V***U MÄÄ OON VIHANEN!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmailija..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmailija..

Vieras
Tuli poika hakattuna kotio! Peitteli ottaansa, mut huomasin, että on melkein nyrkin kokonen kuhmu otsassa.. Sain sitten kaivettua tiedon kuka on tehny ja mitä, ni naapurin poika jolle kävin jo tänään aikasemmin sanomassa kun huitoi kepillä poikaa.. Oli nyt lyöny isolla kepillä sitten poikaa taas otsaan ja peppuun.. Toi on oikeesti kamalan näkönen tuo otsa :( käy niin sääliks poikaa :( Kävin sen kiusaajan ovella, mutta ei mulle avattu ovea..

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
|O |O |O PRKL, menet uudestaan niin kauan et avaavat ja jos ei avaa, viet kirjeen. Tollaset on pantava aisoihin ajoissa. Raivostuttaa tollaset...

Voit muuten olla aivan varma, että menen! Se poika oli vielä uhkaillu mun poikaa, että jos meet kertoon äitilles ni se hakkaa sen uudestaan :'(

Minkä ikäinen poika on?
Tostahan vois vaikka tehdä poliisille ilmoituksen (tai ainakin uhkailla sitä poikaa ) :kieh:

Mä ainakin tekisin niin,eihän tollasta käytöstä voi eikä tarvii hyväksyä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
|O |O |O PRKL, menet uudestaan niin kauan et avaavat ja jos ei avaa, viet kirjeen. Tollaset on pantava aisoihin ajoissa. Raivostuttaa tollaset...

Voit muuten olla aivan varma, että menen! Se poika oli vielä uhkaillu mun poikaa, että jos meet kertoon äitilles ni se hakkaa sen uudestaan :'(

Ja sitä suuremmalla syyllä asia selvitettävä.
Minkä ikäisistä on kyse???

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:
Minkä ikäinen poika on?
Tostahan vois vaikka tehdä poliisille ilmoituksen (tai ainakin uhkailla sitä poikaa ) :kieh:

Mä ainakin tekisin niin,eihän tollasta käytöstä voi eikä tarvii hyväksyä!

Mun poika on kohta 5 ja se kiusaaja on joku 7-8-vuotias..

Meillä kans aikoinaan oli noita selvittelyjä ja pojan kaverin isäpuoli uhitteli ekaluokkalaisille ym ym.Menin sitte yks päivä oven taakse ja pyysin sen uhoajan ovelle vaan käski pojan sanoa ettei voi tulla kun on vieraita :kieh:

viet terkkariin näytille ja sanot että poika on pahoinpidelty ne kyllä neuvoo miten siitä eteenpäin. vaikka lapsi ei ole rikosoikeudellisesti vastuussa juotuu hänhen vanhemmat siitä korvausvelvollisiksi

Sosiaalihuoltoon ja poliisille vain ilmoitus kans kylmästi, ei tuommosta sakkia tarvi sääliä. Eihän tuommonen peli voi jatkua, aattele mitä siitä seuraa ku lapsi kasvaa aikuseksi ja jatkaa samaa hommaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sosiaalihuoltoon ja poliisille vain ilmoitus kans kylmästi, ei tuommosta sakkia tarvi sääliä. Eihän tuommonen peli voi jatkua, aattele mitä siitä seuraa ku lapsi kasvaa aikuseksi ja jatkaa samaa hommaa.

Tätä mää mietin kans.. Ajattelin nyt kuitenkin ensin jutella vanhempien kanssa ja jos ne ei ota mua tosissaan niin sano tekeväni lastensuojelu ilmoituksen..

Tätä mää mietin kans.. Ajattelin nyt kuitenkin ensin jutella vanhempien kanssa ja jos ne ei ota mua tosissaan niin sano tekeväni lastensuojelu ilmoituksen..

Oletko aiemmin jutellut asiasta vanhempien kanssa? Jos olet niin eipä näy tuottaneen tulosta. Kyllä ottaisin yhteyttä sosiaalihuoltoon ja poliisille. Pahoinpitelyhän tuo on ja jatkossa voi käydä jo todella huonosti. Tuon ikäinen (7-8v) voi lyödä tietämättään niin että henkikin lähtee kun ei vielä kunnolla ymmärrä seurauksia..

Mä menisin suoraan lääkäriin, sitten poliisille tekee rikosilmoituksen ja varmistaisin että tieto kulkisi sosiaalitoimistolle asti...

Mä en voi sietää väkivaltaa oli minkä ikäinen lapsi tai aikuinen kyseessä...

Vihanen sun kanssa.. aaaaaaaaargh...

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Oletko aiemmin jutellut asiasta vanhempien kanssa? Jos olet niin eipä näy tuottaneen tulosta. Kyllä ottaisin yhteyttä sosiaalihuoltoon ja poliisille. Pahoinpitelyhän tuo on ja jatkossa voi käydä jo todella huonosti. Tuon ikäinen (7-8v) voi lyödä tietämättään niin että henkikin lähtee kun ei vielä kunnolla ymmärrä seurauksia..

En ole aikaisemmin jutellut vanhempien kanssa.. Nyt menen uudestaan käymään oven takana josko olisivat jo kotona..

Miten keskusteluissa kävi? Tuli vielä mieleen että pitäiskö teidän kuitenkin tehdä ilmoitus poliisille tai sosiaalihuoltoon tai jonnekkin. Että tapauksesta tulisi mustaa valkoiselle jos jatkossa sama jatkuu niin on jo dokumenttia aiemmasta tapauksesta eikä vain sana sanaa vastaan. Muuten tämä tapaus saattaa jäädä huomioimatta ilman todisteita.

Siis nyt vähän relatkaa. Kyseessä on kuitenkin lapset. Ja mistä voi olla varma että ap oma poika ei ole ollut mukana tappelussa. Miten se syy aina lähtee sieltä joka on ollu vahvempi? On väärin että toisia ei löydä, mutta onko tällä vanhemmalla pojalla todella ollut tarkoitus hakata tämä pienempi poika. Onko vastaavaa tapahtunut aikaisemmin? Onko kiusaaminen systemaattista? Eikös keskustelu vanhemman pojan vanhempien kanssa ole paikallaan ja jos eivät ole kotona niin lappua postiluukkuun asiasta. Voit myös puhutella tätä vanhempaa poikaa jos satut häneen törmäämään.

Eli ei nyt suoraan rikosilmoitusta. Kun lapsista on kyse täytyy pystyä näkemään asia monelta kantilta. Varsinkaan jos tapahtuneelle ei ole silminnäkijöitä. Joo ja 5v. on liian pieni ulkoilemaan yksin poistuen omalta pihaltaan :(

Yhteistyössä