V***u menee hermot miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöks

Vieras
Lähti kaverinsa tykö ryyppäämään eikä ottanu avaimia kun sanoi tulevansa kahdentoista jälkeen. No kello on jo kolme eikä ukkoa näy.
Soitin äsken niin sanoi tulevansa nytten, en uskonu vaan käskin antaa sille niitten kuskille puhelimen, ilmeisesti oli kaiutin päällä ja sain naurut sieltä suuntaa. Olenko niin inhottava että en päästä miestä sitten sisälle ku soittaa (jos soittaa) vaan annan ootella?
Tosi paskaa ku ollaan huomiselle aamulle suunniteltu ohjelmaa ja toinen on site krapulassa. Ei varmaan lapsistakaan kivaa.

ei olisi mun kotiin enää mitään asiaa, jos olisi lähtenyt vaikka ei olisi lastenvahtia hankkinut. mikä oikeus sillä on lähteä yhtään mihinkään jos onlapsia tehnyt, hankkimatta ja maksamatta lastenvahtia että molemmat pääsevät?

ja jos noin hinkuaa kavereiden kanssa niin mitä turhaa tulla kotiinsa enää.

annat nukkua pari tuntia pihalla. Jos kysyy mikset avannut kun soitti, niin sanot että puhelin oli äänettömällä ettei lapset herää ja herätessäs aloit ihmettelemään missä on. Eli käyt hakemassa sen pois nurmikolta nukkumasta, niin on jätkäkin nöyrää aamulla.

Tai sitten vaan päästät sisälle, jos on yhtään järkeä päässä niin osaa hyvittää.

Alkuperäinen kirjoittaja pöks:
Lähti kaverinsa tykö ryyppäämään eikä ottanu avaimia kun sanoi tulevansa kahdentoista jälkeen. No kello on jo kolme eikä ukkoa näy.
Soitin äsken niin sanoi tulevansa nytten, en uskonu vaan käskin antaa sille niitten kuskille puhelimen, ilmeisesti oli kaiutin päällä ja sain naurut sieltä suuntaa. Olenko niin inhottava että en päästä miestä sitten sisälle ku soittaa (jos soittaa) vaan annan ootella?
Tosi paskaa ku ollaan huomiselle aamulle suunniteltu ohjelmaa ja toinen on site krapulassa. Ei varmaan lapsistakaan kivaa.

Ota ero äläkä itke täällä!

Alkuperäinen kirjoittaja jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
ei olisi mun kotiin enää mitään asiaa.

Juu kyllä olen samaa mieltä. Jättäminen on ratkaisu jokaiseen ihmissuhdeongelmaan.

Jaa, minä taasen olen sitä mieltä, että kunnon vaimo tuossa tilanteessa odottaa miehen soittoa ja valvoo, jotta on avaamassa oven tarvittaessa. Laittaa sitten miehelleen tukevan yöpalan, että väsynyt juhlija jaksaa nukkua pitkälle aamuun. Herättyä miehelle muhkea herkkuaamiainen sänkyyn vietynä. Kyllähän mies nyt tuollaisen rankan juhlimisen jälkeen ansaitsee hemmottelua :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja leidi:
Jaa, minä taasen olen sitä mieltä, että kunnon vaimo tuossa tilanteessa odottaa miehen soittoa ja valvoo, jotta on avaamassa oven tarvittaessa. Laittaa sitten miehelleen tukevan yöpalan, että väsynyt juhlija jaksaa nukkua pitkälle aamuun. Herättyä miehelle muhkea herkkuaamiainen sänkyyn vietynä. Kyllähän mies nyt tuollaisen rankan juhlimisen jälkeen ansaitsee hemmottelua :heart:

Kyllä kunnon vaimo tarjoaa aamupalalla tuollaiselle miehelle vielä korjaussarjaa ja tietenkin vielä itsensä aamiaisen päätteeksi. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
ei olisi mun kotiin enää mitään asiaa.

Juu kyllä olen samaa mieltä. Jättäminen on ratkaisu jokaiseen ihmissuhdeongelmaan.

Tuo mikään ihmissuhdeongelma ole.... Ap:n mies on lapsellinen ja itsekäs mulkvisti, se on se ongelma.

Ihan totta, kyllä puistattaa lukea tätä palstaa, kun täällä aina on näitä juttuja, missä naiset on tehneet lapsia mitä käsittämättömämpien ällötysten kanssa.

Yhteistyössä