Hae Anna.fi-sivustolta

Vaaleanpunainen Cadillac

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Jopas jotakin, 25.11.2019.

1. Jopas jotakin Vierailija

Hei,

Näin unta, jossa olin eksynyt jonkinlaiseen huvipuiston ja vesipuiston sekoitukseen. Olin juhlimassa kavereiden kanssa ja eksyin heistä. Soittelin kavereilleni, mutta en löytänyt heitä. Unen mieleen painuvin hetki oli, kun vaaleanpunainen cadillac joutui (ehkä tönäisystäni) uima-altaaseen ja upposi turkoosiin veteen. Tilanne säikäytti, mutta toisaalta olin erittäin huvittunut myös tilanteesta. Unen lopulla taisin päästä jotenkin hyvialueen laitamille, yksin olin joka tapauksessa. Uni oli aika sekava, mutta pinkki cadillac painui mieleen.

2. vierailija Vierailija

Se voisi liittyä tietysti ystävyyssuhteisiisi, kenties se yhdessäolon funktio on muuttumassa, ystäväsi katosivat unessa, ja oli jonkinlaisia kommunikaatio-ongelmiakin. Pinkki cadillac on sellainen asenneauto, tuskinpa sillä ihan arkiliikenteessä ajetaan ainoastaan näyttämisen ja viihteellä olon aikana. Nyt auto vielä upposi uima-altaaseen, joka on rajattu ja raamitettu tila, tosin vesi oli kirkasta. Käytännössä siis joku hauskanpitoajatus on jo menossa arkitodellisuudesta upoksiin ehkä kypsymisen vuoksi. Tai sitten kenties kaipaat tällaista näyttävää irtiottoa arjesta, mutta fiktio ei kohtaa faktaa.
    Pink cadillac -aika monta biisiäkin löytyy, kolahtaako jonkun niistä sanat elämäntilanteesi?

3. Jopas jotakin Vierailija

Kiitos! Kyllä tämä on selkiytynyt, hauskanpitoajatus on uppoamassa.. muukin symboliikka on avautunut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri