes kehtasin ehdottaa kun hän on niin kipee ettei nyt mihinkään kykene. No, mies sitten parani ja tauti iski muhun. Eilen mies ehdotti seksiä, mä kieltäydyin ja vielä muistutin miestä että miten kurja olo kuumeisena on, kuten hän varmaan hyvin tietää kun itsekin oli juuri kipee. Ja taas mies veti herneen nenään kun mä kehtaan pihdata |O Siis v*ttu!! :kieh: Aina sitä pitäisi olla heti kun miehelle sopii ja mun pitäisi ymmärtää olla edes ehdottamatta jos mies ei ehdota koska sehän tarkoittaa ettei mies sillon halua :headwall: Siinähän nyt ihmettelee miksi ei mun tee seksiä mieli. Itsekäs p*ska, eikä ollut ensimmäinen kerta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:
Miehen logiikkaa;
Mies ei kuumeisena pysty, kun on kipeän veltto.
Mutta mikäs naisella, vaikka olis 50astetta kuumetta, kunhan jalkansa jaksaa levittää, niin ok.

niin aivan. koska nainenhan kuitenkin aina makaa kun kuollu lahna, odottaen että mies hoitaa hommat ja that's it :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:
Miehen logiikkaa;
Mies ei kuumeisena pysty, kun on kipeän veltto.
Mutta mikäs naisella, vaikka olis 50astetta kuumetta, kunhan jalkansa jaksaa levittää, niin ok.

Pökkiminen on rasittavaa huhkimista ja käy kunnon päälle. Lahnana makoilu ei puolestaan rasita!

:xmas: :xmas: :xmas:

Yhteistyössä