M
mä
Vieras
Yleensä tollanen on merkki et miehes ei enää susta piittaa jos ei kotona viihdy. Tollai alkaneet erot monella kaveriperheellä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:Alkuperäinen kirjoittaja o:oivoi, ikävä kyllä ymmärrän. Ota se asia puheeksi, kerro kuinka paljon sua vituttaa! Minä kerroin myös ja nyt ollaan erottu, ei meinaan oppinu mitään, lupaili vaan.
Toivottavasti teidän tilanne selviää!
..Ja olen kyllä onnellinen tässä tilanteessa nyt, asun yksin lapsen kanssa ja tapailen ihanaa miestä hiljakseen.. (erosta on jo yli vuosi)
Täällä tuo sama mielessä, siis ero, kuka täysjärkinen viitsii oikeasti
elää niin kuin suhteessa yh.na?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Yleensä tollanen on merkki et miehes ei enää susta piittaa jos ei kotona viihdy. Tollai alkaneet erot monella kaveriperheellä..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:Alkuperäinen kirjoittaja o:oivoi, ikävä kyllä ymmärrän. Ota se asia puheeksi, kerro kuinka paljon sua vituttaa! Minä kerroin myös ja nyt ollaan erottu, ei meinaan oppinu mitään, lupaili vaan.
Toivottavasti teidän tilanne selviää!
..Ja olen kyllä onnellinen tässä tilanteessa nyt, asun yksin lapsen kanssa ja tapailen ihanaa miestä hiljakseen.. (erosta on jo yli vuosi)
Täällä tuo sama mielessä, siis ero, kuka täysjärkinen viitsii oikeasti
elää niin kuin suhteessa yh.na?
Joo, en kanssa nää siinä mitään järkeä.. Vähemmän olis duunia kun täällä ei olis yks sotkemassa lisää.
En ole todellakaan onnellinen, rakkautta en tunne ollenkaan, vitutusta vaan..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Yleensä tollanen on merkki et miehes ei enää susta piittaa jos ei kotona viihdy. Tollai alkaneet erot monella kaveriperheellä..
Niin luultavasti onkin. Harmittaa vaan lapsen puolesta lähteä eroamaan, kun on vasta 10kk ikäinen... :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja taas näitä. :headwall:
Miks te teette lapsia semmosten äijien kans joista ei oo isäksi??? Ap, MIKSI???
Alkuperäinen kirjoittaja se joku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Yleensä tollanen on merkki et miehes ei enää susta piittaa jos ei kotona viihdy. Tollai alkaneet erot monella kaveriperheellä..
Niin luultavasti onkin. Harmittaa vaan lapsen puolesta lähteä eroamaan, kun on vasta 10kk ikäinen... :/
No 10 kk:n ei tajua vielä mitään, jos sallit kärkevän ilmaisun.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja taas näitä. :headwall:
Miks te teette lapsia semmosten äijien kans joista ei oo isäksi??? Ap, MIKSI???
Tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta ja mies oli täysin erilainen silloin kun tulin raskaaksi. Siinä sulle MIKSI.
Elämä ei aina mene niin kuin suunnittelee..