M
Minä vaan
Vieras
Puhuu aina, ettei meillä ole koskaan yhteistä aikaa eikä tehdä mitään kahdestaan koskaan. Perjantaina lähti lapset sitten siskon luo yökylään ja ajattelin että nyt on sitä kahdenkeskistä aikaa. Ehdottelin että mentäiskö elokuviin. Ei käynyt kun leffat alkoi niin myöhään. No jospa sitten syömään. Ei käynyt sekään. Yritin keksiä kaikkea mahdollista, missä viinaa ei olis mukana, koska miehellä todella paha alkoholi ongelma. Juo viikonloput eli yleensä kaksi tai sitten kolme päivää. Loppujen lopuksi olin kuskina sille, kun se veti viinaa kaverinsa kans! Ja eilisen loivensi ja nyt potee krapulaa. Siis v***u että mua tympii!!! Tuleepa vielä joskus puhumaan yhteisestä ajasta, niin sanon ettei todellakaan kiinnosta. Mä en jotenkin jaksa enää ymmärtää tuota. Ja minussahan se vika loppujen lopuksi on, koska olen tiukkapipo kun en salli viinalla läträämistä joka hemmetin viikonloppu. Siis onko se oikeesti normaalia noin runsas viinankäyttö? Mä alan hommaan oman asunnon, eläköön elämäänsä sitten niinkuin haluaa.