V*tun pokemon tappaa meidän suhteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En vaan jaksa enää tätä joka iltaista jahtia...kauppareissut venyy, lasten harrastusreissut venyy ja aina selityksenä että lapset haluu, vaikka totuus on se että itse haluaa...Sitten niitä ilta katotaan mitä on saanu ja joskus jopa yöllä jahdataan kun sattuu hyvä olemaan tarjolla!!!! Ja siis lapset on mukana ei käy missään vieraissa mutta minusta tuntuu että tää on ihan yhtä paha!!!

Ala sinäkin pelata Pokemonia, niin siinä on koko perheelle yhteinen harrastus.

Meillä äidin ja lasten välit läheni Pokemonin ansiosta, kun yhdessä käydään kesällä lenkillä ja pyöräilemässä. Ennen lapsia ei saanut liikkumaan kirveelläkään. Nyt olen saanut lenkkiseuraa itselleni. Talvella tulevat myös mielellään mukaan vaikkapa kauppareissuille (autolla), kun samalla voi pelata yhdessä. On myös kiva käydä yhdessä valloittamassa gymejä. Ensi kesäksi suunnitellaan jo yhteistä Suomenlinna-reissua Pokemonin pelaamisen merkeissä.

• Tykkää
Reactions: feger
En vaan jaksa enää tätä joka iltaista jahtia...kauppareissut venyy, lasten harrastusreissut venyy ja aina selityksenä että lapset haluu, vaikka totuus on se että itse haluaa...Sitten niitä ilta katotaan mitä on saanu ja joskus jopa yöllä jahdataan kun sattuu hyvä olemaan tarjolla!!!! Ja siis lapset on mukana ei käy missään vieraissa mutta minusta tuntuu että tää on ihan yhtä paha!!!

Ehkä yöllä jahdattavat pokemonit ovat hieman toisenlaisia kuin kuvittelet? Ovela peitetarina.

a114cd3146d6d0ed940d098d631ca7ff.jpg

Yhteistyössä