V***u et kypsyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Viikon ajan on menty niin, että MINÄ vien lapsen hoitoon ennen töihin menoa, MINÄ haen lapsen hoidosta, olen hänen kanssaan kotona, annan iltapalan, kylvetän ja laitan nukkumaan. Mies tulee jossain tässä välissä käymään kotona syömässä ja lähtee omille menoilleen tullen joskus yöllä kotiin ja nousee aamulla töihin niin että me olemme lapsen kanssa jo lähteneet.

Mies ei tee mitään kotitöitä, ei käy kaupassa, ei osallistu lapsen hoitoon mitenkään jos olen kotona. Silloin kun olen iltavuorossa, hakee lapsen hoidosta, on hänen kanssaan siihen asti kunnes tulen klo 21 kotiin ja lähtee omille menoilleen. MINULLE jää taas kaikki stanan kotityöt ja hillun yksin kotona tylsyyksissäni kun ukko menee tuolla jossain. Soittaa ei saa, kysyä ei saa, mitään ei saa sanoa, koska se ärsyttää. Minun täytyy vaan ymmärtää.

Ihan helvetin kiva, kun se tykkää viettää aikaa mun kanssa, ei tehdä mitään ikinä yhdessä, alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttämään.

Elän siis yksinhuoltajan elämää parisuhteessa toisen ihmisen kanssa, ihan jees!!!!!

oivoi, ikävä kyllä ymmärrän. Ota se asia puheeksi, kerro kuinka paljon sua vituttaa! Minä kerroin myös ja nyt ollaan erottu, ei meinaan oppinu mitään, lupaili vaan.

Toivottavasti teidän tilanne selviää!

..Ja olen kyllä onnellinen tässä tilanteessa nyt, asun yksin lapsen kanssa ja tapailen ihanaa miestä hiljakseen.. (erosta on jo yli vuosi)

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
:laugh: :laugh: :laugh: Että kehtaatkin valittaa

Kerrankin PEESAAN majuria :o

Mä olen eläny tollasta elämää jo 4 vuotta kun mies on yrittäjä... Ota ero tai tyydy osaas :hug:

:xmas:

Töitä tekevä mies on hieman eri asia kuin se, että miehellä riittää aikaa kaikkeen muuhun tekemiseen kuin perheeseensä.

Työnteon kyllä ymmärtäisin.

Alkuperäinen kirjoittaja heluna:
Mä teen tota joka ikinen päivä ja ei rasita pätkääkään. Yksin lasten kanssa sulla on helpompaa niin ei tarvitse murehtia ukostakin kaiken lisäksi

Niinpä, tätä olen juuri miettinyt.. Eikä miehenkään tarvitsisi ärsyyntyä kun kyselen ja yritän jutella edes jotain kun ei koskaan vietetä aikaa yhdessä.

Silloin kelpaan, kun tarvitsee rahaa tai palveluksen.

No sit kova kovaa vastaan, alkaa oleen kotona tai ettii oman kodin. Helpompi olla yh kun ei tarvi edes haaveilla siitä että toinen kantais kortensa kekoon...? :hug:

Joo, sais toi tykyttävä suoni mun päässäni olla rauhassa, kun ei tarttis aina kasvattaa kiukkua kun toinen ei osallistu mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No sit kova kovaa vastaan, alkaa oleen kotona tai ettii oman kodin. Helpompi olla yh kun ei tarvi edes haaveilla siitä että toinen kantais kortensa kekoon...? :hug:

Joo, sais toi tykyttävä suoni mun päässäni olla rauhassa, kun ei tarttis aina kasvattaa kiukkua kun toinen ei osallistu mihinkään.

NIin, sehän se vituttaa kun on se toinen joka VOISI osallistua... Jos ei ole niin ei harmita. Ja aattele, kotityöt vähenis kun ei tarttis ukon jälkiä siivota/pestä vaatteita :D

Älä todellakaan tyydy osaas, enkä nyt sano, että jätä se. Vaan vaadit, että muutos tapahtuu. jos ei tapahdu, niin jätäppä miehen vaatteet pesemättä, tee vain itsellesi ja lapselle ruoka, älä petaa sänkyä, eli ala itsekkääksi. Jos mies valittaa niin kysy, että onko mies valmis muuttamaan omaa elämän tyyliä ja jos ei niin turha valittaa.. muista pysyä kovana.! MEillä toimi vaikka taistelua se aluksi olikin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

NIin, sehän se vituttaa kun on se toinen joka VOISI osallistua... Jos ei ole niin ei harmita. Ja aattele, kotityöt vähenis kun ei tarttis ukon jälkiä siivota/pestä vaatteita :D

Niinpä.

Alkuperäinen kirjoittaja rod:
Älä todellakaan tyydy osaas, enkä nyt sano, että jätä se. Vaan vaadit, että muutos tapahtuu. jos ei tapahdu, niin jätäppä miehen vaatteet pesemättä, tee vain itsellesi ja lapselle ruoka, älä petaa sänkyä, eli ala itsekkääksi. Jos mies valittaa niin kysy, että onko mies valmis muuttamaan omaa elämän tyyliä ja jos ei niin turha valittaa.. muista pysyä kovana.! MEillä toimi vaikka taistelua se aluksi olikin. :D

En vain tiedä miten asian selittäisin hänelle niin, ettei alkaisi heti se MINUN syyttelyni.. Kaikki kun on minun vikani. Minä pidän häntä vankina täällä, vaadin liikaa, vahdin jne jne. En luultavasti ole miehelleni minkään arvoinen, kunhan reikä ja rahaa löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja o:
oivoi, ikävä kyllä ymmärrän. Ota se asia puheeksi, kerro kuinka paljon sua vituttaa! Minä kerroin myös ja nyt ollaan erottu, ei meinaan oppinu mitään, lupaili vaan.

Toivottavasti teidän tilanne selviää!

..Ja olen kyllä onnellinen tässä tilanteessa nyt, asun yksin lapsen kanssa ja tapailen ihanaa miestä hiljakseen.. (erosta on jo yli vuosi)

Täällä tuo sama mielessä, siis ero, kuka täysjärkinen viitsii oikeasti
elää niin kuin suhteessa yh.na?

Siinäpähän kärsitte kun ette ole saaneet miestä jalan alle poljettua.

Oisi kannattanut teidän muidenkin ottaa italialainen, ei oo valittamista kun mies palvoo naista :D

Yhteistyössä